"Je bent niet mijn moeder." De woorden weergalmden in mijn hoofd terwijl ik door kniediepte sneeuw sjokte om de doffe pijn van die specifieke belediging te wissen. Nike Air Pegasus 83 Mujer Het was de dag na Kerstmis en de aftrap van de training voor mijn eerste poging tot een ultramarathon. De vrolijke piep op mijn horloge tikte de kilometers af terwijl ik probeerde de aanhoudende, brandende echo van het gesprek van de avond ervoor te vergeten.
Ik neem een ??vreemde ruimte in tussen vriend, indringer, oppas en stiefmoeder van de twee kinderen van mijn oude vriendje. Er is geen offici?le titel voor deze rol. Ze noemen me bij mijn voornaam, Robin, en op de meeste dagen gedurende de vele jaren is dat meer dan oké. Het commentaar dat over de kersttafel werd geschoten, breidde echter de toch al gapende wonden uit in mijn voortdurende zoektocht om thuis te horen in deze niet-heel-familie, maar toch familie-dynamiek.
Tijdens het zoeken naar een veilige ruimte om de emotionele ups en downs van mijn niet-traditionele Nike Cortez Womens huishouden te verwerken, vond ik trailrunning. Maar voor iedereen ... Running biedt, er is geen trainingsplan dat je voldoende kan voorbereiden om te worden ge?ntroduceerd en ge?ntegreerd in het leven van een kind nadat ze een gebroken huwelijk hebben meegemaakt. Ik werd verliefd op hun vader en had er alle vertrouwen in dat een andere invloed in hun leven vanzelf zou komen.
Zoals soms kan gebeuren tijdens het hardlopen, vergat ik handig dat er zoveel meer variabelen in het spel zijn. In tegenstelling tot hun vader en moeder, was ik er niet voor de vroege verhalen. Ik heb die bepaalde lijn niet bereikt. Ik stapte in een race die al bezig was. Niet zeker van mijn positie, niet op de hoogte van de koers die voorheen door twee andere mensen werd uitgezet, maar alleen geconfronteerd te worden met de uitgebreide long-busting, Nike Air Max 90 Mens quad-screaming, stijgende bergopwaartse klim die de verwachtingen van twee nieuwe huishoudens probeert te integreren terwijl de emotionele behoeften van mijn vriend en zijn kinderen vóór de mijne.
Jaren eerder, op een lentemiddag in de schemering van mijn twintiger jaren, met vervallen raceschoenen aan, trok ik over naar het eerste trailhead dat ik kon vinden, met de bedoeling een mentale pauze te nemen van het beheren van een relatie die kinderen omvatte door een informele wandeling te maken. Snel, de wandeling veranderde in 600 voet in minder dan een mijl. Toen dat niet genoeg was, begon ik te rennen om te ontsnappen aan een diepere strijd waar het relaties, moederschap en identiteit betrof.
Snel vooruit naar die decemberdag, en ik vocht mijlen tegen nieuw gevallen sneeuw, voortgestuwd door woede en droefheid bij het spelen Nike Air Max Sequent 2 Mens van een ambigue rol bij het helpen opvoeden van twee mensen. Terwijl het pad me de vrijheid gaf om ongehinderd op avontuur te gaan, om te leren zonder oordeel, fouten te maken en beter te worden, voelde deze vreemde versie van het moederschap straf aan. Eerlijk gezegd was het niet op mijn voorwaarden - het voelde alsof mijn eerste ooit op een steile puinhelling liep - alle slappe ledematen en uit de hand gelopen, de constante dreiging van een verkeerde stap die tot grotere gevolgen leidde. Ik bereikte mijn ommekeer toen de sneeuw begon te verdwijnen. Met elke stap terug naar de trailhead nam mijn gevoel van angst toe.
We hebben ook geleerd over infusies. We hebben geleerd over komkommer tequila, wat heerlijk klonk, maar ik vermoed dat je wilt horen over de met spek doordrenkte bourbon.
Voor elke 750 milliliter bourbon zei hij dat hij een paar reepjes spek moest koken en vervolgens 1,5-2 ons vet in jiggers moest gieten. Laat de wodka 1,5-2 weken trekken, schud twee keer per dag gedurende 20 seconden elk en bevries hem vervolgens om het vet of het wassen van vet te bevriezen. Ik kon het spek niet echt proeven, maar ik ben geen grote bourbon-fan.
Het laatste interessante wat ik heb geleerd, is dat alle cocktails afkomstig zijn van 20 klassieke cocktails, maar vervangingen maken ze tot verschillende drankjes, zoals een zijspan veranderen in een margarita door de cognac te veranderen in tequila, citroen in limoen en suiker in zout. De margarita, ook, FYI, is de meest populaire drank ter wereld. Volgens deze kerel.