Er is minstens één persoon die denkt: "deze vrouwen hebben gewoon een dikkere huid nodig." Hoewel ik mensen bewonder die ongeschonden zijn door harde opmerkingen, ben ik uit de eerste Adidas Zx 700 Womens hand getuige geweest dat gevoelig zijn een sterke en enorme troef voor de wereld kan zijn. Omdat de in dit artikel genoemde vrouwen bijvoorbeeld weten hoe vreselijk het voelt om gekwetst te worden door de opmerkingen van mensen, proberen ze actief andere mensen een goed gevoel te geven en tegelijkertijd een sterker gevoel van steun en gemeenschap voor vrouwen op te bouwen. In zekere zin denk ik dat vrouwen die niet met een dikke huid zijn geboren, kiezen om gevoelig te blijven deel uitmaken van wat hen zo dapper maakt. Het zou gemakkelijk zijn om eenvoudig te denken:Nike Air Pegasus 83 Femme "Mensen kunnen soms echte eikels zijn!" En vervolgens een verdedigingsmuur bouwen. Het kost echter vaak veel meer moed om trouw te blijven aan een gevoelig persoon. Het besef dat vriendelijkheid en empathie kunnen voortkomen uit die gevoeligheid, kan in feite een Nike Internationalist Hombre enorme aanwinst zijn voor de wereld.
Het vragen van een hardloopgemeenschap waar alle vrouwen zich veilig, ondersteund en aangemoedigd voelen, is een hele opgave. Sommigen zeggen zelfs dat het idealistisch is. Misschien wel, maar is het niet het proberen waard? We weten allemaal hoe hardlopen in de schoonheid van de natuur ons leven ten goede heeft veranderd, dus willen we niet dat meer vrouwen dat ervaren? Kan trailrunning die sport zijn waarbij vrouwen leren zich echt comfortabel in hun vel te voelen? Wat als er voor elke negatieve opmerking tien positieve opmerkingen Nike Air Max 95 Womens waren? Kan dat mensen twee keer nadenken voordat ze iets kwetsends zeggen? Ik had zeker graag gewild dat die man die Hillary vroeg: "Hoe kun je zo snel wegen en zoveel wegen?" Onmiddellijk geconfronteerd wordt met 10 vrouwen. Zoiets zou hij nooit meer zeggen! Dus noem Nike Air Max 90 Dames me een dromer, maar er is één ding dat ik zeker weet ... er is niets krachtiger dan een groep vrouwen, samen met ondersteunende mannen, die samenkomen voor een gemeenschappelijk doel.
Toen ik in Californi? woonde en geen idee had wat ik met hardlopen aan het doen was ... nam ik een gok en ging ik naar een 'groepsrun' van het plaatselijke fitnesscentrum. Ik had hun vlieger in mijn gebouw gezien en dacht dat ik het eens zou proberen. Om de ervaring samen te vatten, ging ik een keer en ik ging nooit terug. Ik heb meer dan 30 minuten doorgebracht met het gevoel dat ik buitenstaander was, ongeschikt en er niet bij hoorde. Niemand vroeg mijn naam ... geen enkele persoon. En eerlijk gezegd, omdat de run een blok verwijderd was van mijn gebouw, besloot ik gewoon terug naar huis te rennen ... onopgemerkt tussendoor.
Ik heb een aantal Nike Cortez Femmebehoorlijk coole ervaringen gehad sinds ik met deze blog begon, maar Fresh Direct hielp me vorige week met een hele gave.
Een paar weken geleden reed ik terug van de Hamptons en kreeg ik een e-mail van de FreshDirect PR-mensen met de vraag of ik met hen mee wilde doen aan een kreeftenfeest. IS DIT HET ECHTE LEVEN? WAT IS MIJN LEVEN? ging meteen door mijn hoofd en ik mailde de lieve dame terug zodra ik stopte en zei: "Ik ben geobsedeerd door kreeft, dus ja graag!"
Ik hou echt van entertainment, maar het maakt me ook erg nerveus, dus ik wilde gewoon iets kleins plannen met mijn beste vrienden. Ik was dom en was oorspronkelijk van plan het de avond na de NYC Tri te hosten, maar LOL nee.
FreshDirect gaf me cadeaubonnen om de hele ervaring te betalen, wat echt heel leuk was. Ik heb me eerder in de week aangemeld en mijn lobstahs gereserveerd, Nike Cortez Mens en de volgorde de avond ervoor bijgewerkt toen ik zeker wist wat mijn menu zou zijn.