Ik begin eindelijk het gevoel te krijgen dat ik genoeg energie heb om te rennen. Het is traag en onhandig, maar ik waardeer het vermogen om mijn lichaam meer te bewegen dan ooit tevoren. Nu zijn mijn runs anders. Ik stop en begroet de kreek elke keer als ik er langs loop. Ik zeg hallo tegen de wilgen. Ik heb een zitplek midden in mijn run. En een gebogen boom die ik een portaal heb genoemd waar ik doorheen stap. Ik vind een zonnige plek om de zon en de vier richtingen te begroeten. Ik heb Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen die stem in mijn hoofd vervangen die me altijd vertelde dat ik niet goed genoeg of snel genoeg was met een veel zachtere stem - een stem die me aanmoedigt, die me vertelt dat het oké is om te vertragen en zo lang te lopen zoals ik nodig heb en zegt waar ik ben, precies waar ik moet zijn.
Als hardlopers zullen er altijd momenten zijn - weken, maanden, jaren - dat we niet kunnen rennen. Ons lichaam en onze omstandigheden veranderen en veranderen voortdurend. Maar in plaats van te vechten tegen wat is, heb ik het vermogen gevonden om het te accepteren en de boodschap en de wijsheid te vinden in wat het leven presenteert.
Soms moeten we vertragen om met al onze emoties te zitten in plaats van ervoor weg te rennen. Wanneer we dat doen, onthouden we wat er echt toe doet en wie we werkelijk zijn - en als de schoen past, draag hem Nike Internationalist Uomo dan.
We eindigden de dag - na het zien van negen verschillende appartementen! - in de Ralph Lauren Home Showroom.
HET IS VERBAZINGWEKKEND. Blijkbaar ontwerpen Ralph (we zijn duidelijk op basis van voornaam) en zijn team deze showroom om hen te inspireren voor aankomende collecties. Op dit moment is het versierd met een Afrikaans thema, tot een 'buitendouche', een boom die ze binnenshuis brachten ... en een zwaar dekbedovertrek op een van de bedden. (We dachten dat dat een beetje tegenstrijdig leek.) Na die laatste tour begonnen obers rond te lopen met het serveren van wijn en hors d'ouerves. Het was een hele leuke dag!
Ik ben voor het eerst echt gaan hardlopen tijdens de rechtenstudie. Ik zeg echt hardlopen, want toen begon het iets voor me te betekenen. Ik had eerder gerend, deed in het hele land en atletiek op de middelbare Nike Air Pegasus 89 Femme school en trainde voor triatlons in undergrad. Ik heb ervan genoten, maar van een afstand. De races waren stressvol en ik merkte altijd dat ze voorbij waren voordat ik er echt aan begon. Ik heb ook andere sporten geprobeerd - soms slechts één keer, soms meerdere maanden. Ik zwom in de zomer naar buiten, puur omdat ik hield van het gevoel van zijdeachtig meerwater. Ik deed een paar wedstrijden en had een goede tijd, maar voelde geen drang om door te gaan, had geen groot doel om naar te streven. Ik wist alleen dat ik moest blijven bewegen. Ik wist toen niet veel van mezelf, maar ik begon te voelen dat er iets aan het veranderen was. Als een donkere zee die gewoon aan de rand van mijn bewustzijn kabbelt, of een geluid ver weg. Ik merkte dat als ik verhuisde, ik gelukkig was. Als ik dat niet deed, was de dag scherp en gekarteld en voelde Adidas Gazelle Damen ik de slijtage ervan in mijn dunner wordend geduld en zwaar hart.
Ik heb rechten gestudeerd aan een andere universiteit dan waar ik de afgelopen drie jaar mijn bachelordiploma had behaald. Ik verhuisde van een grote, internationale stad naar een kleine stad aan een meer. Ik was opgelucht. Ik heb altijd even rust nodig gehad van hoge gebouwen en mensenmassa's. Ik kon naar buiten rennen zonder voetverkeer en fietsen en de constante drukte van voertuigen te ontwijken. Ik heb een favoriet circuit gevonden en nog een. De herfst van dat eerste jaar rook naar oude stenen gebouwen die vochtig waren van de regen en leek goudkleurig met alle veranderende bladeren. Ik rende wanneer ik maar kon en knuffelde de kustlijn op de meeste dagen terwijl het meer op de achtergrond glinsterde. De dingen waren nieuw en opwindend Nike Internationalist Damen en hoewel ik voelde dat het donkere tij begon te verschuiven, negeerde ik het. Tegen de tijd dat ik terugkwam van mijn run, was alles in orde met de wereld.
Ik liep die zomer mijn eerste ultra; een race van 6 uur. Ik vond het geweldig. Ik zocht de volgende op die ik kon doen terwijl ik mijn feestmaal at. Ik was zo blij dat ik me ziek voelde.