Ik besteed veel tijd aan veel dingen, zoals wegpikken op een toetsenbord, naar Taylor Swift Adidas Ultra Boost Femme luisteren, proberen knuffels te krijgen van mijn onafhankelijke pup en vriend en zware dingen tillen in de sportschool. Maar twee zaken die voorop staan ??zijn: 1) stilstaan ??bij mijn onzekerheden en 2) mijn zelfvertrouwen en ego weer opblazen. Ironisch genoeg gaan deze twee hand in hand ... of herinneren me aan een hond die zijn staart achtervolgt. Ze gaan gewoon rond en rond.
Ik realiseer me dat ik me altijd zorgen zal maken. Ik zal altijd gestrest zijn over iets belachelijks. Ik maak me er zorgen over dat iemand om de onzin geeft waar ik me zorgen over maak, maar eerlijk gezegd kan het niemand iets schelen. Een voorbeeld van een demon die mijn nugget vult, is mijn huidige gebrek aan training. Ik maak me altijd zorgen over wat mensen zullen denken als ze wisten hoe weinig ik nu aan het hardlopen was. En terwijl ik dit schrijf, weet Nike Air Force 1 Womens nu iedereen het. Ik rende bijna elke dag en vele kilometers. De laatste tijd ben ik gek als ik drie tot vier dagen per week kan uitstappen! Ik maak me zorgen over hoe dit verschijnt wanneer ik een gemeenschap probeer te motiveren om het buitenleven te omarmen en letterlijk de paden op te gaan!
Zie je, mensen zijn moeilijk gecodeerd om zich zorgen te maken, te benadrukken, in paniek te raken. Het is eigenlijk een behoorlijk cool veiligheidsmechanisme als je erover nadenkt. Kun je je voorstellen dat als we geen zorgen hadden, we gewoon roekeloos in de steek hebben gelaten (en we denken dat de wereld nu in de problemen zit)? Omdat we angstig zijn, biedt het ons de mogelijkheid om twee keer na te denken of dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Ironisch genoeg kunnen mini-freak outs eigenlijk goed zijn, omdat ze ons dwingen Nike Air Max 90 Hombre om oplossingen te vinden.
Hoe dan ook, met het besef van voortdurende stress komt er weer een herkenning. Als er altijd onzekerheden zijn, zal er altijd vraag zijn naar positieve zelfpraat en veel krachtige nummers met geweldige beats.
Ik heb geleerd dat een van de belangrijkste hulpmiddelen die ik in mijn pijlkoker kan bewaren, geloof is. Het hebben van een onwankelbaar geloof in mijn bekwaamheid en mijn kracht helpt me om elke onzekerheid elke keer dat ze opduiken te overwinnen.
Elke ochtend heb ik mijn eigen persoonlijke Gina convo sesh ... de stem in mijn hoofd vertelt me ??hoe geweldig ik ben, hoe ik een professionele danser kan zijn (grapje), hoe ik de dag ga verpletteren en hoe ik een kans maak om het verschil te maken. Dit is mijn dagelijkse pomp en vertrouwenstherapie. Dus om mijn zorgen over gebrek aan training te Nike Air Max 270 React Damen bestrijden, herinner ik mezelf eraan dat ik die tijd gewoon ruil om me te concentreren op iets groters dan ik. Mijn keuze om terug te bellen is niet permanent en heeft me de tijd gegeven om nieuwe mogelijkheden te verkennen.
Ik werd vanmorgen weer benauwd wakker, dus ik maakte gebruik van het wakker worden voor mijn wekker (wat nooit meer zal gebeuren) en ging hardlopen. Ik lag zo lang mogelijk in bed en vertrok precies op het moment dat ik, als ik dan niet Nike Air Max Thea Dames wegging, niet zou kunnen rennen. Daar ben ik heel goed in. 3.3 vochtige, mistige kilometers en ik had voor het werk een training gedaan. Dit is altijd zo'n wonder voor mij dat ik het gevoel heb dat ik het systeem volledig heb bedrogen terwijl ik het echt doe. (En ja, ik heb nog steeds wat Today Show te horen gekregen terwijl ik me aan het voorbereiden was. Misschien moet ik echter beginnen met DVRing Kathie Lee en Hoda.)
Dagnummer doseringen van werk was nog steeds goed. Ik bedroog FreshDirect gisteravond met mijn bed en kreeg vandaag weer een lunch. Ik probeer nog steeds de beste plekken om te eten in de buurt van mijn kantoor (Flatiron) te vinden, maar als je probeert gezond te eten en geen salade eet, is dat niet de gemakkelijkste.