Zullen mijn marathontijden lijden omdat ik mijn zoon naar de bioscoop heb gebracht in plaats van de 6 mijl te lopen die ik tot die dag was bedoeld? Potentieel, maar het kan me niet schelen.
Het is prima Nike Air Max Command Mujer om hier en daar een run te missen. Ik zou zelfs zeggen dat het op de lange termijn positief voor je is. Je familie is je ruggengraat. Dit zijn de mensen die je gaan ondersteunen in je doelen. Nike Air Max 90 Womens Duw ze niet weg tijdens je training, maar omarm ze. Houd ze dichtbij en laat ze uw doelen met u bereiken. Een vrije dag van trainen terwijl je lacht en een grap maakt met je familie terwijl je langs het strand loopt. Ik kan geen betere tijden bedenken.
Hoe anders doe ik het?
Ik ren van en naar mijn werk om de kilometers te halen. Ik ga hoe dan ook werken en ik moet aan het einde van de dag thuiskomen, dus ik probeer zoveel mogelijk te doen dan zodat ik tijd met het gezin kan doorbrengen na het werk.
Ik probeer op een zondag mijn lange runs voorbij te krijgen. Vroege start betekent dat ik de rest van de dag met het gezin kan doorbrengen.
Ik hou van mijn familie en zij zijn mijn Nike Air Max Tavas Womens ondersteuningssysteem. De jongen houdt ervan me te zien concurreren en is zelf begonnen met het rennen van leuke runs en het nemen van de vreemde parkrun. Mijn vrouw kijkt graag hoe ik mijn doelen bereik. Het enige waar ze niet van houdt, is dat ze altijd moet rennen. Ik ga accepteren dat mijn vrouw nooit een hardloper zal zijn, omdat ze er gewoon geen interesse in heeft. Ze houdt van het feit dat ik er dol op ben en dat is waar haar interesse in stopt.
Het belangrijkste om te onthouden is dat terwijl je herinneringen voor jezelf cre?ert door te rennen en te concurreren, je ook positieve herinneringen voor je kinderen moet cre?ren. Ze zijn maar één keer jong en het laatste wat je wilt is dat ze opgroeien tegen het feit dat je er nooit bent geweest.
Na de marathon heb ik lang geduurd om me aan races te verbinden. Ik wist dat ik een soort van burn-out was en ik wist niet wanneer Adidas Zx Flux Herren de motivatie terug zou komen.
Er is EINDELIJK een vleugje lente in de lucht (ik rende vanmiddag met mijn collega's en het was GEWELDIG), en ik kijk er naar uit om doelbewust terug te gaan naar meer trainingen en nieuwe manieren te vinden om wat shweaty plezier te hebben.
Zoals je weet, zijn D.C.-races altijd speciaal voor mij, nadat ik daar zeven jaar heb gewoond en mijn leven heb verlaten en veranderd. Ik weet niet eens of ik wist dat dit iets was toen ik daar woonde, maar sinds ik begon te rennen, heb ik het altijd al willen lopen, maar had ik meestal een overvol schema voor de helft van de lente. Dit jaar hebben een aantal vrienden en ik me aangemeld als team en zijn binnengekomen! Big Apple eet het Capitool. Wij komen voor jou. Mijn allergie?n zullen waarschijnlijk een hete puinhoop zijn rond de kersenbloesems, maar het moet nog steeds leuk zijn.
En dit! Mijn eerste half-Ironman. Ik ben altijd echt ge?ntrigeerd Nike Cortez Womens geweest door bloggers die over Ironman-training hebben geschreven. Ik weet zeker dat ik een Ironman zou kunnen doen als ik dat wilde, maar dat is een waanzinnige tijdsbesteding. Dit is maar half zo gek, toch? In alle ernst, ik denk dat het een goed doel is dat uitdagend maar nog steeds haalbaar zal zijn. Het PR-team van Ironman was zo vriendelijk om me een gratis slabbetje te geven en ze sluiten een team van mediasporters aan met veel trainingshulp, waar je zeker meer over zult horen. Door met Kimra te praten over haar ervaring, geloofde ik dat dit mogelijk was. Het zal veel werk kosten, maar ik ben van plan ook veel plezier te hebben.