Vandaag zijn we erg enthousiast om een ??nieuwe toevoeging aan de site te introduceren. Het werd geleid door TSer Sandi Nypaver, een fervent trailrunner en achtervolger van verandering en verbetering binnen onze sport. Net als TS merkte Sandi ook het gebrek aan informatie, opleiding en middelen voor vrouwen op bij het hardlopen, dus wilde ze helpen er iets aan te doen.
Deze map is bedoeld om de vrouwen te vieren die er hun prioriteit van maken om u te helpen uw doelen voor hardlopen te bereiken. Er zijn veel buitengewone vrouwelijke coaches in de sport, maar het is niet altijd gemakkelijk om ze te vinden vanwege een gebrek aan media-aandacht of marketing. We willen u daarom graag deze lijst aanbieden waar u contact kunt opnemen met coaches om meer te weten te komen over hun methoden en of deze goed aansluiten bij uw race- en trainingsambities.
Houd er rekening mee dat deze lijst verre van volledig is. We hebben onderaan de pagina een inzendformulier toegevoegd voor aanbevelingen en aanvullingen. Het is ons doel om de grootste directory voor vrouwelijke hardloopcoach in de sport op te bouwen.
Cold was een wijze leraar die ochtend en gaf me lessen die ik door Nike Air Presto Damen de lente, in marathontraining en verder zal geven.
In die ochtend leerde kou me dat mijn eigen traagheid mijn omstandigheid bepaalt. Koud herinnerde me eraan dat ik ondanks ongemak de kracht heb om mijn ervaring te cre?ren via actie en gedachten. Koud liet me zien dat ik stoer ben, dat ik meedogenloos ben, en het mooiste, dat ik leef.
In de perfecte wereld zouden we allemaal trainen op de beste dagen en tijdens het daglicht. Dit is geen perfecte wereld, maar gelukkig hebben we spullen die ons helpen te trainen, zelfs als de zon ondergaat ... koplampen! Om u door de kortere winterdagen te laten rennen, hebben we de volgende koplampen beoordeeld. Houd het zegel "Editor's Choice" en "Honourable Mention" in de gaten om te zien welke we het leukst vonden!
Elke koplamp is getest tijdens verschillende activiteiten op de paden, van Nike Air Max 97 Femme trailrunning tot hondenuitlaten tot skitochten. We hebben het allemaal geprobeerd, zodat je weet dat je ze kunt vertrouwen in wat je ook doet. Onze testlocatie was Summit County, Colorado bij temperaturen vari?rend van 40 ° C tot onder 0 ° C en in omstandigheden vari?rend van heldere ochtenden tot stormachtige nachten.
Met de NiteIze INOVA STS Powerswitch krijg je vier lichtmodi (hoog, variabel dimmen, stroboscoop en lock-out) en twee lichtkleuren (wit en rood) die worden bestuurd met een veeg van je vinger, met swipe-to-shine (STS) ) mogelijkheden. Hierdoor kunt u in de winter uw vingers in uw handschoenen houden, omdat u geen knopje hoeft te vinden om op te drukken.
De INOVA STS is gehuisvest in een waterdichte, slagvaste behuizing met een verstelbare elastische band. Met 280 lumen beschikbaar om het pad te verlichten en Nike Blazer Low Damen een roodlichtoptie is dit een solide koplamp www.sushicornerpesaro.it voor bijna elk avontuur. Je kunt ook de INOVA Bike Mount ($ 6,99) kopen om deze koplamp aan je fiets te bevestigen, waardoor het een veelzijdig veelzijdig licht is.
Wanneer specifiek gericht op het runnen van de NiteIze, biedt INOVA STS een goede pasvorm op je hoofd, met of zonder een hoed. De lamp zelf is een beetje omvangrijk, maar als je de riem aanpast, merk je geen stuiteren tijdens het rennen.