Wonen in Central NY ligt mijn huis op maar liefst 400 Nike Air Max 95 Dames voet boven zeeniveau. Het is ook bijzonder moeilijk om heuvels te vinden om op te trainen van november tot maart, meestal vanwege sneeuw en ijs die gevaarlijke omstandigheden veroorzaken. Beide dingen kunnen het moeilijk maken om je voor te bereiden op trailraces met veel hoogtewinst en / of op een veel grotere hoogte. In de afgelopen twee jaar heb ik echter enkele tips en trucs ontdekt die mijn lichaam lijken voor te bereiden op de verandering van de omstandigheden.
Simuleer de cursus! Bestudeer de cursus, weet naar wat voor hoogtewinst je kijkt en doe je best om deze te dupliceren. Vind heuvels die veel lijken op Nike Cortez Womens wat je zult zijn en ren ze zoveel mogelijk! Helaas kan dit veel trainingsruns op de loopband en / of traptrekker betekenen als je in een vlak gebied woont (zoals ik in de winter.) Ik besteed momenteel vele uren aan Nike Internationalist Damen het doen van heuvelherhalingen op een loopband om me voor te bereiden op een race in de bergen van PA dit voorjaar. Draai de helling omhoog en graaf erin! Het verdubbelt als geweldige mentale training!
Maar vergeet de afdalingen niet, ze kunnen het ding zijn dat je quads uit elkaar scheurt tijdens een race. Als je heuvels hebt voor je herhalingen, is het vrij eenvoudig om ze binnen te krijgen. Als je op een loopband bent die niet achteruitgaat, wordt het een stuk moeilijker. Ik beland veel op de trappen van het plaatselijke middelbare schoolstadion en duw mijn snelheid echt naar beneden (terwijl ik mijn best doe om het Nike Air Max Thea Damen niet op te eten.)
We werden aangemoedigd om deze kruiden aan de chili toe te voegen om het pittiger of smaakvoller te maken en om te zien welke impact dat op de smaak had. IPA's, we leerden, * versterken * de Nike Air Max 90 Dames pittige smaken (die ik heel snel leerde toen ik teveel hete saus toevoegde) terwijl de melkigheid van de stout het kruidenvuur in mijn mond doofde. Het was erg drinkbaar zowel alleen als met de chili en zou ook een heerlijk dessertbier maken, denk ik. OOK IS HET GEMAAKT MET KOUDE BROUWERIJ. Als een simpel teefje kan ik tegenwoordig echt niet genoeg koud brouwsel drinken en voelde ik als zodanig hetzelfde over dit bier.
Wandeltocht! Neem een ??dag (of meerdaags als je het kunt slingeren) en ga op de heuvelachtigste paden die je kunt vinden. Als u bergen binnen een dag rijden hebt, profiteer daarvan! Als je de uitrusting hebt, maak dan een backpacktocht. Je krijgt niet alleen de vert in, maar je hebt ook het extra trainingsvoordeel dat je erin zit met het gewicht van je spullen op je rug. Een effici?nte wandelaar zijn is een enorme Nike Air Presto Damen succesfactor in trailraces; verwaarloos het niet in je training.
Krachttraining! We weten allemaal dat crosstraining goed is voor je hardlopen, maar velen van ons (inclusief ikzelf) doen het niet zo vaak als we zouden moeten. Voeg een dag toe waar je gemakkelijker kunt hardlopen en neem daarna direct een been / bilspier en core-sessie in de sportschool. Voorwaartse lunges, kuitverhogingen en squats zijn een geweldige start voor je benen. Planken (alle variaties), bruggen en aangepaste fiets brengen je op de been. Als je zin wilt krijgen, versterken squats met één been op een BOSU-bal je benen en je kern tegelijkertijd.
Helaas ben ik geen gemakkelijke en betaalbare manier tegengekomen om grote hoogte op lagere hoogtes te simuleren. Tenzij je het geld hebt om uit te geven aan een hoogtetent of professioneel trainingssysteem, moet Nike Air Max Zero Homme je gewoon je best doen om je lichaam te trainen op het hoogste potentieel in de omgeving die je hebt, vertrouw dan op die training om je door de race te helpen .