Zoals ik al zei, kan wandelen een superkracht zijn tijdens trailruns. Aan het begin van je Nike Air Max Thea Mujer hardloopreis zul je steeds meer verborgen superkrachten vinden die je onderweg zullen helpen. Ben je in staat steile beklimmingen op te voeren zonder hard te ademen? Ben je zonder angst op de afdalingen? Bilspieren van staal? Wat het ook is, pas het aan en gebruik hoofdletters. Versla jezelf niet met dingen die op zwakke punten lijken. In plaats daarvan train je ze terwijl je je sterke punten cultiveert. Stel grote doelen Nike Air Pegasus 83 Dámské en evenveel tussentijdse kleine doelen als je nodig hebt om het te bereiken. Je doel Nike Air Max 90 Damen kan zijn om over zes maanden een trailrace van 50 km te lopen. Stel kleinere, realistische doelen in die je onderweg moet bereiken. Je eerste doel kan bijvoorbeeld een uur lopen zonder te stoppen. Je volgende zou kunnen zijn om een ??loop van 10 mijl na drie maanden training te voltooien en vervolgens een paar weken of een maand later een 25 km. Stel doelen die voor u zinvol zijn, haalbaar zijn en u helpen bij het grote geheel. Wees niet bang om onderweg te wijzigen of opnieuw te evalueren!
Deze kleine lovebug wordt vandaag ZES! Ik kan niet geloven hoe klein hij was. Hij woog slechts drie pond toen ik hem zes jaar geleden kreeg.
Terwijl ik vanavond met hem liep, dacht ik na over wat ik over hem zou schrijven. Ik dacht aan misschien het schrijven van lessen die ik van hem heb geleerd of hoe mijn leven is veranderd sinds ik hem kreeg, Adidas Superstar Herren maar dat leek allemaal te overbelast en onnodig voor een eenvoudige kleine jongen.
Geluk. Hij brengt me veel geluk, en hij kwam in mijn leven op een moment dat ik depressief was en mijn eigen geluk niet kon vinden, en hij is daar sindsdien geweest voor alle hoogtepunten en dieptepunten, ook vóór de marathon vorig jaar.
Vergeet niet dankbaar te zijn voor alles wat je lichaam heeft gedaan en kan doen. Toen je begon als een wandelaar, moest je vaak stoppen en rusten en kon je waarschijnlijk niet zo veel kilometers of voeten winnen als je nu kunt. Er was veel groei nodig om te komen waar je bent. Overgang van een wandelaar naar een bekwame trailrunner vergt groei en geduld, evenals hard werken en toewijding. Wees niet te trots om aan het begin te beginnen met een kilometer hardlopen (of minder!) En vanaf daar langzaam op te bouwen. Wees Nike Air Max 2017 Heren niet verrast of overstuur als je elke helling wandelt gedurende de eerste maand of zes Nike Air Max 270 React Femme of zelfs een jaar of langer van je hardlopen. Je voeten brengen je naar geweldige plekken, ongeacht de snelheid.
Wees dankbaar voor de kans om iets nieuws te proberen. Wees geduldig met je lichaam terwijl het leert en zich aanpast. Omarm de reis!