Ik wist dat de zelfontdekking van eenzaamheid een waardevolle afweging was voor de daaruit voortvloeiende droefheid die ontstond door de afwezigheid van gezelschap. En dat verdriet leidde ongetwijfeld tot een grotere ontdekking. Maar die waarheid bood weinig troost toen ik de laatste klim maakte om Lake Solitude te zien stromen van de basis van verweerde torens naar een weiland bezaaid met keien.
Ik strekte me uit over een van de rotsblokken en staarde naar de zakken sneeuw die over de grillige toppen verspreid lagen. Terwijl de wolken naar binnen slopen, vroeg ik me af: krijg ik ooit mijn energie terug?
Minder dan een kilometer naar binnen keek ik op en zag een vrouw toen ze naast het pad stapte en klapte. "Pak ze!"
Ik glimlachte en knikte toen ik passeerde.
Niet lang daarna schudde een andere vrouw ongelovig haar hoofd terwijl Nike Air Max 90 Damesze haar vuist in de lucht stak. "Wauw! Manier om dit uit te voeren! '
"Bedankt!" Mijn glimlach verbreedde zich. Ze herinnerde me aan de manier waarop mijn oma me altijd verbaasd trots aankeek toen ik haar vertelde over mijn achtervolgingen.
Toen ik me bij de volgende bocht in het pad draaide, plantte een man zijn handen op zijn heupen. "Hoe ver ga je vandaag?"
"Ongeveer achttien mijl."
"Wauw, ik ben zo trots op je! Je bent geweldig! 'Ik kon mijn ouders bijna in zijn stem horen.
"Dat waardeer ik!" Mijn glimlach werd nog groter.
Toen ik me een weg naar een spetterende helling afsprong, vertelde een vrouw me hoe onder de indruk ze was dat ik rende. Ik vervormde: "Het is veel gemakkelijker om naar beneden te komen."
"Maar." Ze wierp een strenge maar begripvolle blik toe. “Je moest naar boven gaan om naar beneden te komen.Adidas Superstar Mujer Je verplettert het! "
"Goed punt." Ik glimlachte en dacht aan mijn hardloopcoach op de middelbare school. Hij wist altijd hoe hij de zelfverzonnen onzekerheden moest doorbreken die nietsdoen veroorzaakte.
Toen ik de laatste mijl van het parcours aflegde, gleed mijn geest terug naar een baan vol vrienden, teamgenoten en familie die met hun handen zwaaiden en mijn naam riepen. Toen ik zeventien was, waardeerde ik niet hoe bijzonder die momenten waren. En ik had nooit verwacht dat ik dat gezelschap, die verbinding en kameraadschap twintig jaar later, honderden kilometers van mijn geboortestad, in Grand Teton National Park zou vinden.
Tegen de tijd dat ik terug was op de trailhead, was ik niet meer alleen. En ik wist dat ik nooit echt alleen was. Het gejuich was er altijd al geweest, ik moest gewoon naar ze luisteren.
Vandaag Nike Cortez Womens is een speciale dag voor ons, want het is officieel het 2-jarig jubileum van Trail Sisters! Het online-dagboek heeft grote sprongen gemaakt in het aanbieden van verschillende soorten inhoud en van meer dan 100 verschillende bijdragers. Afgelopen zomer hebben we een 7 maanden durende rondrit gemaakt met 30 retailbezoeken om je gedachten en wensen voor vrouwen in trailsport te horen. Dit jaar hebben we ons eerste team van Team Trail Sisters gelanceerd, gemaakt voor vrouwen die de gemeenschap willen vertegenwoordigen op races of evenementen, en recentelijk de Trail Run Adventure Grant - die 6 vrouwen $ 500,00 biedt voor hun zomer- en herfstparcours.
Om trouw te blijven aan onze missie van groeiende participatie van vrouwen en kansen in trailrunning, hebben we ook besloten om onze allereerste Run With Her Trail Running Retreat ooit Adidas Ultra Boost Mujer in Boulder, CO te organiseren. Er zijn andere hardloopkampen die er zijn, maar de Run With Her Trail Running Retraite staat alleen in wat het te bieden heeft. We zijn er trots op meer te weten over vrouwen in trailrunning in vergelijking met welke andere entiteit dan ook, en zijn de belangrijkste bron voor inspiratie, educatie en empowerment voor vrouwen in trailrunning. We hebben geluisterd naar wat je wilt en nodig hebt, en hebben het verpakt in een 4 dagen 3 nachten leuke en unieke retraite-ervaring.
Dus wat maakt de Run With Her Trail Running Retreat zo speciaal? Nou ja, meerdere dingen.
Ten eerste zijn we het enige trailrunning-verblijf voor vrouwen. Er zijn veel gemengde kampen voor het rennen van geslachten, maar we vinden het belangrijk om een ??volledig damesatmosfeer te cre?ren bij het wegnemen van toetredingsdrempels Nike Internationalist Mens voor de sport. Intimidatie kan een rol spelen in co-ed runs, dus dat is een element waar we ons op hebben gericht. Bovendien begrijpt elke vrouw die een damesavond heeft bijgewoond hoe kostbaar en leuk die tijd kan zijn!