Gisteren schreef ik over wat geweldig was aan het trainen voor een marathon. Er Adidas Zx 750 Damen zijn ook nogal wat dingen die slecht zijn, voor het geval ik je bang maakte om er een te willen runnen. Tijd. Dit is, zonder twijfel, wat het meest zuigt. Als je denkt dat alleen sporten een grote inzet is (en dat is het ook), denk dan aan training voor een marathon. Zoals het is, kan een lange run je tot vier uur of langer duren. Dat is al erg genoeg! Maar als je op reis bent naar waar je rent (zoals ik heb gedaan om te voorkomen dat je alleen loopt), houd dan rekening met de reistijd. Voeg vervolgens de rek- en douchetijd toe. Ik denk dat ik me waarschijnlijk na een lange run bijna een half uur uitstrek. Vooral omdat ik zo moe ben. Ik strek een been en lig dan ongeveer 30 seconden op de grond voordat ik het volgende been strek. Als je een bad neemt in Epsom-zout of een ijsbad, houd daar dan rekening mee. Toen ik mijn tweede 20 www.immergruenstuben.de miler deed, vanaf het moment dat ik mijn appartement verliet, reisde, rende, douchte en strekte, kostte het me acht uur. Daarna heb ik anderhalf uur geslapen. Je bent kreupel. De werkelijke tijd dat je aan het rennen / strekken / herstellen bent, is al erg genoeg, maar als je eenmaal een kater hebt, zie je hoe erg het is. Je maag doet pijn, je snakt naar lucht en het zweet stroomt als een geiser uit je. Het is het niet waard, dus ga de avond ervoor niet uit met vrienden. Want laten we eerlijk zijn, terwijl we misschien geen alcohol nodig hebben om plezier te hebben, maar als iedereen drinkt, is het niet zo leuk om degene te zijn die water drinkt of een biertje drinkt. Lelijke voeten. Ik ben het soort meisje dat erop staat om ongeveer 90 procent van het jaar perfect getrainde tenen te hebben, dus deze is moeilijk! Ik heb blaren op Adidas Superstar Uomo de boven- en onderkant van mijn voeten en tussen mijn tenen. Een paar teennagels blijven hangen voor een lief leven. Meghann vertelde me dat ik pas na de marathon een pedicure moest ondergaan, dus mijn eelt is even super-sexy.
In de afgelopen paar jaar heb ik mezelf getraind om me er niet op te concentreren, als ik aan het hardlopen ben en liever nadenk over hoe het door dit te doen me sterker en vastberadener heeft gemaakt om mijn leven te leiden zoals ik wil, en dit niet binnen te laten de weg. Dus niet alleen zou ik mentaal de pijn van een lange termijn moeten beheersen, ik had deze constante zeurende afleiding die ik op de een of andere manier moest opsplitsen.
Het fysiek ondergaan van de borstamputatie en implantaten had misschien geen invloed op mijn hardlopen, maar het had wel invloed op mijn lichaamsbeeld, mijn gevoel dat Adidas Ultra Boost Damen ik op de een of andere manier gebrekkig was. Het heeft ook invloed gehad op mijn vertekening van 'een hardloper zijn, gelijk aan onoverwinnelijke gezondheid'. Dit blijft een continue gedachtestroom in mijn dagelijks leven.
Tijdens het hardlopen probeer ik me in het algemeen voor te stellen dat ik licht, vrij en niet te stoppen ben, maar door mijn 'nieuwe borsten' voelde ik me altijd zwaar. Meerdere keren vroeg ik mijn plastisch chirurg: "Wat weegt meer borstweefsel of implantaten?" Zijn antwoord was altijd 'borstweefsel'. Mijn antwoord was altijd: "Nou, zo voelt het niet ... Ik heb het gevoel dat ik een zak aardappelen op mijn borst heb!" We grinnikten Nike Internationalist Womens en bij elk jaarlijks bezoek vertelde ik hem dat ik deze eruit moest halen. Eindelijk heb ik het gedaan!
Ik ben nu drie weken verwijderd van mijn operatieve ingreep en ben bijna Nike Air Max 90 Mujer lichamelijk genezen. Ik voel me lichter, fysiek en mentaal. Ik hou ervan om MIJN lichaam terug te hebben, want dat is hoe het voelt, ook al mis ik misschien een borst. Terwijl ik me klaarmaak om de deur uit te gaan voor een run, past mijn shirt beter, mijn jas is niet langer strak ... maar ik denk ook dat iemand zal opmerken dat ik een boob heb? Oh, wat maakt het uit? Ik zou een pad in mijn sportbeha kunnen steken, maar voor wie is dat? Niet ik. Ik ben meestal een minimalistische hardloper, draag alleen wat ik absoluut nodig heb, dus waarom zou ik een pad in mijn BH dragen!?