Nu als Tenkara USA-gids, die ik doe als onderdeel van mijn uithoudingscoachingsbedrijf Magnetic North, en de eerste en enige outfitter (ooit! Overal!) Die run-fish-run-trips aanbiedt, ben ik blij om hier een paar tips te delen om je te helpen naar een alpine meer of een stroom in de buurt te gaan om je als een insect te gedragen.
Maak je klaar Je zult nat waden, blootsvoets in het water staan, dus een korte broek Nike Air Pegasus 83 Mens of een hardlooprok werkt het beste wat kleding betreft. Omdat je relatief stil in het koude water staat, kan het geen kwaad om een ??jas of een handdoek mee te nemen. Een hoed met zwart aan de onderkant van de rand en een gepolariseerde zonnebril helpen je om in stilstaand water te kijken om vissen te lokaliseren. De meeste hardlooprugzakken kunnen de nieuwe Hane (uitgesproken als "Ha-nay") hengel van Tenkara USA, mijn favoriet. Deze hengel is ontworpen om ultralicht te zijn, veelzijdig voor een reeks verschillende soorten water, en er is geen ratelend geluid wanneer je ermee rent. Verpak een paar vliegen (weerloze Ishigaki Kibaris zijn mijn huidige go-to) in een lege filmbus, je lijn, wat extra tippet in een gewicht dat geschikt is voor je hengel (dit varieert sterk en is van belang voor de integriteit van je hengel), en, als u van Nike Internationalist Hombre plan bent vissen te bewaren, een zakmes en een plastic zak. Vooral als dit je eerste poging tot RFR is, pak dan het dubbele van de snacks die je anders zou doen tijdens een run van dezelfde afstand.
Vind je water In zijn puurste vorm gebeurt tenkara-vissen op krappe beekjes, denk aan: subalpine swiftwater. Het is misschien moeilijk te geloven dat vissen via granieten ladders het hoge land in kunnen reizen, maar kijk met verbazing toe hoe koperen forellen zich stroomopwaarts een weg banen. Voor beginners bieden bergmeren een prachtige plek om slingerende vliegen te oefenen. Wanneer u voor water kiest, is dit een goed moment om de visserijregels in dat specifieke gebied te onderzoeken. Houd er rekening mee dat voorschriften per seizoen kunnen vari?ren van meer tot meer, en zelfs kunnen aangeven welk soort vlieg je mag gebruiken. www.etoiledemere.fr Huur bij twijfel een gerenommeerde gids. Alpenwater, stil of snel, is vaak moeilijk toegankelijk en verlaten. Zorg ervoor dat je zin hebt in een afgelegen en misschien wilde rit om bij je meer of stroom naar keuze te komen.
Let op uw omgeving zodra u bij het water aankomt. Let op de richting van de wind, als die er is, en de richting waar de wind vandaan komt. Kijk of en waar beken in of uit het meer stromen. Als je op snel water bent, let dan op de patronen van geweren en draaikolken. Kijk naar de kustlijn van uw keuze, die voor een beginner ver weg is van penseel. Voor ons allemaal is het een goede herinnering om rekening te houden met de richting waarin je die vlieg slingert. Bekijk de insecten in en op het water. Zinken de insecten naar de bodem en blijven ze aan rotsen kleven? Zijn ze klein en snel aan de oppervlakte? Het is Nike Air Max 90 Femme jouw taak als visser om voedsel te imiteren, dus het verzamelen van informatie over hun activiteit is een belangrijk onderdeel van de visserij. Nog dieper in je RFR-praktijk zul je veel beginnen op te merken over visactiviteit en bergweer
Ik heb vanmorgen een fietstocht gemaakt op de West Side Highway voor een telefonische vergadering om 10.00 uur. Ik had het gevoel dat mijn benen lood waren en ik reed door drijfzand. Het was niet leuk. Fietsen komt me meestal niet gemakkelijk af omdat mijn benen altijd moe zijn van hardlopen, maar vandaag was het behoorlijk hel. Ik hou van hardlopen en ik hou van trainen voor de marathon, maar ik ben ook opgewonden om terug te gaan naar een aantal andere fitnessdoelen en -activiteiten als de marathon voorbij is. Bijvoorbeeld 30/60/90. Ik help Kristi met haar sociale media, maar ik ben bang geweest Nike Air Max Zero Womens om haar les te volgen - of echt iets anders te doen dan zwemmen, fietsen of yoga-crosstraining - omdat ik doodsbang ben voor blessures. De marathon is op dit moment belangrijker voor mij dan dat alles.
De 5e verjaardag van Nike Air Max 90 Mens Bailey is dit weekend. Behalve een post met veel puppyfoto's. Je bent gewaarschuwd.
Christine, Caitlin en Sara lopen dit weekend de Chicago Marathon! Ik ben zo opgewonden voor hen !!! Ga ze geluk wensen. Monica runt Long Beach - wens haar ook geluk!
Ik heb net deze video van vorig jaar in Chicago bekeken en begon te huilen. Toen keek ik naar deze NYC Marathon-video en verloor deze echt. Graag gedaan. Ik huil in de hoek.