Nu, voor de laatste vraag, wat is Pose Theory? Pose Theory is het meest controversi?le aspect van Pose Running. Pose Theory stelt dat menselijke beweging wordt bepaald door hoe we omgaan met en de zwaartekracht manipuleren om van de ene pose naar de andere te bewegen. Volgens Pose Theory gaan lopers alleen vooruit door de neerwaartse zwaartekracht te manipuleren via het draaimoment en de verstoring van het evenwicht. Met andere woorden, de neerwaartse zwaartekracht trekt een hardloper naar voren omdat hij of zij naar voren leunt en over zijn of haar been draait. Ook is er volgens Pose Theory geen sprake van vooruit duwen, maar alleen naar voren vallen. Als een hardloper probeert weg te duwen terwijl hij of zij rent, zal dit resulteren in problemen met zijn of haar www.chezlachassagne.fr looptechniek.
Dr. Romanov was de eerste persoon die het idee introduceerde dat we vooruit vallen in plaats van af te duwen om terug te rennen in 1977. Hoewel deze theorie nog steeds controversieel is, is het dezelfde theorie die wordt onderwezen door de voorstanders van Chi Running, Natural Running, Guided Muscles Hardlopen, en misschien andere technieken waarvan ik nog geen tijd heb gehad om te studeren.
In dit bericht heb ik een snel overzicht gegeven van de achtergrondinformatie die nodig is om de Pose Running-techniek te bespreken. In deel 2 bespreek ik de techniek Pose Running in meer detail. Tot die tijd kunt u altijd contact met Nike Air Pegasus 83 Uomo mij opnemen met vragen.
Ze hadden een grotere functie op het gebruik van sociale media voor motivatie, en het werd gevolgd door een lijst van "topsporters, wetenschaps-nerds, grappige hardlopers en Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer anderen" om te volgen op Twitter.
Op de een of andere manier belandde ik in de inspirerende sectie? Enorm vleiend, Runner's World, maar ik ben gewoon een meisje dat wat afgevallen is en erover blogt. Ik vind het echt gek dat ik vier jaar geleden amper 3 mijl kon rennen, vorige week liep ik 26.2 in 4:04 en deze week werd ik genoemd in Runner's World.
Ik vind het ook gek dat de marathon maar 8 dagen geleden was. De afgelopen week voelde zo veel langer dan een week. Over die opmerking wil ik nog een paar Sandy-updates delen.
De fondsenwervingspagina van Jen is halverwege het doel. Ashley heeft een register samengesteld om Jen te Nike Air Max 270 Mujer helpen met de items die ze nodig heeft bij het herbouwen van haar leven en huis. Ik werk samen met een vriend om kleding voor haar, haar man en kinderen te verzamelen, dus neem contact met me op als je Nike Air Max 97 Femme kleding hebt die hen kan helpen. De site van Anne is momenteel niet beschikbaar, maar ze heeft een veiling en zal alle opbrengsten doneren aan het Rode Kruis. Er is ook een Amazon-register voor hulpgoederen op Staten Island Hurricane Sandy. Love Life Surf doet een geweldige weggeefactie! Ze geeft een Erica Sara-ketting weg en doneert $ 1 voor elke inzending in de weggeefactie, tot 1.000, aan het Brooklyn Recovery Fund. Erica Sara schenkt een deel van al haar verkopen van haar race bling aan orkaan Sandy opluchting. En natuurlijk zijn er het Rode Kruis en het burgemeestersfonds. Aarzel niet om links in de commentaren naar andere Adidas Zx Flux Herren donatiepagina's of andere sites achter te laten om te helpen.