Het was donker Nike Cortez Mujertoen we begonnen, maar ik wist dat het zou opwarmen en de zon zou opkomen en ik zou snel het donker missen.
De cursus was meestal vlak, behalve twee enorme bruggen op mijl 2ish. Het grootste deel van de cursus loopt door Nassau, behalve de bruggen, die u naar Paradise Island brengen en terug. De bruggen waren echt ontzettend hard en ik was zo blij dat ik er klaar mee was.
Hoewel het landschap prachtig was, voelden kilometers 4-7 absoluut eindeloos aan en kwam mijn geest op een slechte plek. Zou ik eindigen? Was het dom voor mij om de helft in de hitte te lopen zonder er echt voor getraind te hebben,www.edcandalucia.es of werd ik onnodig gek van wat alleen maar een run was? Je zult eindigen, Theodora, zei ik tegen mezelf. Hoe vaak heb je dit al eerder gedaan? Het is misschien niet mooi, maar je bent klaar. We hadden allebei behoefte aan een pauze in de badkamer en stopten hier in de buurt. We waren hiervoor 9: 30ish mijl aan het doen, maar zijn na de stop beslist vertraagd ...
De Ultrarun-banen uit de Leadville Race-serie, doorgaande wandelingen, burro-races en hutaccommodatie in het achterland zijn al populair, dus hier zijn enkele minder betreden idee?n:
Evergreen begraafplaats Aangezien je aan het gebrek aan zuurstof 10.000 voet boven zeeniveau gewend bent, raad ik aan een warming-up door dit monument te maken. Begraafplaatsen zijn niet voor iedereen, maar deze is een doozy. Moderne trailrunners, avonturiers en 'bergmensen' kunnen niet Adidas Zx 750 Womens anders dan de eenzaamheid, vasthoudendheid en avontuurlijke geest van de duizenden mijnwerkers en dammen respecteren die hier eind 1800 zijn begraven. De verzonken graven zullen je hackles zeker verhogen! Rijk en arm rusten zij aan zij, vaak jonge slachtoffers van zware arbeid, ziekte of winterse tragedies. Uw gemakkelijke kilometers op de onverharde wegen van het kerkhof zullen waarschijnlijk worden onderbroken door onderzoek, of u kunt een van de informatieve zaklamprondleidingen van de Kamer van Koophandel maken in de herfst.
Je zult in staat zijn om een ??handvol mijlen te halen zonder enige backtracking, en de hoogte is stabiel rond 10.025 voet. Parkeren is mogelijk bij het veteranengedenkteken bij de hoofdingang. Om je run te verlengen, volg je de paden door het bos naar County Road 4 en steek je over naar St. Joseph's Adidas Superstar DamenCemetery.
De CMC Running Club organiseert af en toe races op de campus en hun thuisnetwerk biedt gemakkelijke toegang tot het Mineral Belt-parcours en verder gelegen paden. De Cloud City Wheelers onderhouden nog een netwerk van paden net voorbij de campus, en een beetje nadenken kan je verbinden met County Roads 6 en 2, en tot het Iowa Amphitheatre aan de voet van 14ers Sherman en Sheridan. Of het nu winter of zomer is, op vetfiets of te voet, de CMC-campus is een prima startpunt voor crosstraining of hardlopen.
De campuspaden hebben snelle en glooiende heuvels met een paar scherpe bochten en kaarten op de meeste kruispunten maken padnavigatie gemakkelijk. Ik word vaak weggetrokken om het bos voorbij de paden te verkennen en heb open mijnschachten en andere schatten gevonden. De campus paden zijn tussen 10.000 en 10.300 voet hoogte.Nike Air Max Thea Damen Er is voldoende parkeergelegenheid bij het hoofdpad, of maak verbinding via een van de gemarkeerde uittrekpunten in de buurt van de stortplaats of de luchthaven.
Hoewel goed gemarkeerd en bestuurbaar voor de gemiddelde 4 × 4, is deze snelkoppeling van deze ontdekkingsreiziger naar Fairplay, Colorado zeker niet te druk om te rennen. Vertrek in zuidelijke richting vanaf Leadville op Highway 24 door de Mt. Massive Lakes-buurt en vervolgens te voet oostwaarts de brede vallei in. De Weston Pass Hut kan je thuisbasis op grote hoogte zijn, maar het geeft ook voldoening om te voet vanaf de parkeerplaats bij de pas te vertrekken. Je hoeft maar 50 voet te klimmen om boven de 12.000 te stijgen, dus dit kan onderdeel zijn van een strategische trainingsrun.
Het historische mijndistrict van Leadville, genesteld in de Mosquito Range, biedt www.lacloseriedessaveurs.fr voldoende recreatiemogelijkheden. Ski?n, sneeuwschoenen, rennen, split-board, fietsen, jagen ... doe het allemaal omringd door het beschermde, roestige puin van de industrie van eind 1800. Als je deze kant opgaat, zorg dan dat je een kaart meebrengt - de mijnwegen kunnen erg desori?nterend zijn en de mobiele service is fragmentarisch. Er zijn ook verschillende 'wegen' die breed beginnen, vervolgens smal en scheuren. De echte attractie is de tijd doorgebracht op zoek naar verborgen kampen en oude mijnen, dus parkeer laag en verken te voet. Zodra de sneeuw smelt, raad ik zeker een klim en afdaling van 13,185 voet Mosquito Pass (County Road 3) van de Diamond Mine aan. Maak dit zelfs je plek voor wat heuvelsprints - je longen zullen zo gek zijn en UTVers uit Alma zullen denken dat je helemaal gek bent. Het is geweldig!