Gisteravond was de eerste sessie van de klas. (Maak je geen zorgen, ik schrijf er alleen over als er iets interessants gebeurt of als ik iets interessants leer.) Emily en ik ontmoetten elkaar en praatten erover dat we een Adidas Yeezy Boost 350 Hombre beetje nerveus waren voor waar we naar op zoek waren. De instructeurs legden uit hoe de klas zou werken en we gingen op pad. Emily en ik gingen uit elkaar toen ik besloot dat ik de halfgevorderde / gevorderde groep wilde proberen. Ik begon alleen te rennen, maar een man begon tegen me te praten en toen begonnen een paar schattige jongens tegen me te praten. (Blijkbaar zijn hardloopgroepen een goede manier om sexy hardloopmannen te ontmoeten? Wie wist dat?) Ik voelde me behoorlijk slecht dat ik de jongens kon bijhouden ... of misschien waren ze gewoon traag. We deden een warming-up en liepen twee van de binnenste loops in Central Park en sloten de les daarna af met stretchen. Het hardlopen was vrij eenvoudig, maar ik heb het gevoel dat ze harder zullen worden. Daar heb ik me voor aangemeld! Ik ontmoette ook lezer Franchesca. Dit is pas Nike Air Pegasus 83 Mujer de tweede keer (een ontmoeting met Isaac aka negentien dagen op zaterdag was de eerste) dat een lezer naar me toe kwam, dus ik was helemaal in de war!
De Osprey Dyna 6 is een hydratatievest dat veel opbergmogelijkheden biedt, waardoor het Nike Air Max Command Hombre een goede beslissing is voor iemand die uitrusting / voeding in verschillende zakken wil organiseren. Het vest is ontworpen met een vrouwenspecifieke pasvorm waardoor het je lichaam stevig kan omhelzen zonder te stuiteren wanneer je op pad bent. De riemen die zich langs de ribbenkast aanpassen, zijn zeer rechttoe rechtaan en gemakkelijk te gebruiken, zodat het vest altijd stuitervrij is.
De Dyna 6 wordt geleverd met een blaas van 1,5 liter, die in zijn eigen zak in de rugzak past. Je hebt ook de mogelijkheid om zachte kolven te kopen voor de zakken langs de riemen [niet getest]. Zodra de rugzak Adidas Zx 700 Womens vol is en aan uw lichaam is bevestigd, kan het een beetje uitdagend zijn om gemakkelijk toegang te krijgen tot de items die in de voorzakken zijn opgeborgen, dus plan dienovereenkomstig.
Het vest is comfortabel om te dragen. Het materiaal Nike Air Max Sequent 2 Uomo dat in contact komt met je lichaam is gewafeld, ademend en over het algemeen comfortabel. De Osprey Dyna 6 valt wat klein uit, dus neem een ??maatje groter als je tussen twee maten in zit. Instelbaarheid: De Dyna 6 heeft zes instelpunten - twee aan de ribben en vier over de borst. De ribaanpassingen zijn zeer eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken. De borstbanden maken gebruik van een unieke snap-in-methode, die intu?tiever is dan verwacht. Borstbanden zijn echter beide elastisch, dit geeft je meer ruimte om je aan te passen ... of veel stuitert op je borst. Hydratatie-opties: Dit vest is compatibel met hydratatie-blazen en zachte kolven. Het wordt geleverd met een 2,5 liter Quick Connect-drinkzak, die een slangconnector net over je schouder heeft in plaats van onderaan je rugzak. Voorzakken: Vijf zakken in totaal - vier zakken en Nike Air Max Sequent 2 Femme een ritssluiting. Achterzakken: zeven zakken in totaal - vier zakken en drie zakken met ritssluiting. Opslag voor wandelstokken: Ja, op de borstriemen of op de rug. Wat we zouden veranderen: dit is geen lichtgewicht vest [het is geenszins "zwaar", maar in vergelijking met andere vesten met dezelfde literwaarde is er veel aan de hand met de Dyna]. Dit komt door de stevige gespen, ritsen en hydratatie-blaas. Ten slotte veranderen we de stroken hard plastic langs de voorkant van de verpakking. Deze plastic strips worden gebruikt om de borstriemen vast te zetten, maar passen zich niet gemakkelijk aan uw borst aan.