Als het zelfbenoemde Lazy Girl, zou ik hier echt niet door verrast moeten zijn, maar dat ben ik wel. Op zaterdag ging ik zes kilometer hardlopen, kwam thuis, nam een ??bad en viel toen een uur in slaap. Toen ik wakker werd, kon ik me nauwelijks bewegen - niet door pijnlijke spieren, maar door van enige energie te worden ontdaan.
Ik bracht de rest van zaterdag door het huis als een luiaard op pot en kocht Lazy Boy om me kopjes thee te brengen. Ik was blij met mijn run en voelde me Nike Air Max 90 Herren prima, dus ik heb geconcludeerd dat ik het deze week rustig aan moet doen voordat mijn 16-weken trainingsplan voor de halve marathon begint.
Ik heb mezelf een trainingsplan voor een halve marathon gedownload als voorbereiding op de start van de training voor de Great Eastern Run in oktober. De wereld van trainingsschema's is enorm en overweldigend - moet ik er een kiezen op basis van hoe snel ik de race wil voltooien, of een die is ontworpen voor een beginner, of meer voor een intermediair?
Ik heb eindelijk een duik genomen voor een die op maat is gemaakt door 'Smartcoach', een tool op de Runners 'World-website die een trainingsplan op jou afstemt op basis van hoeveel weken je wilt trainen, hoeveel mijl je momenteel per week rent en hoe snel je je laatste race hebt gelopen. Het plan begint er tam genoeg uit te zien om het aan te Nike Air Pegasus 83 Mujer kunnen en neemt geleidelijk toe tot een afstand van een halve marathon. OK tot nu Nike Air Max Command Femme toe.
Sinds ik dat trainingsplan heb afgedrukt, zijn er drie nieuwe zinnen bij me opgekomen. Het zijn ‘speed work’, ‘tempo runs’ en ‘easy runs’. Voor het moment de eerste twee zinnen vergeten, omdat ze een soort van jargon zijn voor ‘snel rennen’ dat in een mum van tijd uit mijn tong zal vallen, het was de zin ‘easy run’ die me in de war bracht.
Natuurlijk ben ik bekend met het woord 'gemakkelijk' en met het woord 'rennen', maar ik heb nooit de reden gehad om ze samen te gebruiken omdat, en ik ben hier zeker niet alleen in, ik vind rennen niet gemakkelijk. Belonen - ja, voldoening - ja, hard - ja, gemakkelijk - nee.
Ik heb mezelf een trainingsplan voor een halve marathon gedownload als voorbereiding op de start van de training voor de Great Eastern www.angeloazzollini.it Run in oktober. De wereld van trainingsschema's is enorm en overweldigend - moet Nike Air Max 720 Dames ik er een kiezen op basis van hoe snel ik de race wil voltooien, of een die is ontworpen voor een beginner, of meer voor een intermediair?
Ik heb eindelijk een duik genomen voor een die op maat is gemaakt door 'Smartcoach', een tool op de Runners 'World-website die een trainingsplan op jou afstemt op basis van hoeveel weken je wilt trainen, hoeveel mijl je momenteel per week rent en hoe snel je je laatste race hebt gelopen. Het plan begint er tam genoeg uit te zien om het aan te kunnen en neemt geleidelijk toe tot een afstand van een halve marathon. OK tot nu toe.
Sinds ik dat trainingsplan heb afgedrukt, zijn er drie nieuwe zinnen bij me opgekomen. Het zijn ‘speed work’, ‘tempo runs’ en ‘easy runs’. Voor het moment de eerste twee zinnen vergeten, omdat ze een soort van jargon zijn voor ‘snel rennen’ dat in een mum van tijd Nike Air Pegasus 83 Mujer uit mijn tong zal vallen, het was de zin ‘easy run’ die me in de war bracht.
Natuurlijk ben ik bekend met het woord 'gemakkelijk' en met het woord 'rennen', maar ik heb nooit de reden gehad om ze samen te gebruiken omdat, en ik ben hier zeker niet alleen in, ik vind rennen niet gemakkelijk. Belonen - ja, voldoening - ja, hard - ja, gemakkelijk - nee.