Die 50.000, 100.000 of 100 mijl lange race waarvoor je je zo enthousiast hebt aangemeld, is nergens naartoe gegaan. Heb je die trainingsmijlen gehaald? Heb je die vijf minuten kernwerk gekregen die je wilde opnemen in je krachttrainingsdoelen, uitgeschakeld? De realiteit bestaat dat er soms gewoon niet genoeg uren op een dag zijn om al je dagelijkse supervrouwdoelen te bereiken die je in het gezicht staren. Ondertussen staat je race nog steeds op de kalender en komt elke dag dichterbij om je te verwelkomen aan de startlijn. Je drukke schema vertoont geen tekenen van stoppen en je merkt dat je wakker wordt voor tekenen van zonsopgang en Nike Cortez Hombre zonsondergangen tot diep in de nacht najagen om ervoor te zorgen dat je je aan dat trainingsplan houdt. U ZAL klaar zijn voor de racedag. Hier deel ik met jou een magische trainingstruc van mij. Ren naar je werk! Je hebt gehoord dat anderen het doen, je hebt waarschijnlijk zelf ook van punt A naar punt B gerend. Heb je echt de waarde overwogen die het opnemen van woon-werkverkeer kan toevoegen aan je trainingsplan? Laten we erover praten!
"Tijd" is de grootste vijand als het gaat om het bereiken van de doelen die we in onze ambitieuze trainingsschema's hebben uiteengezet. Het is dus 'tijd' die we in elk van onze dagen moeten maximaliseren om het meeste uit te halen. Woon-werkverkeer is een hulpmiddel dat effectief kan worden gebruikt om die trainingsmijlen te besparen terwijl je je werkweek begint als de superheld die je bent! Peper Adidas Ultra Boost Mujer in een beetje voorbereiding, de bereidheid Nike Air Max Tavas Womens om te doen wat nodig is om aan je doelen te blijven, en een beetje dwaasheid om je heen en weer te krijgen, en voila! Je bent aan het trainen, milieubewust, EN handhaaft de status van je baas.
Ik kan een aantal hardloopprestaties getuigen van de kracht die mijn wekelijkse run pendelt op voorwaarde dat ik anders niet in staat zou zijn geweest om de training te krijgen. Terwijl ik het heb over enkele van mijn eigen tips in deze arena, houd er altijd rekening mee dat deze kilometers zullen waarschijnlijk iets langzamer zijn dan uw normale trainingsmijlen. Ik gebruik vaak het voordeel van het wegen van een pakket met items om tijdens deze dagen wat kracht- / gewichtstraining te sluipen. Omarm een ??tragere inspanning en de cardio-voordelen die het u zeker zal opleveren! Stem af op het landschap New Balance 999 Womens om je heen. Heb je ooit de stad waarin Nike Air Max 720 Dames je leeft bekeken vanuit het perspectief van deze nieuwe manier van voetreizen? Ik vind altijd iets nieuws in mijn hardloopverkeer dat me dieper verbindt met de stad die ik thuis noem!
Je hebt de kracht om geweldig te zijn. Je hebt de kracht om elke dag kracht, grootheid, doorzettingsvermogen, gruis en ambitie te kiezen. Je doelen worden alleen bereikt als je je volledig daarvoor inzet. Voor beter of slechter, je wordt elke dag geconfronteerd met vastberadenheid, wilskracht en het besef dat het beste nog moet komen! Omarm het proces en neem nooit de mogelijkheid om je dromen te achtervolgen als vanzelfsprekend aan!
Je krijgt in totaal vijf punten per dag en verliest 1 punt voor elk niet-conform voedsel dat je eet. Er zijn drie verschillende niveaus die je kunt volgen, en ik koos ervoor om te kiezen voor het basisniveau (Kickstarter), Adidas Zx 700 Uomo gewoon omdat je er één per dag kunt drinken. Ik ben van plan om het middelste niveau (Lifestyle) echter zo goed mogelijk te volgen, behalve de wijn. (Op dat niveau kun je maar één drankje per week drinken, en nee.)
Oefening: u krijgt twee punten per dag gedurende minimaal 10 minuten oefenen. Ik wou dat je punten kon krijgen voor elke 10 minuten die je traint, maar! Helaas.
Stretching: twee punten per dag gedurende 10 minuten stretchen. Omdat ik weer train, heb ik dit zeker nodig. En laten we echt zijn, je hebt dit altijd nodig.
Water: Eén punt per dag voor het drinken van 1/3 van je lichaamsgewicht in water (in gram, als dat aanvankelijk niet duidelijk was.) Een van mijn collega's heeft onlangs opgemerkt hoe goed ik onlangs was in het drinken van veel water, dus ik ben helemaal over deze.
Supplement: u krijgt één punt per Nike Cortez Damen dag voor een supplement dat, als het elke dag wordt ingenomen, een positief effect op uw leven heeft. Ik gebruik dit als een excuus om weer consistent te worden met mijn Omega-3's en probiotica.