Ik hield van dit bericht van mijn vriend Amy over hoe je een uur van je tijd terug kunt vorderen. Amy start een bedrijfsyoga-bedrijf in D.C. AND doet een yoga-retraite in OBX. Ik hou ervan om vrienden te hebben die leuke dingen doen.
Anne had ook een geweldige post over het loskoppelen.
Over vrienden gesproken die coole dingen doen, mijn Uplift-dames hebben deze week hun derde verjaardag gevierd! Ze geven nu ook les in Chicago, dus bekijk hun schema!
Amanda heeft een geweldige post over hoe je je productief kunt voelen als je niet productief bent. Ik vind het leuk wat ze over zoveel van dat voorwerk zei. Ik presenteerde eerder deze week een grote update van de strategie Nike Internationalist Womens voor sociale media, en nu moet ik deze verder zetten. Hoewel ik de volgende stappen in de presentatie duidelijk had gedefinieerd, is de volgende fase het uitzoeken van de benodigde middelen om deze in taken om te zetten en mijn prioriteiten daarin. Spannende dingen maar kan een beetje overweldigend zijn.
In dat eerste jaar moest ik ook plotseling van carrière veranderen. Ik had een geweldige baan in het onderzoek aan het College of Veterinary Medicine van Texas A&M University. Ik vond het geweldig. Ik hield van het werk, hield van mijn baas, hield van alles. Het paste perfect in mijn leven. (On) gelukkig worden die banen gefinancierd met subsidies. De onze eindigde en ik werd geconfronteerd met een geval van de "wat nu?" Mijn graad is in het Engels. Je kent de enige baan die je daarmee kunt krijgen ... dus ging ik door naar de openbare opleiding. Verrassend genoeg vond ik dit nog leuker. Ik moet dienen. Ik moet een veilige Nike Air Max 270 Femme] plek zijn voor tieners die een hard leven leiden. Ik moest literatuur delen (en af ??en toe een 'gedicht' van Tupac) om emoties te ontcijferen. De kinderen werden mijn wereld.
Ik, een student begeleiden voor de koningin van het thuiskomen bij het spel. ZIJ WON! Haar ouders konden niet aanwezig zijn. Ik rende nog steeds alleen, en probeerde zelfs een paar andere leraren in te schakelen voor een halve marathontraining. Op een warme zaterdag in november (ish), kwam ik op de parkeerplaats van de school, in de hoop dat er zelfs één leraar zou komen opdagen om te trainen. Niets deed. Maar op slechts een paar meter afstand zag ik lopers. Er waren mensen in de leeftijd van 14-60. Zwarte gezichten, witte gezichten, lachende gezichten, zwetende gezichten. Ik moest zien wat dit was. Het was een mentorgroep voor tieners. (Zie Lone Star Running Project van mijn vorige bericht). Ik zat erin. Het volgende seizoen trad ik toe.
Een student begeleiden die een beurs ontvangt van de Brazos Valley Women's Club. De groep dient alle jongeren Nike Internationalist Damen in de gemeenschap, maar veel van onze hardlopers komen uit het jeugdrechtsysteem of een lokaal groepshuis. En daar heb ik hem ontmoet. Ik was al een vrouw en moeder van een zoon van 2 jaar oud. Ik hield van mijn werk, ik hield van mijn huis, ik hield van mijn familie. Maar deze kerel zou dat allemaal veranderen. Deze kerel zou mijn familie veranderen. Voor altijd.
Mr. R woonde in het groepshuis. Hij was 16 en vol vreugde en glimlachen. Ik kende zijn verhaal niet, maar kwam erachter dat hij naar de school ging waar ik les gaf, en ik maakte er een punt van om zijn 'schoolmoeder' te worden. Ik heb hem dagelijks ingecheckt. Ik sprak met zijn leraren over cijfers. Ik zag hem rennen en groeien en lachen. Hij was geweldig. Maar ik wist dat er waarheden waren die ik niet zag. In de komende maanden www.southernbrick.co.uk heb ik meer geleerd. Ik heb heimelijk kansen voor hem gecre?erd om mijn man en onze zoon te ontmoeten. We hebben geduldig gewacht op Gods moment om zichzelf te presenteren, en we sprongen. Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo furieus gewerkt als ik om de moeder van deze man te worden.
We zijn nu een perfect gezin van vier en het leven is geweldig. Ik weet dat dit allemaal heel vaag is en het spijt me, maar de rest is gewoon niet mijn verhaal te vertellen. Het laat echter zien dat hardlopen niet alleen een fysieke activiteit is. We hebben allemaal gezegd dat hardlopen ons leven op de een of andere manier heeft veranderd / gered / verbeterd. Ik kan zeggen dat hardlopen mijn familie heeft gebouwd. Drie jaar geleden liet God / het lot / het universum me door mijn vriend uitnodigen om te vluchten. Drie jaar geleden zorgde dezelfde entiteit ervoor dat ik van carrière veranderde. Adidas Eqt Support Adv Womens Terwijl dit allemaal gebeurde, kwam de wereld van een jonge man ongedaan. God / het lot / het universum brak elk van ons leven uit elkaar om ze naadloos aan elkaar te naaien. Ik moet daarvoor rennen.