Hier is het tweede deel van de inleiding tot de Pose Running-serie, vriendelijk gepresenteerd door onze vriend Ken Schafer van posecoachblog.com - Ken is een gecertificeerde niveau III Pose-coach, een erg aardige kerel en we zijn erg blij om hem op deze pagina's te hosten.
Er is veel verwarring over de details over Pose Running Technique. Ik zal mijn best doen om niet aan die verwarring toe te voegen met dit korte overzicht, maar helaas is Pose Running Techniek "bedrieglijk eenvoudig"Nike Air Max 270 Mujer , en er is veel subtiliteit die moeilijk over te brengen is binnen een paar alinea's. Houd er echter altijd rekening mee dat het is ontworpen om het gebruik van de zwaartekracht via vallen te maximaliseren en de weerstand door zwaartekracht via tegengewicht te minimaliseren.
De mantel van de Pose Running Technique is "Pose, Fall, Pull", die de beweging beschrijft, en elk van deze acties is van elkaar afhankelijk. Alle drie zijn nodig om de techniek correct uit te voeren, één verwijderen en de andere hebben geen context. Er is ook een extra element dat de frequentie van de beweging beschrijft, Nike Air Max 90 Mens en dat is cadans. Dus de vier basiselementen van Pose Running zijn Pose, Fall, Pull en Cadence.
De pose is relatief ongecompliceerd. De hardloophouding is ontworpen om de optimale positie te zijn om naar voren te vallen tijdens het hardlopen. De niet-ondersteunende voet zit onder de heup en verhoogt het massamiddelpunt van het lichaam. Deze positie verplaatst ook het gewicht van het niet-ondersteunende been naar voren waardoor het gemakkelijker wordt om naar voren te vallen. Het maakt het ook mogelijk om de voet onder het massamiddelpunt van het lichaam te plaatsen wanneer de voet tijdens de trek naar beneden wordt geplaatst.
Een vriendin had zaterdag een Derby-feest en ik maakte voor het eerst ooit deviled-eieren, met het gezonde recept voor deviled-eieren van Anne. Het vervangt Griekse yoghurt voor mayo. Ik denk dat mayo Nike Air Max Tn Womens vies is, dus yoghurt> mayo, altijd. (Gerelateerd grof: kwark, zure room.) Er is veel geduld voor nodig om de eieren voorzichtig te schillen, en ik verpestte de eerste twee eieren terwijl ik probeerde de schalen af ??te rukken, maar toen kalmeerde ik de eff en kwam in een eierschaal peeling groef en herinnerde waarom koken zo therapeutisch kan zijn.
[Met dank aan Jen voor deze foto. Ga naar haar blog en feliciteer haar met haar PR en zeg gelukkige verjaardag !!!] Gistermorgen waagde ik me helder en vroeg naar NJ om de NJ Marathon / Long Branch Half te zien. Een deel van wat een geweldige race zo leuk voor mij heeft gemaakt, zijn geweldige toeschouwers geweest, dus het was de moeite waard om aan de andere kant te staan ??voor een aantal geweldige rennervrienden, zelfs als het koeler was dan ik me realiseerde.
Ik heb niet veel races Nike Blazer Basse Womensgezien, want als ik vrij ben voor een race ... Ik ben meestal bezig met rennen ... of ben lui en lekker onder mijn dekens ... dus ik had gisteren een serieuze race FOMO verwacht, maar ik was echt blij en opgewonden voor de geweldige races en PR's van iedereen en ik had maar een klein beetje FOMO terug naar huis lopen nadat ik weer in de stad was.