Erholtz werd heel snel zwanger na het nemen van de beslissing, en achteraf suggereert ik dat ik de dingen een beetje anders bekijk. “Ik wist dat het mentale angst zou zijn om maand na maand een zwangerschapstest te doen en een negatief resultaat te krijgen, want als ik niet zwanger was geweest, zou ik nog steeds zo fit mogelijk willen zijn om te concurreren op mijn 'normale' niveau ," ze zegt. "Ik weeg mezelf nooit, maar meestal win ik in de winter 5-7 pond - ik kan zien aan de manier waarop mijn kleding past - dus ik denk dat dit me misschien heeft Nike Internationalist Mujer geholpen zwanger te worden."
Brandy is niet de eerste vrouw die ik in vertrouwen heb genomen om me te vertellen dat chillen op de aggro piek-duwende, kilometerslange zakken, hallucinerende inducerende avonturen misschien wel of niet het beste is om te bedenken. Natuurlijk zijn er ook genoeg tegengestelde verhalen, maar ik zou graag willen denken dat ze gelijk hebben. Mijn menstruatiecyclus was gek onregelmatig terwijl ik dit voorjaar en de zomer aan het trainen en racen was, en nu, hoewel ik een goede 7-10 pond op mijn piekfitnessgewicht heb geplakt, ben ik regelmatig. Ik ben niet in vechtvorm, maar ik zie er nog steeds gezond uit. Op hun advies werk ik eraan mijn perspectief te verschuiven naar het feit dat ik precies doe wat ik mijn man heb beloofd - mijn eigen doelen opzij zetten en me concentreren op alles wat ik kan om een ?Adidas Zx Flux Mens ?gezonde omgeving voor een baby te cre?ren . Het voelt als het belangrijkste wat ik ooit heb gedaan.
Mijn raceseizoen eindigde dit jaar een beetje voortijdig. Met het begin van een blessure aan het einde van Hardrock, probeerde ik dwaas om slechts drie weken later nog eens 100 te rennen. Weet je, omdat het mijn "laatste" was en zo. (Ik zeg "de laatste" zoals de echte "vrouw die nog nooit is of ben teruggekomen van de zwangerschap" die ik ben. Het voelt eerlijk gezegd ondoorgrondelijk, wat iemand ook zegt of anders doet. Zwangerschap is gek.) Hoe dan ook daalde bij mijl 75, nauwelijks in staat om te lopen, strompelde een paar dagen rond op krukken en ben nog steeds maanden aan het revalideren. Ik huilde toen ik me niet kon aanmelden voor de race volgend jaar. Ik kon me niet voorstellen dat ik twee volle zomers zou wachten om Nike Air Vapormax Femmemijn mislukking te wreken. Maar ook, er was een deel van mij dat stiekem dankbaar was voor het excuus.
Na vele lange uren bouwen van een platform en het onderzoeken van evenementen, zijn we super enthousiast om onze offici?le Trail Sisters Race Kalender te delen!
Trail Sisters (TS) gaat over het bevorderen van een gemeenschap op basis van inspiratie, educatie en empowerment. We luisteren, we delen, we moedigen aan en we vieren het. Onze intenties en waarden trekken groei aan en fokken kameraadschap. En het is vanwege die groei dat TS de gezaghebbende stem kan zijn in de trailrunning van vrouwen (dankzij de duizenden en duizenden stemmen die we hebben). Samen zijn we sterk, samen bereiken we succes, samen veranderen we voor een betere sport.
In onze kalender kan iedereen Nike Air Max 2017 Hombre en iedereen race-wedstrijden toevoegen (dit is trouwens allemaal gratis). We beperken deelname aan race-lijsten niet tot race-regisseurs. Wij geloven dat we door middel van een gemeenschapsinspanning de meest complete en vindingrijke racekalender kunnen bouwen voor trailrunning.