Hoewel bewoners van de Blue Zones niet noodzakelijk de duursportsoorten zijn (d.w.z. Boulder wordt niet ge?dentificeerd als een Blue Zone), denk ik dat er veel lessen te volgen zijn in het kijken naar de gewoonten van Blue Zone-populaties.
Ik ben benieuwd of velen van jullie hebben gehoord van de blauwe zones? Zo ja, denkt u dat er een aantal / veel relevante dingen zijn die we kunnen gebruiken voor onze meer atletisch ingestelde westerse levensstijl?
Ik heb zojuist het Running Event bijgewoond - een van de belangrijkste bijeenkomsten in de branche van de naties - en ik ben blij te kunnen melden dat onze sport blijft bloeien, zelfs tijdens Nike Internationalist Mujer deze economische vertraging (misschien juist daardoor).
Het aantal deelnemers aan georganiseerde loop- en duurevenementen is de afgelopen jaren sterk gestegen en vertoont geen tekenen van vertragend tempo. De uitgaven aan hardloopuitrusting, kleding, schoenen en accessoires blijven groeien. Sponsoring van evenementen voor hardloop- en duurraces heeft het hoogste niveau ooit bereikt. Al deze factoren wijzen op een levendige en gezonde industrie. Inderdaad, dit is een spannende tijd om te sporten.
De redenen voor deze voortdurende levendigheid lijken veel te zijn. Verschillende recente peilingen hebben aangetoond dat mensen tijdens deze ongekende wereldwijde economische crisis hun prioriteiten opnieuw gaan beoordelen. De verschuiving wordt passend vastgelegd in de recente kop van de New York Times: "Gezondheid is de nieuwe rijkdom.Nike Air Max 2017 Damen " Deze "nieuwe rijkdom" wordt minder bepaald door de materi?le accumulaties van een individu en meer door zijn of haar fysieke staat van zijn. Ik zou bijvoorbeeld beweren dat dit een goede zaak is.
Deze verschuiving in prioriteiten is niet alleen goed voor degenen die actief Adidas Superstar Hombre zijn, het is ook goed voor het land (inderdaad de wereld!). Wie zou kunnen debatteren dat het verminderen van "globesity" universeel voordelig is? We zouden minder uitgeven aan gezondheidszorg, onze waardering voor schone lucht en het milieu verbeteren, ons verbruik van hulpbronnen verminderen en, naar men zou kunnen beweren, onze algehele kwaliteit van leven verbeteren. De groei van de lopende onderneming is iets dat ik gepassioneerd promoot omdat ik het als een goede zaak voor alle betrokkenen beschouw.
Niet alleen dat, aangezien de duursportindustrie bloeit, meer mensen de kost kunnen verdienen door iets te doen waar ze van houden. Meer banen worden gecre?erd en nieuwe kansen voor innovatie en groei zijn er in overvloed! Zoals je ziet, ben ik een beetje opgewonden.
Dat brengt me bij mijn vraag: hoeveel van jullie zouden willen Nike Air Vapormax Mujerwerken in de hardloopbranche? Ik weet zeker dat velen van jullie die deze column lezen dat al doen, maar ik hoor graag van jullie allemaal. Laten we onze eigen informele peiling houden.