Vorig jaar vertelde mijn vriend Josh Sun me dat hij een gloednieuwe 100 mijl race aan het uitrollen was op de prachtige paden van Mines of Spain, gelegen in Dubuque, Iowa, vlak langs de rivier de Mississippi. De race heet Mines of Spain 100 en als je denkt dat Iowa helemaal plat is, zal deze race je ongelijk bewijzen. En als het bekend klinkt, stond de race op de meest recente cover van Ultrarunning Magazine!
Of hij het me vroeg of ik bood aan, ik merkte dat ik een nieuw gekroonde kapitein van een hulppost was. We weten allemaal dat vrijwilligers de magie laten gebeuren op ultras en ik was verheugd om iets terug te geven aan een gemeenschap die me bij zoveel inspanningen Nike Air Max 95 Dames had gesteund. Met de goedkeuring van Gina zijn we een partnerschap aangegaan met Trail Sisters om officieel het 'Trail Sisters Aid Station' te worden. Ik wist dat ik op mijn trailzusters kon rekenen om de hardlopers bij Mines of Spain te ondersteunen en wist natuurlijk dat ze geweldig gezelschap zouden zijn!
Omdat dit een gloednieuwe race was, waren we voor het eerst alles aan het uitzoeken. En hoewel ik me vrijwillig heb aangemeld voor races, ben ik nooit de baas geweest. Ik heb veel geleerd en dacht dat het nuttig zou zijn om te delen wat ik heb geleerd voor toekomstige kapiteins van de hulpposten.
Rekruteer vrijwilligers vroeg! Dit is een heel gemakkelijke en voor de hand liggende, maar zet de race zo snel mogelijk op de radar van potenti?le vrijwilligers. We weten allemaal dat weekenden boeken, dus haal de eerste dibs op Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme die datum! Wat me eraan herinnert, ben je beschikbaar in het weekend van 18-19 oktober en wil je helpen bij de Trail Sisters Aid Station? ??
Dat rare idee van een voedselhulpstation? Ga ermee! Natuurlijk hadden we de normen, maar we hielden ervan hoeveel mensen van het rare willekeurige eten hielden, waaronder kleine smokies, pompoentaart (met Rumchata voor de onverschrokkenen), pannenkoeken, snoepgraan en KFC. De tweede ochtend rolden we de KFC-kip in pannenkoeken en hardlopers vonden het geweldig. Onze grootste fout was dat we niet genoeg taart kregen.
Maak de hulppost van jou. Maak uw hulppost van u en een plek waar mensen willen zijn (en dit geldt zowel voor hardlopers als vrijwilligers). Mines of Spain 100 was een lusparcours, dus we zagen de 100.000 lopers drie keer en de 100 mijllopers vijf keer. Lopers kijken uit naar hulpposten en we wilden zeker weten dat ze echt uitkeken naar de onze en vertrokken met een glimlach op hun gezicht, gesteund en gelukkig. Of in ieder geval gelukkiger dan toen ze binnenkwamen. We hadden tonnen kerstverlichting (zeker meer nodig), muziek en uitsnijdingen van 'trail sisters' waaronder Marilyn Monroe, Elvira en Tonya Harding (met haar knuppel) uitgedost in drinkrugzakken Adidas Eqt Support Adv Mujer en Trail Sisters-uitrusting. Hardlopers vonden het geweldig en velen stopten om foto's te maken met Tonya, Elvira en Marilyn.
En ik heb Anne’s gezondere zevenlaagse dip gemaakt om mee te nemen naar Emily's Super Bowl-feest. Geen olijven, omdat ze vies zijn.
Uiteindelijk bracht ik een sixpack Corona naar het feest en dronk ik rond vier uur en voelde ik me nog steeds helemaal nuchter. Ik dronk vroeger alleen lichte bieren zoals Corona, maar ik heb gemerkt dat ik, nu ik ben gaan genieten van betere, lekkerdere bieren, er maar één of twee nodig heb omdat ze zoveel meer vullen.
Ik krijg veel pitches en spaar je van de meeste, maar ik heb er vorige week een behoorlijk grappige. Charles Platkin, PhD, MPH, assistent-professor aan CUNY School of Public Health aan Hunter College en redacteur van DietDetective.com stuurde me een aantal Nike Air Max Zero Femme grappige statistieken over wat je zou moeten doen om de calorie?n in sommige typische Super Bowl-voedingsmiddelen te verbranden en wat zijn gezondere swaps.