Ik heb mijn allereerste 100 mijl race gelopen in Leadville 2010. Ik heb deze race gelopen om afsluiting te cre?ren met mijn aanloop met borstkanker. In 2005 en in 2009 werd bij mij borstkanker vastgesteld. Destijds liep ik 3-5 keer per jaar marathons Adidas Zx 500 Mujer voor mijn kankeraanvallen.
Ik was bezig met een mountainbikewedstrijd voor een vriend en toen ontdekte ik dat mensen 100 mijl rennen, en in Leadville, Colorado. Ik dacht dat dit gek was! Sindsdien heb ik altijd al de Leadville 100 Mile Run willen lopen.
Mijn kanker kwam in 2009 voor de tweede keer terug en ik had geen andere keus dan een borstamputatie en chemotherapie te krijgen. Terwijl ik de grote operatie onderging en daarna tijdens het herstel, besloot ik me gewoon aan te melden en de Leadville 100 te doen. Waarom wachten? Het leven is te kort en kostbaar! Ik had niets anders te verliezen dan te proberen of ik de race kon rijden! Ik maakte een aankondiging aan al mijn vrienden en ze steunden volledig. Ik heb deze enorme levenslange atletische verbintenis aangegaan als liefdadigheidsevenement voor de Susan G. Komen Borstkanker Stichting. Dit is hoe ik mijn reis begon naar de ultra 100 mijl race afstand.
Ik ben nu 52 jaar en cre?er elk jaar een nieuwe uitdaging voor mezelf sinds mijn herstel van borstkanker. Ik daag mezelf graag uit om mijn atletische beperkingen te verleggen. In mijn meest recente uitdaging heb ik in hetzelfde seizoen 2 ultra-series voltooid - de Grand Slam van ultra hardlopen (4 x 100 mijl races om de paar weken van elkaar) en de Leadville Leadwoman (marathon, 50 mijl mountainbike, 100 mijl mountainbike, 10 km rennen en 100 mijl rennen in Leadville).
Blijkbaar was ik de eerste persoon die beide series in één seizoen voltooide! Ik voel me gezegend met een goede gezondheid en een sterke geest om deze uitdagingen aan te gaan, en ik heb ook het geluk dat ik alle steun heb van mijn teamgenoten, Team Junko en anderen. Ik heb van elke race die ik heb afgelegd, geleerd en mentale weerbaarheid opgedaan.
Ik begin een beetje ziek te worden van de werkcafetaria, maar Nike Air Max 200 Womens ze hebben zichzelf vandaag verlost met vegetarische loempia's, dus ik besloot om een ??beetje van alles te nemen, maar zwaarder te worden op de groenten.
Onlangs tagde Ashley me in een kleine blogger-enquête. Nu ik wat atletischer ben en niet bang ben om uitgetikt te worden, denk ik dat ik kan spelen.
1. Wat is je favoriete brunchrecept?
Ik ga zo door met Ashley in deze. Ze organiseert een brunch en crowdsourcing-recepten.
Mijn favoriete brunchrecept is een mimosa. Vier delen champagne, een heel klein scheutje sinaasappelsap over een gesneden aardbei.
2. Wat is je beste bloggerelateerde geheugen?
Het is misschien goedkoop, maar zonder twijfel was mijn beste bloggerelateerde herinnering het bijwonen van de Healthy Living Summit. Ik maakte kennis met een heleboel nieuwe blogs en versterkte vriendschappen met mensen die Nike Air Max Command Mens ik nog nooit had ontmoet, maar die al als goede vrienden werden beschouwd.
3. Wat is je favoriete blogpost?
Mijn marathonpost! Twee jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik een marathon zou kunnen lopen. Maar ik heb het gedaan! De steun die ik kreeg van mijn bloggende vrienden, mijn IRL-vrienden en mijn familie was absoluut geweldig. Ik wilde eigenlijk gewoon dat mijn marathonpost zoveel uitroeptekens zou bevatten als ik op een pagina zou kunnen passen, maar ik weet niet of jullie dat hadden kunnen begrijpen. Dus vertaalde ik de uitroeptekens naar woorden.
Ik ben trots op hoe ik dat bericht heb geschreven (um, ik herlas het minstens één keer per week) en op de daadwerkelijke ervaring. Dat weekend doorbrengen met Meghann, Kelly en Bobbi was zo'n leuk weekend dat ik nooit zal vergeten.
4. Als je vandaag overal naartoe zou kunnen Adidas Superstar Dámské reizen, waar zou je dan heen gaan?
Ik zei laatst dat ik naar Griekenland wilde gaan, misschien op een huwelijksreis op een dag. (Leslie heeft dat helemaal van mij gestolen.;)) Dus ik denk dat ik Griekenland zal redden voor mijn huwelijksreis. Ik denk dat ik terug zou gaan naar Hawa? en de andere eilanden zou verkennen die ik daar niet zag.
5. Wat heb je altijd in je voorraadkast?
Bruine rijst, olijfolie en balsamico. Toen ik aan het afvallen was, sneed ik veel tarwe (brood, pasta) uit, dus bruine rijst was mijn standaard koolhydraten, en ik denk dat oude gewoonten hard afsterven.