Gebruik een pacer. Wanneer je in de starende kraal gaat staan, is de kans groot dat je pacers ziet, individuele hardlopers die een bord omhoog houden of een vest dragen met een mijltempo en / of de eindtijd erop. Dit zijn ervaren hardlopers die de race in een gelijkmatig tempo van start tot finish zullen lopen. Als u geen GPS-horloge of andere manier hebt om uw tempo bij te houden, www.caminosdelabici.es kunnen deze pacers een grote hulp zijn. Vind de pacer die overeenkomt met je doeltempo en volg ze helemaal tot aan de finish.
Een goed, geoefend voedings- en hydratatieplan is essentieel voor succes op de marathonafstand. Je moet tijdens je race meerdere keren eten en drinken, en het is het beste om niet te wachten tot je honger hebt of dorst hebt om dit te doen. Zoek online een plan of bouw er zelf een. Hoe dan ook, oefen het op al uw lange runs. Verzin een voedings-, drink- en zoutsupplementenschema dat voor jou werkt en houd je eraan op de racedag. Opmerking: veel races bieden platte cola aan op de latere hulpposten. Als je een slechte dag hebt, kan dit spul een magisch elixer zijn. Zorg ervoor dat je het vóór je race probeert als je van plan bent het te gebruiken.
Het voltooien van een marathon kost je veel en veroorzaakt veel Nike Air Max 2017 Mujerslijtage aan je lichaam. Je zult pijnlijk zijn tegen de tijd dat je de finishlijn bereikt, en je zult dat in verschillende mate blijven, voor een paar dagen of meer. Als de locatie na de race massages biedt, profiteer hier dan van. Massage is een geweldige manier om afval uit je spieren te spoelen, vers bloed binnen te brengen en het genezingsproces op gang te brengen.
Plan de eerste 2 dagen na je race erg stijf en pijnlijk te zijn. Probeer rond te lopen wanneer je kunt en neem zoveel lichte rek en schuimrollen op als je benen Adidas Yeezy Boost 350 Damen verdragen. Terwijl de pijn verdwijnt, probeer een korte super-gemakkelijke run om er zeker van te zijn dat alles goed werkt. Misschien wilt u ook zwemmen of stationair fietsen beschouwen als opties met weinig impact om uw lichaam weer in beweging te krijgen. Let op gewrichten of zachte weefsels die pijn gaan doen Nike Cortez Femme als je rent of iets dat na de eerste 2 dagen pijnlijker wordt. Houd een notitieboekje bij en schrijf op wat waar pijn doet en waar u patronen en gebieden kunt identificeren die meer aandacht nodig hebben voor massage of schuimrollers. Blijf in de loop van 2 weken teruggaan naar uw normale routine. Je moet tijdens deze periode alle soorten racen of zware inspanningen vermijden.
Toen we bij de kleine rode vuurtoren kwamen, vroeg Margaret om een ??foto. EN WIJ RENNEN LETICIA IN! En wie was ik om mijn buddy een foto te weigeren ??Nike Air Max 97 Femme We draaiden ons om en waren al op mijl 10! Ik voelde me nog steeds goed en we handhaafden nog steeds een behoorlijk tempo.
Stop # 2 op de Random Gel Train waren enkele Cytomax-druppels die ik kreeg bij de Zooma Half. Ze waren ook goed! Zelfs met mijn eikel!
Ik voelde me NOG STEEDS goed totdat we even stopten om Adidas Superstar Mens 12 uur voor Margaret en Morty om water te halen. Toen ik opnieuw begon, waren mijn benen pijnlijk en pijnlijk en waren de wielen helemaal los.