Met een pauze in mijn raceschema, ja, dat betekent 6 weken tot mijn volgende race (Bay to Breakers) en 8 weken tot mijn volgende volledige (RnRSD), besloot ik vorige week een mini-pauze te nemen. Ik rende natuurlijk, maar niets waarvan ik voelde dat ik moest rennen ... meer een gewone run als de kansen zich voordeden.
Ik nam maandag vrij als rustdag na Rock n Roll San Francisco (fotooverzicht hier). Knie Nike Air Vapormax Damen voelde zich goed, maar vrij nemen na een race is meestal een goede zet voor mij.
5.18 mijl #runch. Mooi en comfortabel tempo. Het was de thuisopener voor de San Francisco Giants, dus ik was in staat om een ??rondje rond het ballenpark te doen en het volkslied te horen, wat vuurwerk te zien en natuurlijk een selfie te maken. Niet slecht voor een dinsdag.
Ik besloot vroeg wakker te worden en me aan te sluiten bij de peeps van het Project van november op Alamo Square. Als je niet bekend bent met het novemberproject, bekijk dan het verhaal hier. Best wel gaaf. San Francisco is een van de grotere stammen en ik ben met veel van hen bevriend. Schreeuw naar @KineticFix, hé kijk, ik heb het gehaald. De training was een combinatie van een rondje lopen, dan pushups / burpees / iets of anothers doen - het had een naam, maar het was 6:30Nike Air Max 97 Femme in de ochtend en mijn hersenen functioneerden niet vanwege gebrek aan slaap. Hoe dan ook, het was leuk en een training van 30 minuten inclusief 1,34 mijl en wat crosstraining.
5,1 mijl #runch met #teamigotyaback. Ik heb zondag een paar leden ontmoet en ik ben ze verschillende keren tegengekomen tijdens lunchruns. Ik besloot om een ??bericht te sturen en te kijken of we een mini-georganiseerde run wilden doen en dat is precies wat we deden. Het was een ronde rond het ballenpark en kreeg de kans om EINDELIJK officieel te rennen met een paar SF-lopers die hun ding deden. Je moet wel van de lopende community houden.
Een man rende ooit naar me toe in een race om me te vragen hoe lang ik al liep. Ik antwoordde: "Oh, slechts ongeveer 18 maanden." Ik dacht dat hij mijn pas wel leuk vond en dacht dat ik zo lang liep als ik kon Nike Air Max 270 Homme lopen.
"Nee," zei hij, "ik bedoel vandaag. Hoe lang loop je al? Mijn horloge is ingepakt. '
En dus dat kan een voorloper zijn van wat hier gaat gebeuren, ik sta op het punt de wens van andere mensen om te weten te komen wat ik denk of een vraag verkeerd interpreteer, enorm te overschatten. Maar aangezien ik een gestaag stroompje van vragen over e-mail en via twitter krijg, en omdat ik wijzer en grappiger ben in meer dan 140 tekens, nodig ik je uit om alles te vragen.
Houd je echt van hardlopen? (ja!) Waar haal je je geweldige compressiesokken vandaan? Wanneer stop je met het posten van zweterige foto's van je gezicht in mijn tijdlijn? Waar is de beste plek om een ??pint te krijgen in de stad Londen? Denk je niet dat die shorts een beetje TE kort zijn? En gaat u ooit dit blog repareren? Alle geldige vraag.
Op dit moment ben ik Adidas Zx 700 Womens ergens in Kroati?. Maar als je een vraag in het opmerkingenveld achterlaat of (omdat dat vaak niet werkt) e-mailt of tweet of op mijn Facebook-pagina laat, beantwoord ik ze allemaal als ik terugkom.
Weer terug met November Project SF. Ik werd verleid met het idee van "een verbazingwekkende zonsopgang" uitzicht vanaf Corona Heights dat uiteindelijk werd bedekt door mist. Maar we aten allemaal heuvels voor het ontbijt en ze waren heerlijk. Ik ren veel, maar ik ga niet vaak expres heuvels achterna, dus het was een goede manier om dingen door elkaar te halen. Het werd 2.05 mijl en lager is de hoogte. Geweldige groep en ik stond zelfs voor iedereen op en werd op mijn Twitter geroepen na ... onhandig. Maar je moet wel van heuvels houden terwijl iedereen nog slaapt. Gevoel van voldoening blijft de hele dag bij je. Er zullen in de Nike Air Max 2017 Dames toekomst meer NPSF-ochtenden zijn.