Wat volgt is mijn ervaring met jongleren met borstvoeding geven aan mijn zoon met weer marathon lopen en uiteindelijk na 19 maanden stoppen met voeden. Ik ben geen expert. Als u borstvoeding moeilijk vindt of stopt met het geven van borstvoeding, vindt u onderaan meer informatiebronnen.
Ik schreef een bericht over het eerste jaar van voeren en rennen, dat je hier kunt vinden.
Afgezien van een paar aanvallen van mastitis, had ik een heel positieve ervaring met borstvoeding en heb ik het geluk dat ik het heb kunnen doen. Van het niet zeker weten of ik dat zou doen, tot het besluit om het een paar weken te proberen, tot het vervolgens instellen van 6 maanden als Adidas Superstar Hombre eindpunt, ik ben 19 maanden doorgegaan.
Toen ik besloot dat het tijd was om te stoppen, vond ik heel weinig informatie over hoe dat te doen, en wat ik vond was alleen gericht op de impact op het kind, niet op de moeder. Dus dit is mijn ervaring.
Begin dit jaar, en nadat mijn zoon een jaar oud was, begon ik het aantal keren dat ik hem elke dag zou voeden te verminderen. Vanaf vier keer (07:00, 11:00, 15:00, 19:00 uur) liet ik de 11:00 uur vallen en vervolgens een paar weken later de 15:00 feed.
Elke keer zou het ongeveer een week duren om zich aan te passen aan de verminderde vraag. Ook mijn zoon heeft een paar dagen nodig gehad om zich aan te passen aan het nieuwe regime. Ik gaf hem in plaats daarvan gewone volle melk en hoewel hij gewend was aan een enkele fles formule, vond hij deze nieuwe verandering niet leuk. Maar we Nike Air Presto Femme hebben ons allemaal aangepast.
Het verwijderen van de 11.00 uur feed was echter een game-wisselaar voor het rennen. Mijn borsten werden niet langer ongemakkelijk tegen het einde van mijn zondagochtendruns. En ik haastte me niet terug om mijn zoon te voeden. Dit was rond de tijd dat ik begon te trainen voor de Manchester Marathon en het maakte veel verschil naarmate mijn runs langer werden.
Marathonweekend Ik verbleef weg van mijn zoon, dus moest ik de avond ervoor en de ochtend van de race pompen. Maar ik hoefde me niet te haasten om hem te voeden na de finish, wat niet de bedoeling was maar vrij goed werkte. Het nadeel was echter dat mijn menstruatie een paar weken voor de race terugkwam, maar gelukkig niet op de racedag.
Het is donderdag en tijd om je afspeellijst te analyseren. Deze week kijken we naar één groep en twee mensen die misschien geen muziekexperts zijn, maar Nike Air Max Command Womens ze kunnen zeker de kak Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen uit een make-up rocken. En heeft iemand ooit geprobeerd een estafette te doen met een KISS-thema? Zo niet, dan moet iemand ...
Vergeet ook deze mensenversies van Afspeellijst donderdag niet te bekijken:
Hardlopen en Cupcakes hier en ook op Twitter! Wordt uitgevoerd op Ipsum's versie van Anthems hier en ook op Twitter!
In het geval dat u het nodig had, hier is het formaat:
Something Old: dit zijn nummers die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de muziekomzet gebeurt snel. Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven. Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om Adidas Nmd Damen naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.