Een goede vriend van mij was in een bar in de zomer en hoorde enkele meisjes over mij praten. Net als de goede vriendin die ze is, heeft ze even afgeluisterd en vervolgens ingehaald - oh! Ik weet dat Preppy Runner! Ze is een goede vriendin van me. Ik wilde natuurlijk weten wat ze hoorde. "Nou, ze zeiden dat je echt meisjesachtig was." Mijn blog is roze en groen, en ik ben enigszins gematigd geobsedeerd door Lilly Pulitzer. Ik loop marathons in rokken. Ja, ik ben heel meisjesachtig, en ik vind het prima. Wat betekent dat ik, ondanks dat ik de BS van Nieuwjaar in New York haat (hoewel ik vandaag plannen heb samengevoegd, dus ik voel me wat meer), ik hou van het excuus Adidas Zx 750 Damen om helemaal in de mode te raken. Kerstmis geven en ontvangen betekent dat mijn portemonnee leeg is en mijn kast volgepropt, dus ik ga waarschijnlijk gewoon in mijn eigen kast winkelen, maar het doet een meisje nooit pijn om te kijken, toch? Hier zijn een paar glinsterende dingen die me nu aan het lachen maken.
Wie werkt deze week en wie is afwezig / blijft aan het werk? Oorspronkelijk was ik vandaag vertrokken om de verjaardag van mijn moeder met haar door te brengen, maar haar artsen besloten dat ze vandaag zou moeten doorbrengen met een naald in haar arm, dus ze zei dat ik het niet voor haar moest nemen. Ik zal waarschijnlijk elke derde week met haar doorbrengen, dus besloot ik om naar haar werk te gaan en verschillende keren met haar te timing. Ik ben zo'n vakantiedag hoarder (ik draag meer dan twee weken over in 2016 ...), Nike Air Max 270 Hombre maar ik besloot om een ??goede geestelijke gezondheidsdag / vakantiedag voor mezelf te plannen voor woensdag. Ik krijg een mooie lange massage, luncht met een vriend en neemt waarschijnlijk een soort trainingsles. (Absoluut een work-outles. Wie houden we voor de gek ?!) Hoe ik het ook vond dat het een beetje zonde was om een ??vakantiedag te nemen wanneer het kantoor nogal leeg is, het is fijn om niet eens afgeleid te worden door mijn werkmail opblazen tijdens een vakantiedag. Toen ik vorige week mijn Fitbit-winactie deed (ik heb de winnaar net gemaild), vroeg ik wat je allemaal wilde zien op deze blog. Ik geniet nog steeds erg van bloggen, maar na bijna zeven jaar vraag ik me soms af of wat ik schrijf nog steeds wil dat je wilt lezen. In het afgelopen jaar of zo, heb ik ook ontdekt dat mijn serieuzere / introspectieve dingen datgene zijn wat goed bij jullie allemaal resoneerde, maar ik wil dat niet alleen schrijven. Maar als ik ga zitten om te schrijven, is het soms moeilijk om een ??diepe post te volgen met "en dit is wat ik vandaag deed!", Dus ik voelde me een beetje vastzitten. Maar het lijkt erop dat sommigen van jullie van dagelijkse dingen houden en sommigen van serieuze dingen. Ik heb een aantal idee?n voor 2016 en mijn blog waar ik nog steeds aan werk, maar ik hoop wat meer tijd vrij te maken om aan mijn blog te wijden en mijn inhoud een beetje beter te vari?ren.
Ik weet Nike Air Max Command Homme zeker dat veel vrouwen die dit bericht lezen soortgelijke situaties hebben meegemaakt of erger. Seksuele intimidatie is geen onschadelijk grapje, het is niet iets dat sociaal aanvaardbaar of oké is. Seksuele intimidatie kan fysiek en mentaal beledigend zijn, en wanneer het gebeurt, moet het worden opgeroepen.
Ik wou dat ik mijn jongere zelf had kunnen vertellen om onbevreesd te zijn en niemand te schijten. Mijn mentor hebben gemeld en andere collega's van het werk hebben gewaarschuwd voor de roofdieren en hun perversies. Ik wou dat ik mezelf had kunnen vertellen dat ik me niet schuldig voelde, en dat ik niets verkeerd deed door nee te zeggen.
Dus ik doe nu iets door je te vragen om onbevreesd te zijn. Borstel de voorstellen of ongewenste situaties niet af. Kom voor jezelf op en vertel het iemand! Je kunt jezelf (of iemand anders Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme die lastig gevallen wordt) niet helpen door je mond te houden. We moeten elkaar versterken en ondersteunen. Help een verandering door een verklaring af te leggen.