Ik ren vele kilometers alleen. Ik vind het niet erg om alleen te lopen, het biedt me zelfs een stille tijd waarin ik de stekker uit het stopcontact kan halen, decomprimeren en opnieuw instellen. Ik bid, denk ik, ik herhaal liedteksten in mijn hoofd, ik ben van plan, en soms ga ik gewoon uit zone. Het is mijn tijd om op mijn tijd te zijn, als dat logisch is. Maar ik verlang ook naar die tijd op de paden met mijn vrienden.
Ik heb in de loop der jaren een paar echt verbazingwekkende zuster / ziel-zussen gehad, en de herinneringen aan die dames en de gesprekken die we hebben gedeeld, kilometers hebben afgelegd en uitdagingen hebben meegemaakt, zullen voor altijd in mijn hart worden gegrift. Die ervaringen Nike Internationalist Mens hebben me op een heel diepgaande manier gevormd en gevormd. Ik heb gelachen, gehuild, geleden, gebeden en verheugd met een paar stoute vrouwen. Ze voelden niet altijd als een kracht om rekening mee te houden, maar je kunt maar beter geloven dat ik ze eraan heb herinnerd dat ze zijn ... en zij mij. Kameraadschap op de paden is niet alleen een geweldige tijd om door het bos te reizen (soms is het precies dat, maar het is zoveel meer ...).
Samen leven, zowel op de paden als op, en avontuur weven in de levens van onze families. Het is bemoedigend wanneer de doelen te verheven lijken en de weg om ze te bereiken onbegaanbaar lijkt met uitbarstingen rond elke terugschakeling. We herinneren elkaar aan het werk dat al is gedaan, aan de vooruitgang die al is geboekt en aan de vastberadenheid die erin ligt.
Het is gezelschap wanneer we Nike Air Pegasus 83 Hombre niet alleen willen zijn met onze gedachten en we een oor nodig hebben om te buigen. We werken door problemen en problemen die ons dagelijks leven teisteren ... werk, relaties, enz. We bidden met en over elkaar, en we geven advies, of luisteren gewoon in stilte. We ontzorgen ons hart en we ontzorgen elkaar.
Zijn we blijer als we op het moment blijven? Dit komt uit een TED-talk die op NPR stond die mijn therapeut me aanbeveelde. Mijn sinusdruk zorgde ervoor dat ik mijn ogen wilde sluiten en niet wilde openen totdat het wegging, maar ik kon niet slapen, dus luisterde ik gisteravond naar dit TED-gesprek. Wist je dat we 47% van de tijd besteden aan iets anders dan wat we aan het doen zijn? Het gesprek noemde ook een site genaamd Track Your Happiness die je drie keer per dag een enquête Nike Cortez Heren stuurt (het duurt ongeveer een minuut om erop te Nike Air Max 270 Womens reageren) waarin je wordt gevraagd hoe gelukkig je bent, wat je doet, enz. De gegevens maken deel uit van een onderzoeksproject bij Harvard (ik vind het niet erg om een ??gegevenspunt te zijn), maar als je erover nadenkt, moet je ook overwegen of wat je doet, is wat je echt wilt doen. Tot nu toe ben ik ziek geweest, dus mijn antwoorden waren over het algemeen ongelukkig thuis, maar gelukkiger op het werk omdat ik in de buurt ben van mensen die ik leuk vind en doe wat ik graag doe.
Hoe Wellness het nieuwe luxestatussymbool werd: SUPER interessant. Met NYC boutique fitnesslessen voor $ 30 + een pop, yup. Het is een gebied waar opvallend verbruik iets minder voor de hand ligt dan een flitsende tas, maar toch allemaal hetzelfde. Sinds ik zes jaar geleden serieus ben gaan sporten, heb ik Adidas Zx 850 Mujer de fitnessindustrie zien exploderen en ik ben blij dat er ook sportscholen zoals Blink zijn die de bodem van de markt kunnen balanceren.