Een MS in counseling had me inzicht gegeven in de therapeutische effecten van trailrunning. Veel onderzoek wijst op de voordelen van lichaamsbeweging op de geestelijke gezondheid. Recent onderzoek ondersteunt het nuttig Nike Air Max Command Mujer zijn van tijd in de natuur. Daarom levert sporten in de natuur een dubbele dosis voordelen voor de geestelijke gezondheid op. Trailrunning leverde echter ook een reeks overdraagbare vaardigheden op. De klim omhoog; aanhoudende incrementele Nike Air Max 90 Mens inspanning; een voet voor de andere. Als ik papier na papier uitbeukte en wilde stoppen, zou dat de ene toets op de andere zijn, de ene opdracht tegelijk. Waakzaam zijn voor rotsen, slangen en andere gevaren cultiveerde het vermogen om aanwezig te zijn in het moment en zich te concentreren op de reis in plaats van op de bestemming. Hieruit kwam eerder reageren dan impulsief handelen, een kenmerk van emotionele Adidas Stan Smith Damen regulering en veerkracht. Paradoxaal genoeg leverde het ook lessen op om mezelf voor te bereiden op succes. Met steeds moeilijkere doelen bleef ik flexibel door onderweg obstakels te overdenken en alternatieve routes te vinden. Er waren enkele runs waarbij ik gemakkelijk uitgeput was en de voortgang leek te verliezen. Dit manifesteerde zich in zelfcompassie en geduld. Maar de belangrijkste les Nike Air Max 97 Mujer die trailrunning mij moest leren, was het vermogen om op mijn gemak te zijn met wie ik was en wie ik op het spoor van het leven werd.
Na een leuk weekend op de Healthy Living Summit, is het tijd om je opnieuw te focussen op het daadwerkelijk weer gezond zijn, niet alleen om erover te praten. Maar natuurlijk is mijn koelkast leeg na een weekendje weg, dus ik ga vandaag lunchen. (Waarschijnlijk bij Pump.)
Er is een site met de naam Midtown Lunch, en hoewel het een beetje geweldig is, is er Nike Air Pegasus 83 Femme geen focus op gezond, lokaal geproduceerd of een van die andere voedselwoorden die mijn sukkelige hart helemaal laten kloppen.
Laten we het feit negeren dat het meestal gezonder en goedkoper is om je eigen lunch mee te nemen. Soms moet je gewoon lunchen.
Hier zijn mijn top 5 gezonde lunchlocaties in Midtown voor New Yorkers en degenen onder u die misschien ooit zullen bezoeken. (Excuses aan niet-NY-lezers die niet van plan zijn hier ooit te komen. Hoewel, ik begrijp je niet echt ...)
Criteria: u bent allemaal slim genoeg om op ongezonde plaatsen een salade of ander gezond voedsel te vinden, ja? Dit zijn mijn favoriete plekken die gericht zijn op gezondheid / vers voedsel, dicht bij het kantoor van Midtown.