Ik zal de eerste keer dat ik iemand Hokas zag nooit vergeten. Het was een paar jaar geleden en ik dacht dat een gek een van die vormschoenen op een technisch parcours droeg. 'Denken Adidas Yeezy Boost 350 Hombre die mensen echt dat als ze in die schoenen lopen, hun billen er beter uitzien?' Toen ik hoorde dat het eigenlijk Hoka's waren, dacht ik: 'Ze lijken gevaarlijk met hun opvallende profiel en rockerzool. Ik ben er vrij zeker van dat ik daar binnen ongeveer vijf seconden plat op mijn gezicht zou vallen. Bovendien zijn hun niet-traditionele ontwerpen niet erg stijlvol. ”
Vrienden begonnen en bleven Hoka-lof zingen, maar ik bleef sceptisch ... tot nu toe.
Eerste reacties: Ik was super opgewonden toen ik de doos Adidas Superstar Mens voor het eerst opende. Ik ben dol op het kleurenschema van Peacoat / Ceramic (groenblauw, marine en roze). Donkere schoenen zien er altijd geweldig uit bedekt met modder. Ik heb maat 8.5, dat is mijn typische hardloopschoenmaat. Toen ik de schoenen voor het eerst probeerde, merkte ik meteen hoe zacht ze waren. Het voelde als Nike Air Vapormax Womens een kruising van een traagschuimmatras en een magische droomwolk was aan mijn voeten vastgebonden. Ik was echter een beetje bezorgd over de laterale delen van mijn voeten omdat de teenendoos aanvankelijk een beetje smal leek. Ik geef de voorkeur aan een bredere teendoos omdat mijn pinkten zich graag verspreiden, vooral tijdens langere runs.
Deze schoenen wegen 8,2 gram en hebben een hak van 4,5 mm. Ze zijn een beetje zwaarder, omvangrijker en minder flexibel dan mijn typische minimalistische trailschoenen. Tijdens mijn eerste run in deze schoenen dacht ik bij mezelf: "Ik kan niet geloven dat ze deze schoenen Speedgoats noemen. Ik voel me er zo traag in ”. Maar het duurde niet lang voordat ik de aantrekkingskracht van deze schoenen besefte. Op mijn eerste beklimming werd ik meteen verliefd op de demping van de voorvoet. Mijn Adidas Nmd Femme] voeten voelden alsof ze in de watten werden gelegd in een spa, niet over oneffen, rotsachtig terrein renden. Het was geweldig. Ik vermijd vaak rotsachtige paden in mijn minimalistische schoenen omdat ik er een hekel aan heb om elke steen in mijn voet te voelen prikken. Met deze schoenen kon ik zonder problemen weer van die paden genieten.
Mijn voeten voelden alsof ze in de watten werden gelegd in een spa, niet over oneffen, rotsachtig terrein renden. Het was geweldig.
De tractie en stabiliteit van de Speedgoat 2 zijn enkele van de beste die ik heb meegemaakt. Ik ben super onhandig en val vaak op het spoor, dus goede grip is belangrijk voor mij. De schoen heeft een Vibram MegaGrip-zool die zowel plakkerig als duurzaam is. Als bonus heeft deze zool ook nokken van 5 mm die schuin staan ??om zowel opwaartse als neerwaartse bewegingen Adidas Superstar Hombre te ondersteunen. Ik nam deze schoenen mee op verschillende avonturen, waaronder rotsachtige trailruns, langere runs op heuvelachtige onverharde wegen en kortere tochten door het besneeuwde bos. De zolen hielden me zelfverzekerd, zelfs op het meest technische en gladde terrein. De rocker waar ik me ooit zorgen over maakte, voelde verrassend stabiel aan dankzij de nokken en de brede basis.
Terwijl ik gisteren aan het hardlopen was, begon ik na te denken over wat ik nog meer kon doen met de blog en hoe ik deze extra tijd kan gebruiken om mijn fitnessroutine te veranderen. Mijn Equinox-lidmaatschap was onderdeel van een zakelijke deal, dus ik weet niet zeker wat mijn sportschool-sitch gaat worden. Ik weet wel dat ik zeker veel ga hardlopen en fietsen en op zoek ben naar veel gratis fitnessevenementen rond NYC (zoals de yoga in Bryant Nike Internationalist Mujer Park. Dat zal absoluut een vast onderdeel zijn van mijn routine op dinsdagochtend) en erover schrijven. Is er nog iets dat je hier zou willen zien?