Als uw bad jets heeft, gebruik deze dan (zonder hitte natuurlijk). Als dit niet het geval is, gebruikt u uw benen of handen om het water voorzichtig in het bad te roeren. Als u helemaal stil zit, zal het water Nike Air Pegasus 83 Mujer dat in contact staat met uw lichaam opwarmen en kunt u enkele voordelen van het ijsbad verliezen. Door het water in beweging te houden, zorgt u ervoor dat vers, koud water altijd in contact is met uw benen.
U kunt profiteren van een ijsbad dat slechts 5 - 10 minuten lang is. Houd de eerste paar keer dat je baadt kort. Als je eenmaal weet hoe je lichaam met de kou omgaat, kun je langer in het bad blijven en het water kouder maken als je dat wilt.
Weersta de neiging om rechtstreeks van het koude bad naar een warme douche of bad te gaan. Begin met koud water of water op kamertemperatuur en verwarm het daarna geleidelijk op. U wilt temperatuurverschillen voorkomen die groot genoeg zijn om tintelingen of pijn aan uw huid te veroorzaken.
Ik heb het geluk om in een gebied te leven met veel beekjes en vijvers die onder de 60 graden Nike Air Max Command Femme zijn. Het nemen van natuurlijke ijsbaden betekent dat ik niets binnen hoef te zetten en dat ik daarna kan opwarmen door in de zon te liggen. Het is een geweldige manier om een ??lange trainingsdag af te sluiten.
Volg deze tips en uw eerste ijsbad kan een lonende (hoewel een beetje koude) ervaring zijn. Nadat je de sprong hebt gewaagd, laat je een reactie achter en laat ons weten hoe het is gegaan.
Ik ben bereid veel van mijn fouten op te geven.
Ik ben ook bereid toe te geven dat ik eerder een eikel over iets was. (Zie alsjeblieft: ik maakte mijn vrienden helemaal belachelijk vanwege hun gezonde gewoonten, omdat ik het gewoon niet begreep en een super-bitchy, keurige meid was.)
Toen ik een paar jaar geleden begon te trainen, waren alle lessen die ik volgde bij de New York Sports Club, waar ik vroeger lid was. Ik was nieuw in het sporten, zag de noodzaak voor de kosten voor boetieklessen niet toen ik een perfect goed sportschoollidmaatschap had en, eerlijk gezegd, voelde ik me ongemakkelijk om naar zo'n klas te gaan. Ik was niet in vorm zoals die andere meisjes.
Ik heb op deze blog zoveel lessen gedocumenteerd waar ik werd gecorrigeerd en me schaamde omdat ik zag hoe mijn vrienden werden geprezen door instructeurs en ik werd steeds gecorrigeerd: Bar-methode, Verfijn-methode.
Dori schreef vorig jaar een geweldige post Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer over correcties in fitnesslessen. Makkelijk voor haar om te zeggen, dacht ik. Ze houdt van boetieklessen, gaat vaak en is er echt goed in.
Maar toen ik van yoga ging houden en werd gecorrigeerd bij yoga en Uplift, kreeg ik het helemaal door.
De kleine aanpassingen die een instructeur in je formulier maakt, kunnen echt helpen. (Duh.) Gewoon een beetje meer openen in driehoekshouding maakt bijvoorbeeld het verschil.
Maar loslaten en jezelf laten corrigeren zonder ego? Ik geef toe, het heeft even geduurd voordat ik er was. En dat Dori lang geleden gelijk had.
Ik heb de laatste tijd echter gemerkt dat de aanraking ook een groot verschil maakt. Ik volgde laatst een les in Laughing Lotus met Gena, en zowel de instructeur als haar assistent liepen rond om ons te corrigeren. Haar assistent corrigeerde vrij agressief, terwijl de instructeur Nike Air Pegasus 83 Mens een veel zachtere aanraking had die me ertoe bracht de juiste houding zelf te ontdekken, in plaats van me erin te duwen.
Moraal van het verhaal: wees niet zoals ik en controleer je ego veel eerder in oefenlessen en voel je niet ongemakkelijk als de instructeur je corrigeert, en zoek naar die instructeurs met de zachte aanraking en neem zoveel van hun verdomde lessen als mogelijk. Rol je schouders ook naar achteren en open ze. Dat heeft me geholpen bij 92% van alle bewegingsbewegingen. Bij Uplift, zodra ik Steph of Michelle zie rondlopen om correcties aan te brengen voor, oh, alles, rol ik mijn schouders naar achteren.