De winter is lang en onvermijdelijk. Het volgende advies concentreert zich op een basisrealisatie die mijn benadering van de winter heeft veranderd en me in staat stelde om die lange stukken koude dagen te omarmen, kort verlicht door alleen een troebele grijze lucht en onderbroken door sneeuw en wind ... meer dan Adidas Stan Smith Womens vroeger.
Een winterloop wordt mogelijk gemaakt zodra u de moeizame beslissing neemt om dat aangename, warme bed, auto, kantoor of trailhead badkamer te ruilen voor de kou. Daarom is het niet meer dan logisch dat we ons vaak volledig en hopeloos overdressed aan de winter presenteren. Met hardlopen in de winter is het ongemak onmiddellijk. We worden vaak geconfronteerd met een harde windstoot die ons gezicht prikt en onze ogen verbrandt, terwijl we tegelijkertijd de adem uit onze longen zuigen. Het kan beklemmend aanvoelen, maar als je jezelf door die eerste stadia van fysieke shock en emotionele spijt heen kunt, kun je aan de echte taak komen.
Voordat ik mijn eerste winter ultra probeerde, kreeg ik een eenvoudig advies van een ultrarunning veteraan in de winter: niet zweten. Hoe meer ik erover nadacht, hoe logischer het werd. Ik begon me de tijden tijdens winterritten en races te herinneren die ik me het meest kwetsbaar en wanhopig voelde: toen ik doorweekt was van het zweet. Toen ik eenmaal bezweet was, kon ik niet stoppen met hardlopen omdat ik het www.velerosdelsur.es meteen koud zou krijgen. Hierdoor ging ik nog meer zweten. Mijn benadering was om hard te rennen terwijl ik doordrenkt was met zweterige, zware lagen, totdat ik veilig terug was in dat aangename, warme bed, auto, kantoor of badkamer met trailhead. Gelukkig werkte deze aanpak niet midden in de winter voor een meerdaags evenement. De maanden voorafgaand aan de race waren onvermoeibaar bezig met testen en falen en uiteindelijk leren, niet om te zweten. In de loop van 160 mijl, bijna 60 uur, in koude rillingen die uitkwamen in de buurt van -20 (dit hielp), ben ik blij te kunnen melden dat ik niet veel heb gezweet.
Aan het begin van de race zorgde een combinatie van nerveuze energie en het plotselinge begin van beweging ervoor dat ik bijna onmiddellijk zweet kreeg. Iedereen bewoog snel en ik vond het vreselijk om te stoppen, van het Nike Air Max Motion Womens pad af te komen en mijn lagen aan te passen. Ik begon meer te zweten, dus stopte ik. Ik wist dat ik later in de race afhankelijk zou zijn van droge lagen, en ik wilde ook niet dat ik de komende twee dagen nutteloze, bevroren kledingstukken met me mee zou slepen. Na een snelle aanpassing was ik weer droog en comfortabel. Door dit proces te herhalen en mijn inspanningen te managen, kon ik de rest van de race zo blijven.
Dit is haar derde jaar dat ze haar Eat In Month Challenge doet. Ze neemt Eat in Month heel serieus en strikt ... maar zoals gewoonlijk speel ik graag volgens mijn eigen regels.
In alle ernst weet ik dat als een druk, vrijgezelle [een beetje lui over koken] meisje in New York, ik elke mislukking zou proberen op te eten.
Ik deed vorig jaar mee en het zorgde ervoor dat ik creatiever was in de keuken, ook al waren Nike Air Vapormax Dames mijn "creatieve" brouwsels soms te raar om over te bloggen.
Een van mijn doelen, zoals ik al zei, is om dit jaar wat creditcardschuld af te lossen, en ik probeer het te doen door kleine veranderingen aan te brengen. Een lunch meenemen (en nooit stoppen voor mijn geliefde spinazie-feta-wrap) kan me gemakkelijk minstens $ 150 per maand besparen. Ik mis bloggen over eten, dus ik ga bloggen over interessante creaties die ik maak, of succesvolle reconstructies van recepten van andere bloggers die je misschien niet kent.