Misschien was het de adrenaline van het nieuws in combinatie met de opwinding van het nieuwe jaar, maar kort nadat ik erachter kwam, voelde ik een golf van energie en bovenmenselijke krachten. Gelukkig duurde dat lang genoeg om een ??droom van mij te vervullen om Iztaccihuatl, een van de iconische toppen van Mexico, te beklimmen in de voetsporen van mijn vader en grootvader en nu plotseling Nike Roshe Run Womens met de aanstaande voetsporen Nike Air Max 90 Mens van de 4e generatie Koester in -utero. Helaas leken de superpreggo-krachten tegen de 2e maand af te nemen, net zoals het enthousiasme van een nieuw hardloopjaar met nieuwe races en doelen een koortsachtige hoogte bereikte in de stad:
'Waar ben je geweest? Wat zijn je plannen voor dit jaar? Denk je dat je Big Horn 100 weer gaat draaien? Doe je dit weekend mee Nike Air Max 270 Femme] voor [voeg hier een geweldige lange bergloop toe]? "
Nu kon ik nauwelijks een gesprek voeren in een tempo dat een tijdje geleden gemakkelijk zou zijn geweest. Op sommige dagen zou ik me moe genoeg voelen om een ??middagdutje te willen doen. Op maandag liep ik achter de groep aan tijdens onze wekelijkse avondrennen op Green Mountain. Mijn energie crashte en mijn hartslag steeg. In het openbaar verstopte ik me achter het excuus van een seizoen van hectische werkreizen terwijl ik koos voor meer solo-runs dan normaal en de Nike Air Pegasus 83 Femme shenanigans in het weekend overgeslagen:
'Overal vliegen om te werken. Oh, waarschijnlijk de gebruikelijke reeks lokale races, maar ik heb nog geen hete seconde gehad om erachter te komen. Ik zou graag willen. Ik zou maar ... ummm ... ik moet mijn haar wassen. Nike Air Pegasus 83 Mens '
Ik had het delicate eerste trimester gehaald en overleefde een tiental nationale en internationale vluchten met minimaal braken. Whew. Tijd om de bonen te morsen - we verrasten en vierden ons nieuws met vrienden. Het was een opluchting, en onszelf horen uitspreken van de woorden voegde zeker een element van echtheid toe aan het geheel. Maar ik voelde me niet mezelf.
Mijn lichaam veranderde snel en, om het bot te zeggen, ik voelde me een dikke aardappel. Over welke zwangerschapsgloed mensen het ook hebben, het is pure onzin. Ik had de uitstraling en snelheid van een slijmerige regenworm die in het vuil rondsloeg. Ik voelde me alsof het sterke en behendige bergrennende lichaam Nike Air Max 1 Donna dat ik het afgelopen decennium van ultralopen had gebouwd voor mijn eigen ogen verdween. Mijn gezicht was zo groen als mijn RMR-shirt toen ik mensen naar de trailhead wegwuifde en hen jaloers bekeek terwijl ze moeiteloos de wildernis in renden. Ik kon het niet langer bijhouden. Ik voelde me overweldigd door een waanzinnige zaak van FOMO en stelde alles in vraag:
Als dit mijn gelukkige plek is waar ik me het meest op mezelf voel en toch voel ik me helemaal niet meer mezelf, is het dan nog steeds mijn gelukkige plek? Zal ik ooit mijn lichaam en mijn kracht kunnen 'inhalen' nadat Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer ik klaar ben met het groeien van deze kleine mens?
De feministe in mij worstelde met mijn identiteitsverandering toen ik van 'vrouw die gelijkwaardig meedeed' naar 'vrouw aan de zijlijn' ging. Ik voelde me verloren zonder mijn eigen persoonlijke ambities en atletische uitdagingen. Ik herkende mezelf niet in de verleden tijd "Ik was ... Ik deed ... Terug toen ..." Ik miste de sterke, zelfverzekerde en assertieve "Ik ben ... Ik zal ... Ik kan ...", waaraan ik gewend was.