Vaak voelen mensen zich moe na een lange dag vergaderen, kinderen met zich mee sleuren naar hun activiteiten of eindelijk de boodschappen doen die gedaan moeten worden (wanneer is de laatste keer dat je je vloeren hebt gedweild en hoe bang ben je om te zien in welke kleur het water verandert) de dweilemmer?). Het is begrijpelijk als Nike Air Pegasus 89 Mujer je je aan het eind van de dag ongemotiveerd voelt. Om dit te voorkomen, doe je 's ochtends als eerste. Hoewel je misschien een andere truc moet gebruiken om jezelf vroeg genoeg op te staan ??(er zijn een paar goede trucs in een van de onderstaande artikelen), zal het je dag goed beginnen door je wakker te maken, je lichaam opgewarmd te krijgen en klaar te maken voor de dag en geeft je ook een mentale boost. Het betekent ook dat je training de hele dag niet over je heen hangt, wat je ook wat energie kan besparen.
Deze Sonia Kashuk tas. (We kregen een "paspoort" bij aankomst op het evenement en moesten elke stand bezoeken om een ??ster te krijgen om Nike Blazer Low Hombre vervolgens je tas met spullen te halen. Zeker de moeite waard.) En een Camelbak bidon met filter. Ik wilde er al een tijdje een, maar met een hoop willekeurige waterflessen in mijn Nike Air Max Sequent 2 Femme voorraadkast vond ik altijd redenen om er geen $ 20 aan uit te geven. Ik ben er net door geobsedeerd. Nogmaals bedankt aan Fitness en Fitfluential voor dit geweldige evenement! Als jij erbij was, wat was je favoriete onderdeel van het evenement? Als je er niet bij was ... word je overweldigd door dit soort evenementen? Of hou je van ze? (Of allebei.)
Ik ben een ultraloper. Ik ben geboren in Polen. Ik heb een accent. Sommigen vinden het charmant, sommigen vinden het vervelend. Ik bezit het.
Ik woon in het Midwesten waar veel mensen niet gewend zijn om buitenlandse accenten te horen, en voor sommige van mijn vrienden ben ik hun 'buitenlandse vriend'. Nike Air Vapormax Femme Ik was altijd bang om mijn mond te openen, omdat ik bang was dat anderen niet zouden begrijpen wat ik zei. Mijn man zou alle telefoontjes in ons huishouden voeren terwijl ik de e-mails en sms-berichten afhandelde. Toen ik begon met hardlopen, veranderden er veel dingen, waaronder het feit dat ik er niet meer om gaf hoe ik klonk en hoe mensen erover dachten. Mijn accent is mijn teken van moed, een herinnering aan alle uitdagingen waar ik voor stond, het is wie ik ben.
Een paar weken geleden imiteerde een mede-vrouwelijke ultrarunner mijn accent, in slechte smaak, en verdraaide mijn verhaal om me dom te laten klinken, op een openbaar forum en het opende oude wonden. Die persoon heeft zich sindsdien oprecht en onvoorwaardelijk verontschuldigd. Ik respecteer dat, daarom houd ik het verhaal vaag. We maken allemaal fouten. Ik ga Nike Air Max Thea Mens verder.
Deze ervaring heeft me eraan herinnerd dat er in de wereld van ultrarunning over het algemeen een enorme kameraadschap en steun voor elkaar is, maar er zijn ook momenten waarop wij, als vrouwen, elkaars ergste vijanden kunnen zijn. Soms, opzettelijk of niet, is het geen zusterschap vol steun, maar in plaats daarvan een giftige omgeving waarin we elkaar afbreken. Na mijn incident hebben verschillende andere dames hun verhalen met mij gedeeld.
Ik geloof echt dat gendergelijkheid in onze sport niet komt van extra loterijen of van het zien van elite vrouwen die strijden en winnen. Maar in plaats daarvan een vorm van de steun die we voor elkaar tonen, hier in onze gemeenschap.
De groei zal komen van het zien van alle geweldige vrouwen met een fulltime baan, moeders die kinderen opvoeden en hen naar eindeloze sportactiviteiten www.laboutiquedusav.fr brengen, anderen met jonge kinderen en echtgenoten die misschien niet vaak thuis zijn. Er zijn mensen die voor hun bejaarde ouders zorgen en toch tijd vinden om te rennen. Het zal komen van het zien van vrouwen, je vrienden, die cirkels rondlopen in de voetbalvelden tijdens de training van hun kind, en moeders die in een run van 90 minuten knijpen terwijl hun kinderen op de kleuterschool zitten, vrouwen die fulltime werken en naar school gaan die binnen een paar mijl knijpen een pad vroeg in de ochtend.