Loopschoenen, net als de mensen die ze dragen, zijn er in alle soorten en maten. Sommige zijn licht en veerkrachtig, sommige zijn Adidas Eqt Support Adv Damenstevig en stabiel, sommige zijn meer gebogen en sommige zijn Type A agressief. Dit artikel helpt je de keuze van je marathonschoen aan te passen aan jouw behoeften, doelen en voorkeuren. Er is geen enkele perfecte marathonschoen, maar er is een perfecte schoen voor jou!
Voordat u verder leest, als uzelf de volgende vragen.
Als u het antwoord niet weet, neem dan contact op met een plaatselijke hardloopcoach of iemand in uw speciaalzaak voor hardloopschoenen.
Wat is mijn doeltijd voor de marathon, of wil ik gewoon de race be?indigen? Moet ik overdreven proneren of supineren? Heb ik een geschiedenis van letsel?Adidas Superstar Mujer Ben ik klaar om de envelop een beetje te duwen en een nieuwe marathon PR aan te pakken (of meteen een goede te maken)? Schoenen voor degenen die gewoon de afstand willen afleggen Als je het artikel van vorige week hebt gemist, Nike Air Max Zero Womens klik dan hier om een ??overzicht te lezen van wat een goede marathonschoen omvat. De eerste keer dat marathonloper gezond en sterk wil finishen, heeft hij een schoen met demping en matige ondersteuning nodig. Deze schoen is duurzaam genoeg voor de ontberingen van marathontraining, werkt met je lichaam in plaats van ertegen, en het allerbelangrijkste: je moet er elke dag naar uitkijken.
Wanneer je laat in de race moe begint te worden en je vorm een ??beetje afneemt, heb je 'vertrouwde' voeten nodig om zowel je spieren te beschermen als je voeten comfort te bieden als al het andere pijn begint te doen (gewoon Nike Tanjun Womens eerlijk zijn!) . Goede schoenkeuzes staan ??hieronder.
Schoenen voor mensen met imperfecte biomechanica Als je te veel proneert (enkels rollen te veel naar binnen als je rent) of te supineren (enkels rollen niet genoeg in) tijdens Nike Air Max Thea Femme het rennen, heb je een schoen nodig die deze problemen opvangt zonder schade aan te richten in je marathonrace. OPMERKING: Schoenen voor overpronators en supinators ZULLEN NIET hetzelfde zijn! Dit zijn twee zeer verschillende vormen van voetaanval en vereisen verschillende functies om te corrigeren.
Pronatiecontroleschoenen, vaak stabiliteits- of motion controlschoenen genoemd, hebben meestal een wig die is gemaakt van stevig materiaal dat mediaal op de boog aan de binnenkant van de schoen is geplaatst. Dit, in theorie, voorkomt dat de voet en enkel teveel naar binnen klappen wanneer je rent.
En als Nike Air Max 2017 Dames je dat nog niet had ontdekt op Instagram of Twitter, kwam ik net terug uit Puerto Rico!
Toen ik vorig jaar 29 werd, was mijn masterplan om dan een groot feest te doen en dit jaar weg te gaan of iets te doen met een kleinere groep goede vrienden. Maar weggaan is niet goedkoop, en dus voelde ik me slecht om mijn vrienden te vragen. Ze moeten het zich echter wel hebben herinnerd, want ze begonnen plannen uit te broeden rond mijn koekjesuitwisseling en toen begon Ashley veel gerichte vragen te stellen in St. Croix over wat ik leuk zou vinden tijdens een uitje. Iets warms, antwoordde ik onmiddellijk. Ik hou van ski?n, maar goede heer hou ik van ontspannen op een strand. (Ik bedoel, wie niet?)
En dus begonnen mijn vrienden te plannen en samen te werken met mijn moeder, die mijn deel als verjaardagscadeau zou betalen. Ik kreeg alleen te Nike Air Max Plus Mujer horen wie er ging en dat ik anderhalve dag vrij moest nemen van mijn werk. Toen de reis dichterbij kwam, vertelde Shannon me dat ze me die middag in mijn appartement zou ontmoeten met onze rit naar het vliegveld.
Donderdagmiddag rende ik naar huis van mijn werk, ontmoette Shannon in mijn lobby, deed een verwoede last-minute check van mijn tassen en sprong in de auto.
We kwamen bij JFK en checkten in bij de kiosk. Shannon zei dat ik naar het scherm moest kijken om te zien waar we heen gingen. Ik was zowel uitgeput als opgewonden en plaatste er geen twee bij elkaar toen SJU op het scherm verscheen. Shannon keek me verwachtingsvol aan en ik zei: "Nee, wacht, waar is SJU?" Ik kan het me niet herinneren. "