Ik had mijn wekker gezet voor 4:59 en 5:00, maar opwinding maakte me wakker om 4:45. Ik keek naar wat YouTube-video's van de marathon in bed en huilde, zoals gewoonlijk.
Ik had al mijn spullen de nacht ervoor neergelegd, dus ik was vrij snel klaar. De laatste twee marathons, mijn moeder speldde mijn slabbetje vast omdat mijn handen te wankel waren om het zelf te kunnen doen, dus had ik haar weer mijn slabbetje vast, omdat het nu Nike Air Vapormax Womens traditie is.
We verbleven in het gerechtsgebouw van Arlington, dus liep ik om 6 uur naar de Courthouse-metro en nam ik het naar Rosslyn om naar de blauwe lijn te gaan om bij het Pentagon te komen. Ik had niet vooraf naar de metrotijden gekeken, dus moest ik 15 minuten wachten op een trein. Ik werd nerveus over het wachten, maar besefte dat ik niets kon doen, dus maakte ik van deze tijd gebruik om te proberen wat diep adem te halen en mezelf te centreren Nike Cortez Femme voordat ik aan de race begon. Ik sprak met een man die zijn eerste marathon liep, en dit versterkte mijn zelfvertrouwen. Of ik mijn doeltijd had gehaald of niet, ik wist dat ik zou eindigen. Ik had dit eerder gedaan.
Vetten, met name omega-3-vetzuren, zijn essentieel voor ons lichaam en kunnen ook een deel van de fysieke belasting verminderen tijdens onze dagen met veel hormonen. Ze Nike Cortez Womens zijn ontstekingsremmend en kunnen zelfs helpen bij pijnbestrijding die gepaard gaat met premenstruele symptomen. De rijkste bronnen van omega-3 vetzuren zijn: Vette vis - zalm, sardines, makreel Noten & Zaden - walnoten, chiazaad, hennepzaad, lijnzaad Sojabonen - tofu, tempeh, edamame Elektrolyten helpen om de inspanning en hormoonge?nduceerde verliezen van elektrolyten in evenwicht te brengen en kunnen krampen helpen verlichten. Magnesium - pompoenpitten, zonnebloempitten, spinazie, snijbiet, cashewnoten Calcium - zuivelproducten (yoghurt, melk, cottage cheese), sardines, zalm, bladgroenten (boerenkool, spinazie, paksoi) Kalium - aardappelen, rozijnen, witte bonen, tomatensap Natrium - meestal geen probleem bij het vervullen van de dagelijkse behoeften met ons standaarddieet, maar het is belangrijk om natrium aan te vullen tijdens Nike Air Odyssey Femme intensieve of lange trainingen. Dit kan van alles zijn, van sportdranken (voor kortere intensiteitstints) tot zouttabs en chips (langere duur). Vloeistoffen - wanneer progesteron wordt verhoogd, hebben onze lichamen meer moeite om onze temperatuur te regelen. Vergeet niet om de dag of twee ervoor te hydrateren, naast het hydrateren tijdens een groot evenement of training. Kies een drank met natuurlijke of toegevoegde elektrolyten om onevenwichtigheden te voorkomen: Kokosnootwater Water met citroensap en een snufje zeezout Smoothies op basis van fruit Elektrolyt tabletten in water CALORIE?N - ons lichaam verbrandt meer calorie?n tijdens hoog-hormoonfasen, dus het is belangrijk om te luisteren naar onze hongersignalen. Als je honger hebt, voer je lichaam dan !! Wanneer onze menstruatie begint, waarbij de cyclus wordt gereset naar dag 1Nike Air Max Tavas Womens, dalen onze hormoonspiegels snel en beginnen veel van de premenstruele symptomen te verlichten. Een belangrijke voedingswaarde-overweging gedurende deze periode is gebaseerd op hoeveel bloedverlies u ervaart tijdens uw menstruatie. Als je meestal een zware bloeder bent, kan extra ijzer nodig zijn om bloedarmoede door ijzertekort te voorkomen. Sommige ijzerrijke voedselbronnen zijn onder meer:
Dierlijke bronnen - rundvlees, bizons, kip, kalkoen, oesters Vegetarische bronnen - bonen, linzen, bladgroenten, verrijkte granen Als bloedarmoede door ijzertekort een zorg is, is het het beste om laboratoriumonderzoek met uw arts te bespreken en aan te vragen om te bepalen of aanvullende ondersteuning nodig is.
Bottom Line Het lijkt erop dat deze richtlijnen het Nike Air Max 2017 Mens beste zijn om elke dag te volgen, ongeacht uw cyclus - en echt, dat zouden ze Nike Air Max 97 Mujer doen! Je kunt nooit fout gaan, inclusief voedsel met veel voedingsstoffen. Maar als je weet dat je een grote training of evenement hebt op een dag die valt tijdens een hoge hormoonfase, kan het maken van bewuste keuzes om meer van deze specifieke voedingsstoffen te hebben een groot verschil maken in hoe je je voelt en presteert.