Gisteren kreeg ik echter die endorfine high waar ik naar op zoek was. Nike Air Max 90 Dames De New Balance-mensen hadden een perslancering voor de Harley Pasternak Minimus 00 Trainer. (In volledige circlingness was het eerste evenement waarmee ik bij NB werkte tijdens mijn laatste baan bij Harley op dezelfde plaats.)
Ik zal eerlijk zijn - ik was niet super gek op de eerdere versies van de schoenen van Harley - ze voelden allemaal te groot voor me. Maar deze? Deze zijn mooi en voelen ook geweldig aan. Ze hebben een druppel van 3 mm met een beetje demping en zijn ontworpen voor training en tillen en zijn ook geweldig voor zijwaartse beweging. OOK ZIJN ZE CAMO.
Harley bracht ons door een circuittraining: een circuit op de Helix-trainer, dat in feite een gekke elliptische trainer is die zijwaarts gaat; één circuit doet kernwerk; één circuit sprint, enz.
En zomaar ... alle endorfines kwamen terugstromen.
Vanavond Nike Air Max 90 Homme had ik een Uplift-krediet van een Ashley-klasse en ik ging nemen wanneer ze in de stad was, en ik voel me nog steeds een beetje neerslachtig, dus ik wist dat ik wat Chelsea en Sculpt Fusion voor me nodig had. Die klasse is gewoon magisch. Het ontspant me, rekt me uit en maakt me echt ontzettend blij. We hebben ook een vergelijkbare muzieksmaak, dus ik ben dol op haar afspeellijsten. Hier is vanavond.
"Spreek uw mening, zelfs als uw stem trilt." - Maggie Kuhn Ik kan me de eerste keer dat ik dat citaat hoorde nog herinneren. Ik zat op de universiteit een gratis lezing bij te wonen van de bekroonde journalist Connie Schultz. Toen ze dat citaat zei, verwijzend naar hoe het haar eigen carrière vormde, had ik koude rillingen op mijn rug. Ik was die lezing binnengekomen zoals ik overal zou doen, in een poging zo onopgemerkt mogelijk Nike Air Pegasus 83 Femme te blijven. Pijnlijk verlegen, herinnerde ik me de tijd dat ik een klaspresentatie gaf op de middelbare school en een klasgenoot becommentarieerde hoeveel mijn stem beefde van zo nerveus te zijn. Maar in mijn hart had ik altijd de idee?n gekend die naar me toe kwamen en de observaties die ik maakte, hadden een stem nodig. Toen ik dat citaat hoorde, wist ik dat ik mijn eigen stem niet langer kon negeren, zelfs al zou het idee om iets te zeggen me tot in mijn diepste hand schudden.
Met het citaat van Maggie Kuhn in gedachten, begon ik na te denken over alle veranderingen die zich dit jaar hebben voorgedaan in MUT (mountain-ultra-trail), allemaal vanwege vrouwen die de moed hadden om iets te zeggen.
2016 gaf ons het geschenk van Trail Sisters, opgericht door Gina Lucrezi, waarmee vrouwen iets op een geheel nieuwe manier konden Nike Air Vapormax Heren zeggen! Het is een gemeenschap die bestaat uit vrouwen die anderen ondersteunen en motiveren, terwijl ze vrouwen een platform geven om hun eigen verhalen te delen, advies te geven en te pleiten voor verandering. Dankzij Trail Sisters hebben vrouwen een plek om vrij hun mening te geven over onderwerpen als lichaamsbeeld, eetstoornissen, persoonlijke levenservaringen, lessen geleerd door hardlopen, de "ze vroeg erom" -houding en nog veel meer.
Misschien is niet iedereen het altijd met elkaar eens, maar de vrouwen in de Trail Sisters-gemeenschap weten dat dat niet uitmaakt als ze naar het grote geheel kijken. Het is een plek waar vrouwen zich geen zorgen hoeven te maken dat ze genoeg zijn of het gevoel hebben dat ze er niet bij horen omdat we allemaal samen streven, leren van elkaars gedachten en ervaringen.
Een van mijn favoriete momenten tijdens het hardlopen van vrouwen dit jaar was toen de World Mountain Running Association (WMRA) voor vrouwen en mannen stemde om dezelfde afstand te lopen op de Wereldkampioenschappen berglopen. Bovendien zijn de teamgroottes nu gelijk. Dat klopt, niet langer zullen slechts 4 vrouwen uit elk land worden vertegenwoordigd, terwijl de mannen er 6 hebben. Dit was 30 jaar genderongelijkheid! Mij ??is verteld dat er nog steeds mannen uit andere landen zijn die vinden dat vrouwen niet eens een team zouden moeten hebben, dus hoe is deze verandering tot stand gekomen? Gemakkelijk. Genoeg mensen besloten te spreken.