Blijf fit en gemotiveerd tijdens het drukke (en met calorie?n gevulde) Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen vakantieseizoen door toe te zeggen elke dag minstens een mijl te lopen, Thanksgiving tot en met Nieuwjaar. ? Een manier om uw logboekitems in december minder op een binaire code te laten lijken, is door deel te nemen aan onze tweede jaarlijkse Holiday Running Streak. Beloof Nike Cortez Uomo dat je elke dag minstens een mijl loopt, van Thanksgiving (dat is donderdag 22 november) tot Nieuwjaarsdag. ? Voor diegenen onder jullie die de uitdaging aangingen en volbrachten, pak je Crest van je Finisher (of badge) en tweet het, pin het, voeg het toe aan je blog, maak er je profielfoto van of kader het in. Je verdient de erkenning voor 41 opeenvolgende dagen. ? Dat is misschien niet genoeg om alle cookies of oma's van oma te verbranden, maar het is een begin. ? Dit is een heel jaar geweest. Ik ga het hele jaar kijken voor een post van begin 2013, maar ik wilde Nike Roshe Run Damen een specifieke post schrijven voor de RunChat-awards die zojuist werden aangekondigd. Vorig jaar werd ik genomineerd voor "Funniest Running Blog" en was ik behoorlijk enthousiast over de kans om een ??vizier te scoren. Ja, ik hou van rennen in vizieren. Ik heb er Nike Air Max 90 Hombre zelfs een post over geschreven. Ik werd tweede na Shut Up and Run die me opsloeg en terecht verdiende.
Dit jaar werd ik genomineerd voor "Beste algehele lopende blog", wat me absoluut de vloer heeft gegeven. ALS ik opnieuw zou worden genomineerd, dacht ik dat het onder de categorie "grappig" zou vallen. Dat is waar ik vorig jaar was en dat is waar Runner’s World me recentelijk verscheen, dus ik dacht dat dat mijn niche zou zijn. Toen de nominaties uitkwamen, zag ik deze namen naast de mijne:
Mile Posts: Ze zat op de cover van Women's Running magazine, runt Boston op de reguliere, eindigde 20+ marathons en duwt een drievoudige wandelwagen sneller dan ik ren ... ja, dat is heel wat aan de hand en haar blog is geweldig om lees met constante inspiratie.
Miss Zippy: ik heb haar in deze categorie genomineerd omdat ik eerlijk naar haar Nike Air Presto Damen blog ga voor tips en motivatie. Ik heb ook op haar gestemd (ik heb niet op mezelf gestemd). Haar blog wordt vaak erkend vanwege de inhoud, ze is een gecertificeerde hardloopcoach, ironman en een vogel. Ik dacht echt dat ze zou wegrennen met deze ... woordspeling geheel bedoeld.
Geen vleesatleet: het spijt me te moeten zeggen dat ik hier niet helemaal bekend mee was. Ik herkende de naam, wat een pluspunt is gezien het aantal lopende blogs dat er is. Bij het bekijken van zijn blog zag ik dat hij niet alleen schrijft over hardlopen, maar ook over voeding en brandstof, iets waar ik nooit echt over heb geschreven. En ik had net om 10 uur een koekje. Oeps. Ook een Boston Marathoner (3:09), een ultramarathoner, gekke paginabezoeken en is geschreven over en gekenmerkt door een who's who van hardlopen.
Zoals je kunt zien, was dit een Nike Air Max 270 Womens lijst met een aantal geweldige bloggers, hardlopers en mensen. Ik was nederig om te worden opgenomen en voelde me volledig buiten mijn element. Ernstig. Ik probeer de 4 uur te kraken en ik zit in een categorie met deze speedsters? Ze rennen rondjes om me heen. Ik weet dat Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme het niet allemaal om snelheid draait, maar dat is ENIGE zware concurrentie. Ik heb het al eerder gezegd, ik ben gewoon een gewone man die veel loopt en erover schrijft. Ik houd dingen licht (waardoor ik meestal in de categorie 'grappig' zit en soms 'gekke' afstanden afleg. Ik voelde me als het rennende kind dat het feest van supersterrennen binnensloop. ? Ik heb ook de zomerversie hieronder ontworpen. Als je niet eerder dit jaar de kans hebt gekregen om het te pakken, is er geen tijd zoals nu.