Alle grapjes terzijde, als ik je in het openbaar zie met je Trail Sister-logo aan, zal ik iets tegen je zeggen. Probeer gewoon natuurlijk te doen, alsof je de introductie verwachtte. Onze band zal zeker onmiddellijk zijn. We delen tenslotte een liefde voor deze ongelooflijke vuillinten waar we ervoor kiezen om onze vrije tijd door te brengen met genieten van de schoonheid en het gruis van de sport.
Ik wilde je alleen laten weten dat wanneer ik mijn Trail Sisters Trucker-hoed draag tijdens races, ik heel veel aanvullingen krijg. Op een race vielen de wielen eraf en ik vertelde het aan Nike Air Presto Femme de vrijwilligers van het laatste hulppost. Een van de vrijwilligers had al een aanvulling op de hoed (3 lussen voor de Steep Canyon 50K-baan) en besloot me te helpen de heuvel uit het hulppost aan te moedigen. Ik denk dat zij de definitie is van een Trail Sister. Trail Sisters op zoek naar elkaar ?? - Pam Walker
Oh! Wat gebeurde er met het meisje in de supermarkt? Ik zag haar nog een keer voordat ik in de rij bij de kassier sprong. Ik stuurde snel mijn jongens door de winkel om een ??liter melk te halen en wist dat ik één kans had om 'hallo' te zeggen en mezelf voor te stellen. Ik probeerde niet overdreven vriendelijk te zijn, maar cool toen ik de hoek om zwiepte. “Hallo, ik moest mezelf voorstellen en iemand ontmoeten die een Trail Sisters-hoed droeg. Ik ben Tara. Ik woon verderop in de straat en ren hier veel rond. ' Dat Nike Roshe Run Damen was gemakkelijk! Blijkt dat mijn nieuwe vriend, Sonja (@ sonjadavidson1978), in mijn buurt woont en daar helemaal geniet van dezelfde plekken waar ik van hou. Zie, onmiddellijke band!
Is dit jou overkomen? Heb je suggesties om het ijs te breken met willekeurige trailzussen? We horen het graag. Reageer hieronder, stuur ons een bericht of reageer terug via Instagram. We zijn zo blij dat je er bent. Laat ons zien waar je op avontuur gaat door #trailsisters te taggen.
Op het gebied van fitness is OrangeTheory momenteel mijn favoriete workout, maar mengt het nog steeds met willekeurige andere workouts en een beetje hardlopen. Ik probeer mijn best te doen om zo consistent mogelijk te zijn met een drukke vakantieperiode en bij mijn moeder te zijn zonder mezelf Nike Air Huarache Damesin elkaar te slaan omdat ik een paar dagen mis. Dat gezegd hebbende, een goede training zal nooit iets oplossen of therapie vervangen, maar als het je een beetje afleidt en wat endorfines serveert, is dat verdomd goed voor mij.
Grub na de run: neem de Bridge of the Gods terug over de Columbia River ($ 2 tol, elke cent waard). De brouwerij van Thunder Island ligt op bijna alle PCT. Er gebeurt hier een beetje trailmagie en veel goed bier en eten.
Tillamook State Forest: 45 minuten ten westen van de stad, vind je het Tillamook State Forest. Als je een uitdaging zoekt, ga dan naar de Elks-Kings-loop. Bij 10.8 mijl heen en terug en beoordeeld als "zeer moeilijk" krijg je 3700 ft hoogtevermeerdering en nog veel meer in uitzicht op de top van beide bergen.
Het is weer die tijd van het jaar. De sneeuw heeft de bergen al geraakt Nike Epic React Flyknit Mujer en zal binnenkort landen in je lokale steden. Voor sommigen betekent dit dat het tijd is om al die wintersportuitrusting uit te trekken, en voor anderen ontstaat een gevoel van onzekerheid rond de moeilijkheid die gepaard gaat met sneeuwlopen. Welke richting uw hart ook trekt tijdens de wintermaanden, het gebruik van een balans- en krachttrainingsprogramma ter aanvulling van uw activiteiten zal uw lichaam de komende maanden gelukkig en gezond houden.
Sneeuw biedt inherent een onstabiele basis waaraan de atleet zich moet aanpassen door de intrinsieke controle van het lichaam te vergroten als het op variabele storingen reageert. Elke verandering in oppervlaktestructuur die wrijving (aka ijs) vermindert of de compliancy (zachte sneeuw) verhoogt, vereist een verhoogde balansrespons en verhoogde vurensnelheid van spieren om een ?Adidas Zx 750 Dames ?slip en bijbehorend letsel te voorkomen. Dus, hoe kun je dit voor blijven en ervoor zorgen dat je niet eerst met je gezicht de berg af glijdt of zelfs op die stoep buiten je huis? Het antwoord is gebaseerd op wat de balans in het lichaam regelt.