Mijn gestage progressie naar ultra trailrunning is redelijk consistent met de gestage progressie naar ultra trailrunning die Adidas Ultra Boost Damen door veel van mijn collega's werd gerapporteerd.
Ik liep in mijn tienerjaren cross-country, verhuisde naar de marathonafstand van begin twintig, doopte mijn teen in het water tijdens mijn eerste 50K aan het eind van de twintig, en dook meteen daarna de ultra-racewereld in. Vijf jaar en meerdere evenementen van meer dan 100 mijl later kom ik voor de lucht.
Ik dacht niet dat ik mezelf ooit aan de start van een 100 mijl race zou vinden. Meer in het bijzonder, eenmaal aan de startlijn, dacht ik niet dat ik ooit de finishlijn zou overschrijden. Na gretig te hebben gesprongen en mijn weg te hebben gevonden van 50K naar 50 mijl naar 100K races, stond ik daar aan de start van een 100 mijl race in april 2015. Minder dan 30 uur later stond ik aan de finish. Minder dan 30 uur daarna was ik aangemeld voor een nieuwe.
In de dagen na mijn Nike Air Max 270 React Damen eerste finish van 100 mijl hinkte ik gelukzalig rond op gezwollen, blaren voeten en bracht koortsachtige, met nachtzweet doordrenkte avonden door met dromen dat ik nog steeds langs het pad strompelde. Gedurende de uren dat ik mijn ogen open kon houden, kon ik niet anders dan wanhopig hopen dat de volgende hetzelfde niveau van fysieke en emotionele kwelling en daaropvolgende vervulling zou geven. Ik was genomen. Het proces was diepgaand en ongrijpbaar, in tegenstelling tot alles wat ik ooit had meegemaakt. Ik wilde meer. Het gaf me troost te weten dat ik wist dat ik meer had beveiligd.
Mijn Pump-obsessie is redelijk goed gedocumenteerd op deze blog. Sterker nog, ik crediteer Pump en Starbucks en de spinazie-feta-wrap vrijwel met mijn gewichtsverlies. (Ik maak maar een grapje.)
Pump's shtick is "eten zonder de rotzooi". Ze zijn in Nike Free Run 2 Femme Chipotle-stijl opgezet: je kiest je basis (van wrap, salade of bruine rijst), je groenten, je eiwitten en je saus, en er wordt niets gebakken.
Dit was de eerste gezonde lunchplek die ik in Manhattan Nike Air Odyssey Damen ontdekte, en ik at hier A TON. Ik ging meestal met een voorgerecht + twee kanten. Hun menu is behoorlijk uitgebreid: wraps, sandwiches, hamburgers, voorgerechten en bijgerechten.
Ze zijn vrij licht op de sauzen, die absoluut gezond zijn, maar betekent dat hun eten wat flauwer is. Elk item bevat echter gegarandeerd minder dan 500 calorie?n, wat best leuk is.
Ze hebben meerdere locaties, waaronder in Midtown East en West.
Otarian is meer lokaal geproduceerd dan gezond, hoewel het meeste voedsel ook behoorlijk gezond is. Het ding van dit vegetarische eetcafé volgt al hun voedsel om de ecologische voetafdruk zo laag mogelijk te houden. Elk Nike Air Max Tavas Dames menu-item heeft informatie over de ecologische voetafdruk op de verpakking.