Ik zou dit bericht elke dag kunnen schrijven - en het zou waar blijven. De lopende gemeenschap is iets geweldigs en Nike Air Max Command Femme ik heb zoveel inspiratie, motivatie en liefde gevonden. Sommige van deze mensen die ik heb ontmoet, hadden gesprekken met, namen selfies naast ... anderen, onze wegen zijn niet gekruist, maar de liefde blijft hetzelfde.
Mensen die ik enkele jaren geleden nog niet kende, zijn vrienden geworden met wie ik dagelijks een gesprek heb - van teksten tot tweets. Dit zijn vriendschappen die zijn ontstaan ??uit een gedeelde passie voor fitness en zijn gegroeid. Ik heb veel van mijn persoonlijke personages geopend en gedeeld in deze "virtuele" vriendschappen en geprobeerd ze buiten het sociale media-domein te brengen. Van tweet ups tot groepsrennen door de straten van San Francisco, ik heb geprobeerd deze gemeenschap met open armen en zonder aarzeling te omarmen.
Voor mij is een deel van het liefhebben van deze gemeenschap het teruggeven ervan. Toen ik begon te rennen, wist ik NIETS. We hebben het over basketbalschoenen en shorts onder de knie?n. Ik ben de hardloper die ik vandaag ben WEGENS de lopende gemeenschap.
Ik blijf groeien en leer van de mensen om me heen, voor altijd de student. We Adidas Ultra Boost Femme moeten de kennis blijven delen en de liefde verspreiden. We moeten elkaar vieren, aardig voor elkaar zijn en teruggeven wat we ontvangen - zowel in hardlopen als in het leven.
Na het lezen van drie hoofdstukken van Total Immersion was ik klaar om mijn teen onder te dompelen in de wereld van zwemtraining. Op vrijdag gebruikte ik de laatste middag van mijn week vrij om naar het plaatselijke zwembad te gaan en als een professional te gaan zwemmen in mijn zoektocht om een ??triatleet te worden. Ik had alle spullen: een zwempak uit één stuk (iets dat ik sinds de puberteit niet meer heb gedragen), een veiligheidsbril, een badmuts en een neusklem. Maar ik had ook heel weinig idee wat ik aan het doen was.
Het boek probeert Total Immersion te leren zwemmen op een vergelijkbare manier als vechtsporten en onderwezen - door je slechts één klein Nike Air Max Zero Homme onderdeel tegelijk te laten doen en je het te laten oefenen totdat je verder kunt gaan naar het volgende. Toevallig was ik gewaxt en gewaxt voordat ik naar het zwembad ging. Ik ben de ultieme karate-zwemmer.
Les één bestond uit dat ik op mijn rug zweefde met mijn armen langs mijn zijkanten, een dergelijke lengte zwom en dan aan elke kant met mijn armen langs mijn zijkanten zweefde en zo'n lengte zwom. De grote finale was een lengte die een paar seconden aan elke kant zweefde voordat hij naar de andere kant overschakelde en zich daarna herhaalde.
Ondanks dat het zwembad niet erg druk was, voelde ik me enorm zelfbewust, en niet vanwege de flatterende badpak uit één stuk, neusklem en brilcombinatie. Ik was vergeten hoe het voelde in die vroege dagen van het beginnen met rennen - ik herinnerde me de pijn en de uitputting van vijf Adidas Zx Flux Mens minuten non-stop proberen te rennen, maar was vergeten hoe overtuigd ik was dat iedereen naar me keek en mij beoordeelde.
Natuurlijk weet ik nu dat ik de enige persoon ben die mij beoordeelt. Als ik andere hardlopers zie die duidelijk hun eerste voorzichtige stappen zetten om een ??mijl of twee te rennen, denk ik niet dat ik ‘goed voor je vind, ga zo door’. Maar omdat ik me in de onbekende omgeving van een zwembad bevond en heel onconventioneel zwom, voelde ik me weer een complete beginner, omdat ik dat ben, en het was slecht.
Het idee om ooit een mijl te kunnen zwemmen lijkt me nu bijna onmogelijk. Maar ooit had ik het gevoel dat ik 26 mijl moest rennen, dus voorlopig blijf ik oefenen met het schilderen van het hek.