Ik bladerde door de foto's die ik maakte tijdens die "run" en realiseerde me dat die cijfers het kunnen opeten! Wat maakt het uit wat ze zeggen? Ik niet, niet nadat ik terugkijk op het plezier dat ik had en de willekeurige dingen die ik heb geleerd over gekke steile paden! Ik beheerste de kunst om gekartelde rotsen te beklimmen zonder mijn korte broek te scheuren. Ik werd veel rustiger over spinnenwebben in mijn gezicht. Ik overleefde een klasse 3-4 klauteren op natte rotsen zonder in paniek te raken. Ik rende over gladde onverharde paden terwijl Nike Cortez Hombre Tarzan zich een weg baant tussen bomen. Het was geweldig, het was opwindend, het was opbeurend ... ongeacht wat de cijfers erover te zeggen hebben.
Sindsdien heb ik de 'nou ja, ik oefen _____'-manier van denken gebruikt om mezelf naar buiten te brengen Nike Air Max 95 Femme wanneer het idee om te concurreren met de versie van mij van gisteren gewoon te veel is om mee om te gaan. Het werkt. Ik verraste mezelf zelfs door mijn vorige opstijgtijd te verpletteren op een klim van 3,5 mijl / 4100 voet later die week in 90 graden hitte. Het brengt me naar buiten en beweegt zonder mijn breekbare ego te breken. Ik neem het en ik geniet ervan!
Het kan een heel lange, pijnlijke race opleveren als dit het enige type training is dat je doet - lange kilometers afleggen is ook belangrijk. Vergeet niet om die kilometerstanden eens in de zoveel tijd te vergeten en de Nike Air Max 2017 Womens paden te gaan, simpelweg omdat je wilt zien of je meer vlinders kunt vinden dan de vorige keer! [geen grapje, ik heb gerend "tot ik 31 vlinders tel" ... het werkt!].
Blessure ... het meest gevreesde woord in de vocabulaire van een atleet. Er is niets erger dan een knagend probleem te krijgen. Wat nog erger is, is het ontwikkelen van een hapering in je duizeligheid voor een race. Het voelt letterlijk alsof je beroofd bent van iets dat zo kostbaar is, en dat je er niet veel aan kunt doen. Of ben jij?
Ongeveer anderhalve maand geleden liep ik de Leona Divide 50 mijl. Het was mijn eerste race na een onderbreking van zes maanden. Ik had deze race in 2015 gelopen en viel op de mijlpaal van 40 mijl, dus ik was vastbesloten om deze ronde te voltooien.
Rond mijl 17 voelde ik een scherpe pijn in mijn linker glute. Ik had geen idee wat ik deed, maar had nu zoveel pijn dat ik voelde dat de Nike Air Vapormax Mujer voltooiing van mijn race in gevaar zou komen. Als de koppige hardloper die ik ben, gooide ik 3 ibuprofen en hield truckin. En inderdaad, de pijn hield op en ik kon mijn 2e plaats vasthouden tot aan de finish.
20 minuten na de race kon ik niet lopen. Ik had hulp nodig om het 2 ft hoge podium te beklimmen en deed mijn best om te glimlachen zonder te huiveren van pijn. Het was duidelijk dat er iets mis was, maar ik verwachtte dat ik over twee weken weer op de paden zou zijn met een behoorlijke kilometerstand.
Nou, twee weken kwamen en gingen. Ik voelde me veel beter, maar was verre van perfect. Met het naderen van de Western States Endurance Run in 6 weken, moest ik wat antwoorden en serieuze hulp krijgen.
Ik bezocht een chiropractor en vervolgens Adidas Ultra Boost Herren een PT om mijn bases te bedekken. Hun diagnose suggereerde een gespannen of mogelijk gescheurd sacrotuberous ligament. Dus wat moet ik doen? Adidas Zx 750 Uomo Hoe kan ik deze sukkel genezen krijgen? Ze vertelden me veel rust, wat crosstraining en minimale kilometers toen het eenmaal meer genezen was.