De afgelopen weken was mijn serie "5 vragen" -interviews vooral gericht op hardlopen en sociale media. Deze week wilde ik het een beetje veranderen en iemand tonen die, hoewel ook een hardloper, schrijfster, actrice en filmregisseur is. Hartelijk welkom bij Victoria Negri!
Ik introduceerde je vorig jaar voor het eerst in Adidas Stan Smith Womens Victoria toen ze haar reis naar de New York City Marathon deelde in haar post 'For Her Father'. Victoria is een in New York gevestigde filmmaker en actrice. Ze ging naar de Tisch School of the Arts van NYU en is momenteel in postproductie van haar speelfilm, Gold Star, losjes gebaseerd op haar relatie met haar overleden vader. Als ze niet aan het filmen is, kun je haar rond NYC vinden in een park of aan de startlijn van een race. Ze is een trotse marathonloper, loopt in het geheugen van haar vader en kijkt ernaar uit om uiteindelijk een ultra te voltooien. Je kunt met haar in contact komen op Twitter en Facebook, evenals haar persoonlijke site.
Ik kreeg onlangs de kans om haar in te halen om te praten over haar NYC-marathonervaring, haar film, hardlopen en meer.
Vorig jaar deelde je het verhaal van je vader met ons in je blogpost Nike Air Max 90 Womens 'For Her Father' kort voordat je de NYC-marathon liep. Hoe was de race-ervaring en was het een passend einde van je reis? nyc marathon 2013Ik noem de NYC-marathon van november 2013 voortdurend als een van de beste dagen van mijn leven. Het was een van die eerste ervaringen die je nooit zult kunnen repliceren. Terwijl ik aan het rennen was, bleef ik me voorstellen dat mijn vader in 1987 dezelfde koers rende. Opgroeien en zijn verhaal horen over de start in Staten Island, de eerste brug oversteken naar Brooklyn en wat pijn overwinnen om te eindigen, ik kon het niet helpen alsof hij met me mee rende. De race verliep extreem snel en ik herinner me dat ik bij het binnenrijden van Central Park dacht dat ik niet wilde dat het zou eindigen. De steun en opkomst van de stad was dat jaar ongelooflijk. De adrenalinestoot van een miljoen Nike Air Max 270 Mujer supporters die je aanmoedigen, geeft je zoveel extra energie. Mijn familie en vrienden kwamen naar buiten met borden ter ondersteuning op meerdere locaties, die uiteraard van tevoren waren gepland, en elke foto die ze van mij namen, heb ik de grootste glimlach op mijn gezicht. Ik zie eruit alsof ik vlieg, mijn armen uitgestrekt, naar hen toe rennen. Ik zou zeggen dat het een passend einde was, maar voor mij is het slechts een begin. Ik weet dat dat cheesy klinkt, maar toen ik in eerste instantie besloot om een ??marathon te lopen in 2012, dacht ik dat het onmogelijk was, maar wilde mezelf ongelijk bewijzen en wilde er een voor mijn vader doen. Nu kan ik niet genoeg krijgen. Ik zal ze nog steeds leiden om mijn vader's nalatenschap als hardloper te eren, maar het is geworden wie ik nu ben.
Een paar maanden geleden probeerde Nike Air Max 97 Femme ik een roeitraining bij CrossFit en vond het geweldig. Ik behoor momenteel niet tot een sportschool, maar ik zou me altijd herinneren dat de roeimachine het roodharige stiefkind was dat niemand ooit gebruikte. Toen ik op elke andere machine opgebrand was, ging ik naar de roeier en gaf het een tijdje wat liefde en elke keer zou ik vergeten wat een goede training het is.
Vanmorgen hebben we hun klasse Signature Row geprobeerd, een klasse van 50 minuten die intervallen van roeien en krachtbewegingen afwisselt. Ik kon geen enkele klok zien, maar ik neem aan dat elk interval ongeveer zes minuten duurde?
Tijdens de roei-intervallen zouden we afwisselen tussen steady-state roeien en sprints. Aan het einde van elk interval, voordat we naar de mat gaan, zouden we het roeibeddingje (technische term) oprekken en roeien zonder onze armen om onze benen een beetje uit te strekken.
Op de mat zouden we push-ups, lunges, squats (ow, ow) doen en ja, zelfs enkele rijen.
Ik heb veel lessen geprobeerd in mijn dag, sommige moeilijk, sommige gemakkelijk, maar heel weinig waar ik denk: verdomme! Ik zou STERK zijn als ik deze les altijd zou volgen. ”
De roeiers waren op de Indorow, wat een echt cool, golfachtig geluid maakt. Je kunt het tijdens de les niet echt horen vanwege de muziek, maar het is een cool idee.