Ik tel persoonlijk onze macro's of micro's niet en ik houd onze eiwitinname niet bij. En ik tel ook onze calorie?n niet. Zowel mijn man als ik zijn eerlijk gezegd vrij goed in "intu?tief" eten - wanneer we een zwaardere trainingsbelasting zien, vinden we onszelf met grotere porties voor ons en gaan we voor frequentere, energierijke snacks en vice versa. En omdat onze maaltijden gevarieerd en helemaal opnieuw worden gekookt (wat zo pretentieus klinkt, maar er is geen andere manier om het te zeggen!), Vertrouw ik erop dat we meer dan genoeg krijgen van de meeste voedingsstoffen Nike Air Max 1 Donna die we nodig hebben. Maar er zijn enkele belangrijke uitzonderingen. Zodra je eieren weglaat (dat wil zeggen nadat je vlees hebt weggelaten), moet je vitamine B12-supplementen nemen. Hoewel sommige plantaardige producten zijn versterkt, is B12 in theorie alleen beschikbaar in dierlijke producten. Daarom stoppen we dagelijks een B12-pil. Daarnaast zou een gevarieerd dieet u voldoende vitamines en mineralen moeten bieden - maar laten we eens nader bekijken waar sommige van moeten komen, wanneer u uw inname van dierlijke producten volledig vermindert of verlaagt.
Calcium - cruciaal voor het behoud van de gezondheid van de botten - wordt voornamelijk in ruime aantallen aangetroffen in zuivelproducten. Het bestaat echter wel in b.v. tofu, amandelen, bonen en donkere bladgroenten ook, maar je zult vrij grote (zij het niet onmogelijk)Nike Air Max 270 Femme hoeveelheden moeten eten om aan je behoeften te voldoen. Ervoor zorgen dat uw op planten gebaseerde 'melk' wordt versterkt, is een uitstekende manier om ervoor te zorgen dat er dagelijks aan uw calciumbehoeften wordt voldaan.
Vitamine D - nodig om bijvoorbeeld het calciumgehalte in het bloed te reguleren en voor een goed functionerend immuunsysteem - is in het algemeen moeilijk uit voedsel te krijgen. De zon die onze blootgestelde huid kust, is onze grootste bron van vitamine D, maar in tijden met minder zon moeten we een supplement nemen of ervoor zorgen dat ons voedsel er voldoende van bevat. De gemakkelijkste bron is, opnieuw, verrijkte "melk" producten.
IJzer - nodig om het zuurstof-transporterende eiwit hemoglobine te vormen - is te vinden in een overvloed aan planten, maar de aantallen liggen soms aan de onderkant van het Adidas Zx 750 Damen spectrum. Ook als een vruchtbare vrouw die duursporten beoefent, zal je ijzerbehoefte aanzienlijk hoger zijn dan die van de algemene bevolking. Om te beginnen heeft een menstruerende vrouw 67% meer ijzer per dag nodig dan een man, en studies wijzen erop dat duursporters ongeveer 70% meer ijzer nodig hebben dan de gemiddelde persoon. Tel die twee bij elkaar op en je realiseert je snel dat je je ijzerinname bij moet blijven! Als je ervoor zorgt dat je voldoende hoeveelheden peulvruchten, noten, zaden en volkorenproducten eet, ben je vrij gemakkelijk op de goede weg en is suppletie over het algemeen niet nodig. 4,5 oz of 130 g gekookte linzen (wat niet zo heel veel is, zei de hongerige hardloper nogmaals) krijgt de vruchtbare vrouw 1/4 van de ADH van ijzer en 25 oz van pompoenzaden nog 1 / 4 bijvoorbeeld. Voor meer informatie over Nike Air Max 270 Mujer ijzer en ijzertekort, raad ik dit Trail Sisters-stuk: ijzertekort bij vrouwelijke atleten van Madeline Radigan ten zeerste aan.
Zink - vooral nodig voor verschillende soorten wondgenezing in het lichaam - komt ook in lagere aantallen voor in planten dan dierlijke producten. Goede bronnen hier zijn soja, peulvruchten, noten en zaden, en deze zijn eigenlijk niet te fronsen. Slechts 3,5 oz of 100 g gekookte groene linzen geven u daar 20% van uw ADH.
Deze kleine lijst herhaalt wat hierboven werd vermeld - een gevarieerd dieet, rijk aan peulvruchten, noten, zaden en granen, zou meer dan in staat moeten zijn om u alle voedingsstoffen te geven die u nodig zou kunnen hebben. Het is gemakkelijk om vast te zitten aan de weinige uitdagingen en de overvloed aan vitamines en mineralen te vergeten die plantaardig voedsel bevat - want in werkelijkheid overtreffen die veel meer dan de hierboven genoemde! Vitamine C is een no-brainer, maar planten zijn vaak echte supersterren als het gaat om vitamine A, E, K, enz., Evenals foliumzuur (of foliumzuur / vitamine B9), magnesium en kalium, om er maar een paar te noemen.
Ik wil je graag aan de dader voorstellen. Ik begon deze supplementen een paar jaar geleden in te nemen tijdens het sporten met een trainer. Hij vertelde me dat het magnesium goed was voor atleten (en volgens een in dit artikel aangehaalde studie hebben vrouwelijke hardlopers een inname van slechts 59% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) omdat het hielp bij spierherstel. Mijn spieren voelden gisteravond behoorlijk pijnlijk, dus besloot ik een van deze baby's te nemen. Whoa. Ik kan me dit niet herinneren toen ik het voor het eerst begon te nemen, maar ik had het gevoel dat ik vanmorgen door een vrachtwagen werd geraakt. Ik heb wat werk gedaan en de internetten rond 7-10 uur rondgedraaid en moest toen weer gaan slapen, ik voelde me zo lusteloos. Is dit ooit iemand overkomen?
Hoewel de door magnesium ge?nduceerde lethargie niet zo ideaal was, dwong het me vandaag gewoon om een ??paar uur te vertragen. Geen achterstand op het werk, Junior League-werk, bloggen, sporten, de was doen, rondneuzen op internet. Gewoon honden knuffelen en tv kijken.