Een ding dat ik heb geleerd van het omgaan met Nike Air Max Command Femme mijn Nike Air Force 1 Mens hersenletsel is om dingen te accepteren die ik niet kan veranderen. Ik heb geaccepteerd dat ik misschien niet op tijd zal genezen om mijn reis dit seizoen te voltooien, maar ik ben nog steeds diep teleurgesteld. Ik was begonnen aan de reis en was klaar om zelf een grote Sierra over te steken. Als ik genas voordat de dagen te kort zijn, de nachten te koud zijn en de bergen sneeuw verzamelen, ben ik zo terug waar ik ben gebleven om mijn reis te voltooien! Mijn angst uitdagen en overwinnen was echter het fundamentele doel van deze reis. Na een rotsachtige start kwam ik op een punt waar ik me comfortabel, gelukkig en vrij klaar om door te gaan naar het einde was. In dit opzicht was mijn reis een echt succes.
Als andere dames worstelen met angst zoals ik, hier is de samenvatting van wat me heeft geholpen:
Veranderende plannen om ergens Nike Air Max 2017 Mujer meer vertrouwd en comfortabel te beginnen, brachten angst tot een beheersbaar niveau. Dit bracht me tot waar ik kon beginnen. Door slechts op één zorgpunt tegelijk te focussen, kon de angst onder controle worden gehouden. Denk bewust 'draai je niet om gewoon omdat je overweldigd bent'. Omkeren bij een re?el gevaar is gepast, maar voortijdig omkeren vanwege zorgen is dat niet. Ten slotte wil ik mijn oprechte dank uitspreken aan Trail Sisters, Merrell, en vooral de dame achter Trail Sisters die werkt om andere vrouwen te machtigen - Gina! Hopelijk helpt mijn bergavontuur vanuit een rustig hoekje van de Sierra de oorzaak verder en inspireert andere vrouwen om daar weg te gaan!
Ik kom veel dichter bij een Equinox-locatie en denk dat dat dingen zal veranderen. Niet een beetje. Op dit moment wordt het mooi weer en ben ik blij om naar Nike Air Pegasus 83 Femme buiten te rennen Nike Air Max 1 Femme of vrienden te ontmoeten op leuke blogger-evenementen. Ik zou echt op dit punt hebben geannuleerd als ik dat had kunnen doen, maar ik zat vast in een contract en hun contracten zijn luchtdicht.
Juni 2012: mijn annuleringsbericht indienen. Hoewel ik weet dat we nu niet goed voor elkaar zijn, vraag ik me af of ik echt de juiste beslissing neem om mijn geliefde, Equinox, te verlaten. Ik wilde al een tijdje wat van de boetiekfitnesslessen gebruiken - ik hou van de verantwoordelijkheid van de planners, de soms betere planningen in het algemeen en de flexibiliteit om geen lidmaatschap nodig te hebben. Zelfs als ik één chique fitnessles per week volg, is het nog steeds goedkoper dan Equinox, maar zal het mijn geld veel beter gebruiken. Ik zal zeker de heel mooie Equinox missen - vooral het zwembad - maar tenzij ze een a Nike Air Pegasus 83 Femme la carte optie Nike Internationalist Dámské onthullen of een aantal eerdere of latere lessen toevoegen, is het nu gewoon niet voor mij.
Ik ren meestal als oefening, en ik ben nu aan het trainen voor een marathon, dus ik maak me geen zorgen om geen oefeningen te doen, maar het lijkt vreemd - vooral als iemand die van fitness houdt - om geen formele sportschool te hebben lidmaatschap. Ik zou dit na de marathon opnieuw kunnen bezoeken, en ik denk erover om de CrossFit-cultus dan te proberen, maar voor nu ben ik het, mijn sluipen en willekeurige klassen waar en wanneer ik maar wil. Af en toe op mijn laptop, in mijn appartement.
En jij dan? Hoor je bij een formele sportschool? (Met formeel bedoel ik een sportschool met lessen en zo. Geen sportschool waar je je voor moet kleden.) Zo nee, hoe krijg je je oefening dan?