De winter leek een goed moment om te beginnen met trainen voor een snelle marathon, terwijl hij in Anchorage, Alaska woonde. Met temps gemiddeld tussen -6 tot 10 graden Fahrenheit tijdens de daglichturen van 10.00 - 15.00 uur, was het misschien een voorzichtiger tijd om gezellig buiten het seizoen te zitten of de loopband weer in mijn leven terug te brengen, in plaats van een groot aantal te riskeren koude-gerelateerde verwondingen en lijden.
Nike Air Max 90 HommeMaar het hardlopen in de winter noemde mijn naam luider dan de troost van eenvoudige dingen. Dus gaf ik me over.
Vergis je niet dat mijn fascinatie voor kou nooit tevergeefs is geweest, noch tegengesteld. Ik ben geen be?nvloeder en houd mijn specifieke training en doelen liever voor mezelf. Ik hou gewoon van de discipline, focus en momentum van training, en de beproevingen van wintertraining brengen mijn felste en favoriete versie van mezelf naar voren.
Inderdaad, mijn aantrekking tot kou is geworteld in duizelingwekkende contrasten. Koud maakt dat ik me thuis voel op dezelfde manier als de geur van zonnebrandcrème me doet denken aan de zomer. Bij koude is er een sto?cijnse stilte en een levendige intensiteit. De wereld is zachter, gedrapeerd in delicate sneeuwdekens terwijl scherpe scherpe vorst mijn vingers snijdt, mijn Nike Air Max 97 Damen neusgaten bevriest en automatische terugslag uitlokt. Koude rassen in mij een angst om te proberen, maar stuwt me meedogenloos vooruit. Bij kou kan ik niet stoppen, blijven hangen of uitstellen; Ik heb alleen de optie om verder te gaan.
Bij kou merk ik dat ik niet zal en niet kan falen.
Ik werd me bewust van mijn liefdesaffaire met koud worden tijdens een halve marathon in Willow, Alaska - een evenement dat begon en eindigde voordat de zon een paar dagen voorafgaand aan de Winter Solstice afgelopen december opkwam. De Willow-helft is een jaarlijkse race die door lokale bewoners wordt georganiseerd om het einde van het donkerste donker te eren en de komst van het licht te verwelkomen. Toen ik het warme gemeenschapscentrum binnenging waar de race start, werd ik gehuld in een voelbare energie en pure duizeligheid die werd uitgezonden Adidas Yeezy Boost 350 Damen door deelnemers en vrijwilligers (onbetwistbaar een zwaardere taak dan hardlopen). Simpel gezegd, mensen wilden graag rennen. Bij vriestemperaturen. In het donker. En ik besefte dat ik dat ook was.
Toen ik opgroeide, was ik geobsedeerd door mode. Mijn vader, die in de textielindustrie werkte, zou me kopie?n van Women's Wear Daily op de universiteit terugsturen.
Maar toen ik aankwam, hield mode niet van me. Hoe zwaarder ik werd, hoe slechter de laatste trends op mij leken, als ik er maar in kon passen.
Maar technologie? Technologie past altijd, en dus ben ik overgestapt van de nieuwste mode naar de nieuwste technologie.
Toen ik eenmaal 50 pond verloor, begon ik weer een beetje meer interesse in mode te krijgen ... maar ik hou nog steeds van me wat technologie. Plus, na honderden kilometers hardlopen met mijn oude telefoon, Nike Air Vapormax Heren betekende blootstelling aan teveel vloeistof een langzame, langzame telefoon.
Iemand vroeg me onlangs om mijn favoriete iPhone-apps, dus ik dacht dat ik het zou delen (omdat ik hoop dat je ook een reactie met je favoriete apps zult geven, zodat ik nieuwe kan vinden!)
RunKeeper: ik ren meestal met mijn Garmin, maar wanneer ik ben vergeten hem op te laden, gebruik ik de RunKeeper-app om mijn runs te volgen. Ik vind het behoorlijk nauwkeurig en het sluit veel sneller aan op de GPS dan mijn Garmin satellieten vindt.
Electric Miles: DailyMile heeft geen eigen iPhone-app, maar deze app helpt u bij het registreren van uw DailyMile-mijlen.
iTrans NYC: dit is geweldig voor NYC-mensen - of mensen die NYC bezoeken. Het is niet gratis, maar het vertelt je wanneer de metro eraan komt, wat zeker de $ 3,99 waard is.
CityTransit: Adidas Zx 750 Hombre vergelijkbaar met iTransNYC, maar deze heeft alle kaarten van de metro, zodat je snel kunt zien waar een trein stopt als je je niet kunt herinneren welke haltes lokaal zijn en welke uitdrukkelijk op een trein zijn.
TripIt: Zodra u zich online aanmeldt, worden alle reisgerelateerde e-mails uit uw inbox gepakt en in TripIt geplaatst, zodat u al uw reisinformatie op één plaats hebt, zoals bevestigingsnummers, hoteladressen.