Ik eindigde woensdagavond een clubrun van vier mijl nadat ik de hele weg comfortabel hard had gelopen. Voor de eerste helft lag een groep van drie jongens ongeveer 10 meter voor me. Om de zoveel tijd hoorde ik hun Garmin's dat vertrouwde Garmin-geluid maken.
Als we een hoek om bij halverwege een andere kerel die ik had ademhaling achter me in de afgelopen mijl hoorde rende langs en bleef halverwege tussen mij en de Garmin-dragen trio. Ik hield de afstand hetzelfde en ging door met mijn ‘comfortabel hard’ tempo.
Ik droeg Nike Cortez Mens mijn Garmin niet. Ik heb het al weken niet gedragen. De laatste keer dat ik het aan mijn pols vasthield, was de marathon van Manchester. Ik was er de afgelopen vier maanden aan vastgelijmd en liep elke sessie in een bepaald tempo. Meer tijd besteden aan het kijken op die wijzerplaat met een diameter van 2 cm dan ik aan mijn eigen gezicht had besteed.
Het werkte. Ik kreeg de tijd die ik wilde in de marathon. Toen stopte ik mijn horloge, trok het uit en sindsdien heeft het op een plank gezeten. Toen ik vorige week in de rij ging staan ??voor mijn eerste triatlon, liet ik mijn horloge thuis. Het kon me niet schelen hoe lang het duurde voordat ik klaar was. Ik gaf erom dat ik klaar was.
Afgelopen weekend ging ik op pad voor een trailrun. Ik rende tot het pad eindigde, toen draaide ik me om en rende terug naar huis. Ik rende in Adidas Superstar Damen een tempo dat comfortabel was. Ik strekte mijn benen en in plaats van te kijken naar de vierkante inch van digitale display op mijn pols, keek ik naar de bomen, de lucht en waar mijn voeten waren landing. Ik had plezier.
Op woensdagavond haalde ik de groep jongens voor me uit. Ik bleef comfortabel hard rennen de hele heuvel op naar Speakers Corner en toen stopte ik bij de rest van de groep. Er was geen wacht om te stoppen en naar beneden te kijken, dus ik sprak met mijn clubgenoten.
De man die me halverwege had ingehaald eindigde even later en zei: "Ik probeerde je voor dat laatste beetje te vangen, maar dat kon ik niet. Hoe snel ging je? '
Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik draag deze maand geen horloge. "
Ik zet mijn Garmin weer aan. Ik ga binnenkort op zoek naar een andere PB bij Nike Free Run 2 Womens een andere race. Maar tot dan geniet ik van hardlopen zonder naar de klok te kijken en zonder verschillende cijfers en statistieken te bekijken als ik thuiskom. Het betekent niet dat ik niet hard druk op de runs die ik doe. Ik luister alleen naar de definitie van mijn lichaam van wat moeilijk is, niet wat er op mijn horloge wordt getoond.
Ze hebben ook een grote sweepstake opgezet die kansen biedt om een ??Ultimate Crossfit Experience, ASICS VIP-pakket, een reis naar Nieuw-Zeeland te winnen - wandelen, duiken, fietsen of ski?n. Het is behoorlijk belangrijk en ik vind het geweldig dat er voor elk wat wils is dat een actieve levensstijl wil leiden. Of het nu binnen is, buiten, onder water of alle drie - er is voor elk wat wils
En natuurlijk, met ingebouwde relaties, ben ik altijd op zoek naar manieren om iets terug te doen voor Nike Air Pegasus 83 Femme de gemeenschap. Ik heb het geluk gehad om in de toekomst de mogelijkheid te krijgen om producten van Sport Chalet te ontvangen, maar NU heb ik de mogelijkheid om IETS AAN JE TE GEVEN! Twee winnaars worden gekozen om op 17 september een Sport Chalet-cadeaubon te ontvangen. Vul hieronder uw kans in om te winnen.