Ik ben hierin mijn eigen ergste vijand. Ik lees alle tijdschriften over trailrunning, ga op alle trailrunning Facebook-groepen en vergelijk mezelf uiteindelijk met Nike Air Pegasus 83 Womens andere hardlopers. Als zij het kan, kan ik het ook. Waarom zie ik er niet zo goed uit als ik het doe? Wauw, haar tijd was geweldig, waarom is de mijne zoveel langzamer? Ik heb de neiging mezelf in elkaar te slaan als ik zie dat iemand het beter doet dan ik. Ik realiseer me dat dit ongezond is, maar ik denk dat het ook vrij gewoon is.
Ik zal mijn eerste run nooit vergeten, ik snakte naar lucht, ver ondergetraind en uit vorm. Ik wilde het opgeven toen een moeder die een dubbele kinderwagen duwde me passeerde terwijl ze aan haar Starbucks nipte. Hoe in de ?? Maar weet je wat, ze heeft me onbewust geduwd om het af te maken. Niet omdat ik beter wilde zijn dan zij, maar omdat ik beter wilde zijn dan wie ik gisteren was. De enige persoon die je beter moet proberen te zijn dan jezelf. Ja, het lijkt misschien alsof het gemakkelijk is Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens voor iemand op Facebook, maar ik garandeer dat ze het ook hebben of worstelen. Iedereen moet ergens beginnen en de reis van iedereen is anders, dus grijp de heerschappij over je eigen leven en geniet gewoon van het proces.
GENIET VAN DE RIT! Of ik denk dat genieten van het hardlopen mijn punt is. Toen ik een klusje rende, vreesde ik het, ook al vond ik het geweldig. Hoe erg is dat? Het was alsof ik nog een stressfactor aan mijn dag toevoegde van wat ik moest doen. Ik moet afwassen, de baby een bad geven, de rekeningen doornemen en ervoor zorgen dat ik de hele dag kan rennen. In plaats van te gaan hardlopen, moest ik gaan hardlopen, wat uiteindelijk al het plezier eruit haalde. Ik keek constant op mijn horloge om te zien of ik bijna klaar was in plaats van verdwaald te raken in de tijd en mijlen. Nu trek ik mijn hardloopschoenen aan en het voelt als een voorrecht als ik die deur uitstap.
DOE JE MAMA! Uiteindelijk besloot ik elke dag wat tijd te nemen om me op mij en mijn mentale en fysieke gezondheid te concentreren, de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Ik ben een tijdje door een lang donker gat naar beneden gedraaid na de bevalling en het heeft wat tijd gekost om weer een beetje routine in mijn huis te krijgen, maar we komen er langzaam aan. Een deel van die routine is elke dag een beetje 'ik'-tijd nemen en ervoor zorgen dat ik de beste moeder en vrouw kan zijn die ik kan zijn. Het helpt om zeer ondersteunende mensen in je leven te hebben en die bereid zijn om je te helpen dat stukje 'ik'-tijd te krijgen die we allemaal zo diep verdienen.
Hoezeer ik ook veel trots voelde toen ik die finishlijn bij de Monument Valley Ultra passeerde, er was geen beter gevoel dan mijn man tegelijkertijd met tranen en trots te zien opwellen. Mijn acht jaar oude Nike Air Max 97 Femme zoon rende naar me toe en gaf me een knuffel terwijl mijn tien maanden oude flapte als een wilde man die wilde dat zijn moeder hem vasthield omdat hij haar al een paar uur niet had gezien.
Het is soms moeilijk om als moeder te trainen, omdat er dagen zijn dat mijn armen na lange tijd als jello aanvoelen omdat ik de kinderwagen moest duwen, of als ik in een goed tempo kom en plotseling een kleine man moet eten. Maar als je die finishlijn overschrijdt, lijkt dat allemaal zo klein en zo veel los van de training. Ik denk dat het in werkelijkheid gewoon leven is! Ik had me tot dat moment niet gerealiseerd hoeveel mijn 'ik'-tijd ons hele huishouden had verbeterd.
Als moeders zijn we vaak de lijm die het gezin bij elkaar houdt en als we niet optimaal presteren, beginnen de dingen uit elkaar te vallen. Dus, serieus, voel je niet Nike Air Pegasus 92 Womens schuldig over het zorgen voor jezelf!
Uiteindelijk is het jongleren met een familiecircus het allemaal waard, elke beproeving en beproeving onderweg of dag waar je gewoon met je hoofd tegen de dichtstbijzijnde muur wilt knallen. Het vormt je tot de stoere mama die je vandaag bent en je moet haar altijd omarmen en voor haar zorgen!
Vandaag tijdens de lunch liep ik naar Chipotle om mijn favoriete kiptaco's met guac in ma?stortilla's te halen en belde mijn moeder.
Ze is de afgelopen dagen ziek geweest, dus ik verwachtte dat ze thuis zou zijn. Toen ze thuis niet antwoordde, belde ik haar mobiele telefoon en vroeg haar wat ze dacht dat ze van plan was. Ze zou moeten rusten! (Oh ja. Haar een voorproefje geven van haar eigen medicijn!)
"Nou, ik voel me een beetje beter ... en aangezien ik ijs opgaf voor de vastentijd ... moest ik naar Nike Air Max 2017 Heren de bakkerij."
"Echt waar? Denk je niet dat je soep of iets gezonds zou moeten eten? "
(Ik ben echt alleen zo met mijn ouders - ik geef enorm veel om hen en ik wil dat ze zichzelf gezond houden. Ja, ik weet dat ze het zelf moeten willen doen, maar een klein duwtje doet nooit pijn, eh ?)
'Oh, dat ben ik. Ik heb een appelomzet. Er zit appel in! "
"Rechtsaf. En boter, en een miljoen kopjes suiker ... '
"Maar er zit een appel in!"
'Mam, bedankt dat je me hebt geleerd hoe ik mezelf kan misleiden tot iets gezonds.'
Ze gooide een paar belachelijke rechtvaardigingen naar me toe, dus ik vroeg haar om er een paar op te schrijven en ze naar mij te sturen om te posten.