Zes jaar later kan ik eindelijk Adidas Gazelle Femme zeggen dat ik mijn lichaam terug heb. Ik mis een borst maar mijn lichaam is terug. Ik voel me meer zoals ik, rennen met mijn 'oude lichaam' verlicht mijn stappen. Ik ben een hardloper, dit definieert me wel, maar borstkanker niet. Door de diagnose borstkanker heb ik geleerd mijn eigen lichaam te waarderen, niet wat de samenleving wil dat vrouwen zijn, naar mezelf te luisteren, het leven te waarderen, niet te wachten om de dingen te doen die ik wil doen of om de mensen te laten zien dat ik van de liefde hou . Ik ben dankbaar voor mijn lichaam dat nog steeds kan rennen en vooral voor mijn familie die me liefheeft en ondersteunt tijdens deze reis van leven, hardlopen en genezen!
Het gaat niet om het hebben van borsten of niet, het gaat erom dat je leeft en de beste bent die je zou kunnen zijn. De diagnose borstkanker heeft mij de duw Nike Air Max Command Heren gegeven om mezelf open te stellen voor nieuwe mogelijkheden, te stoppen met wachten en met passie en doel te leven. Houd meer van, ren meer en leef meer.
Een van de borstchirurgen in de praktijk waar ik naartoe ga, schreef een boek: The Healing Consciousness: A Doctor's Journey to Healing, Beth DuPree; een bepaalde passage resoneerde met mij: “Niemand keert terug naar het leven dat ze hadden vóór kanker. Het is onmogelijk, er is teveel veranderd. ' (blz.109). Ze praat niet alleen over "genezing" vanuit een medisch / fysiek perspectief, maar over een hele genezing. “… Genezing is het belangrijkste aspect bij de behandeling van kanker. Genezing vindt plaats wanneer we een veilige plek in ons hart bereiken, angst loslaten en weer gaan leven. ' (blz. 110).
Dit is mijn persoonlijke reis met hardlopen, borstkanker en implantaten. De ervaring Nike Air Max 2017 Mujer van iedereen is anders en Nike Air Max 200 Uomo persoonlijk. Jouw reis is jouw reis, volhard en ren door!
Het gevolg van lelijke voeten is geen hakken. Weet je hoe soms je knie?n of enkels pijn doen na een lange dag op hakken? Probeer een kajillion mijl te lopen en trek dan een paar hakken aan. Nee bedankt. (Eerlijk gezegd draag ik sowieso geen hakken, maar toch ...) Geld. Hoewel ik ongetwijfeld wat geld bespaar door minder te drinken, krijg ik het niet weg. Wie zei dat hardlopen een goedkope sport was, trainde nooit voor een marathon. Je hebt minimaal nieuwe schoenen en wat Gus nodig om je lange runs te doorstaan. Onderweg heb ik ook wat nieuwe hardloopkleding opgehaald, The Stick, inlegzolen om mijn knie?n te helpen en god weet wat ik me nog niet meer kan herinneren. Dit is een aanvulling op de Garmin die ik vorig jaar voor Kerstmis kreeg en de schuimroller die ik vorig jaar kocht. Nike Air Pegasus 83 Damen Hoewel ik weet dat ik dit allemaal niet nodig heb, is het moeilijk om soms niet ten prooi te vallen aan iets dat lijkt alsof het het rennen op de een of andere manier gemakkelijker zal maken. Schuren. Toen ik zwaarder was, werd ik de hele zomer slachtoffer van kopvoorn. Ik kreeg last van irritante wrijving op mijn dijen omdat ze tegen elkaar aan wreven. Ook al zijn mijn benen in een geweldige vorm, als je uren aan het rennen en zweten bent, is het moeilijk om schuren te voorkomen waar de huid in contact komt met meer huid. (Zie ook: onderarm schuren. Ow.) Eetpatroon. Het is misschien geen toeval dat ik weer maagklachten kreeg nadat ik echt lange afstanden begon te lopen. Ik heb mijn dieet volledig vereenvoudigd, zodat mijn maag rustiger aanvoelt als ik ren en ik de juiste brandstof heb om te rennen.