Wat een contrast met gisteren en vandaag. Voor mij biedt een bergavontuur de kans om een ??mentale pauze te nemen. Het is een kans om te stoppen met nadenken over de problemen van het leven, omdat het oplossen van de problemen van het avontuur alle beschikbare hersenruimte in beslag neemt. Wat een opluchting is het om zo'n eenvoudig probleem op te lossen, zoals of deze steen al dan niet losraakt, in plaats van een ingewikkelde vraag als mijn toekomst.
Dus het lijkt erop dat ik tenminste gedeeltelijk de bergen in ga om te ontsnappen. Wat een geschenk is het om de oer-uitdagingen van het beklimmen van een berg aan te gaan. En wat een groter geschenk is dat deze uitdagingen al mijn gedachten vergen en geen ruimte laten voor het nadenken over de zorgen Adidas Nmd Femme van het dagelijkse leven. Terwijl ik mijn lichaam duw om de laatste 1000 verticale voeten van de dag te beklimmen, zijn de obstakels om mijn doel te bereiken eenvoudig. En misschien nog wel opmerkelijker: succes is eenvoudig te meten. In het dagelijks leven zijn obstakels vaag en is succes moeilijker te defini?ren. En negen uur aan inspanning en probleemoplossing lost niets op.
Tijdens een lang avontuur blijft mijn hoofd in het heden, want als dat niet het geval is, zijn de gevolgen soms leven en dood. Wat een ontspannende verandering van tempo vergeleken met mijn dagelijkse denkpatroon.
Op mijl 3 had ik het geluk om mijn mooie boekenclub-dames te zien. Ze schreeuwden zo hard dat sommige hardlopers die naast me en Tina renden, ongelooflijk geamuseerd waren. Ik was begonnen met armwarmers en ik herinner me dat ik ze direct na het Adidas Yeezy Boost 350 Damen zien van mijn dames had uitgedaan. Ik ben blij dat ik de goedkopere op de beurs heb gekocht, omdat ik ze kort daarna verloor. Ik stopte ze in mijn Spibelt en ze stuiterden snel naar buiten.
Tina en ik hadden een paar weken eerder de laatste 20 mijl van de cursus gelopen, dus we waren opgewonden om terug te gaan naar bekend terrein op mijl 6. We voelden ons geweldig in deze eerste paar mijlen, en ik was echt nerveus dat we dat niet zouden doen ons tempo kunnen vasthouden. Het leek erop dat elke keer dat ik op mijn horloge keek, we een 9:45 tempo aan het doen waren, maar we kwamen eigenlijk dichter bij 9: 55-9: 57.
Ik had deze 4:20 tempo-band genomen en er stond in dat we 9:55 mijl moesten halen om ons doel van 4:20 te halen. Zo vroeg op de goede weg zijn kan een van de volgende twee dingen betekenen: ofwel crashten we en verbrandden we of omdat we ons goed voelden, konden we het misschien in de tweede helft oppikken. Ik hoopte duidelijk op het laatste.
We bleven door Brooklyn rennen, soms wat kletsen, maar meestal grijnsden we alleen maar onze gezichten af ??tegen de drukte. Ik ben zo blij dat ik mijn naam op mijn shirt had staan, maar elke keer dat iemand mijn naam riep, draaide ik me om en vroeg me af of ik ze kende of dat ze mijn naam gewoon van mijn shirt lazen. Hoe dan ook, ik zwaaide of lachte zoveel als ik kon als Nike Air Max 180 Mujer iemand mijn naam riep. Ik straalde absoluut van geluk op dit punt.
Mijn familie en vrienden streefden ernaar om op mijl 8 te zijn, maar ik dacht met de gekke drukte dat ze overal tussen mijl 7 en 9 konden zijn. Nou, ze waren precies op mijl 8! Zie je de vreugde in mijn gezicht? (Mijn moeder zegt dat ik zelfs in de lucht ben gesprongen.) Ik was zo blij om mijn ouders en enkele van mijn beste vrienden te zien. Ik moet ook mijn vrienden bedanken voor het feit dat ze geweldig zijn en dat ze mijn ouders met hen door de stad hebben laten taggen, geduld hebben met hen in de metro en ze zelfs naar de tribune hebben laten lopen om me te zien finishen.
Tina en ik voelden ons hier nog steeds sterk, maar op dit punt moest ik echt plassen. Ik bleef hopen dat het gevoel zou verdwijnen, dat ik het zou uitzweten, maar dat deed ik nooit. Ik begon Nike Air Max Command Mujer de port-a-potty-lijnen te verkennen terwijl we passeerden, in de hoop op een korte lijn.