Er zijn meer dan 30 mijl aan paden die door dit ren-, fiets- en wandelvriendelijke park lopen en gemakkelijk toegankelijk zijn via twee trailheads in de buurt van de Blue Ridge Parkway: Rice Pinnacle en Hard Times. Als alternatief kunt u parkeren bij het Arboretum in North Carolina (als u een kleine vergoeding wilt betalen) en door de zachte grindwegen van het park rennen en over de met hout afgestoken enkelspoor rennen.
De paden bij Bent Creek vari?ren in moeilijkheidsgraad en lengte. Wil je een grotendeels vlakke (ish) run? Je kunt er een vinden. Heuvelherhalingen nodig? Controleren. Een hele dag uitstapje nodig? Ik heb dat ook. Bovendien zijn verbindingen met andere paden - zoals het 1.150 mijl lange Mountains to Sea-pad dat loopt van Cling Man's Dome in Tennessee naar de buitenste oevers van North Carolina - hier toegankelijk.
(Een van de beroemdste trailraces in het gebied - de zeer competitieve Shut In Trail Race - start in het NC Arboretum en gaat bergopwaarts door Bent Creek-paden en de Mountains to Sea Trail waar het eindigt - na ongeveer 15 mijl van wreed klimmen —Bij de top van de berg Pisgah.)
Paden van Bent Creek kunnen via een korte tocht over een klein deel van de Blue Ridge Parkway en een steile onverharde weg naar beneden op dit uitgestrekte padennetwerk aansluiten. Het grootste deel van het enkele nummer hier is echter toegankelijk in het zuidwesten van Asheville. Omdat ze minder toegankelijk zijn, zijn de paden hier vaak rustiger, maar daarom niet minder spectaculair. Ze dansen vaak heen en weer met de North en South Mills Rivers en bieden meerdere mogelijkheden om je voeten nat te maken. Het terrein is in sommige delen grillig en steil en in andere glad en gewelfd. Het is hier een Nike Internationalist Dámské ander regenwoud, echt magisch.
Ik denk dat het de terreinverschuiving is op ongeveer 5000 voet die mijn hart heeft genomen. Het voelt Colorado-achtig binnen twee mijl van de top. En dus een klein stukje thuis. Het terrein is hier steil. Het is een moeizame klim en de moeite waard. Je kunt in Montreal beginnen boven het kleine bergstadje Black Mountain (ongeveer 20 minuten ten oosten van Asheville) en helemaal naar de top rennen, waar je bovenop de hoogste top ten oosten van de Mississippi staat. Ga echter vroeg in de middag, er zijn massa's toeristen in overvloed (je kunt naar een parkeerplaats op de top rijden en 400 meter naar de top lopen). De slopende Black Mountain Marathon- en Mount Mitchell Challenge-races vinden hier elk jaar in februari plaats.
Voor koffie moet ik zeggen dat Liberty Coffee House bij Orange Street ten Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames noorden van het centrum mijn favoriet is. Ik ga hier minstens drie keer per week pre-run of post yoga. De koffie is uitstekend en het eten is lokaal en heerlijk. Ze bieden een vers menu met moderne wendingen op traditionele favorieten + glutenvrije opties. Bovendien is hun inrichting modern in de bergen en is hun personeel vriendelijk.
Voor brouwsels is het een nauwe band tussen de uitgestrekte proefruimte + gazon + terras van New Belgium Brewing met uitzicht op de French Broad-rivier en The Wedge Brewing de heuvel af in het River Arts District. Een groep van ons komt hier elke donderdagavond samen voor de toepasselijk genaamde Wedge Run om een ??hard tempo uit te halen langs de greenway gevolgd door een drankje of twee of drie met collega-hardlopers (als je een Wedge Run-newbie bent, krijg je een gratis bier). Hoewel geen Adidas Nmd Womens van beide brouwerijen eten serveert, vind je bijna altijd een roterende foodtruck aan de voorkant geparkeerd.
Maar als je honger hebt, is er geen tekort aan ongelooflijke gerechten. Nine Mile on Montford is een Caribisch ge?nspireerde eetgelegenheid met vibing-muziek en een altijd fantastisch menu met veel glutenvrije en zelfs paleo-opties. Rosetta’s Kitchen in de binnenstad is een vegetarisch hoofdbestanddeel. Ik ga daar al sinds ik op de universiteit zat, toen ik mijn moeder hier regelmatig ontmoette voor de lunch. Ik kreeg altijd hetzelfde (dat staat nog steeds op het menu): pindakaas-tofu, hun speciale boerenkool en veganistisch maisbrood. Nieuw beneden is de Buchi-bar, een Kombucha-bar en een tapkamer die kombucha uit West-North Carolina serveert. En in West Asheville, op Haywood Road, vind je mijn favoriete sapbar in Nike Air Max 2017 Mens letterlijk de hele wereld. Het is dit kleine plaatsje genaamd The Farmacy Juice and Tonic Bar, dat verscholen ligt in de hoek van mijn favoriete supermarkt, The West Village Market. Judy en Carl, de eigenaren van de sapbar, hebben een overvloed aan liefde en zorg in hun menu-items gestopt ... die allemaal niet van deze wereld goed zijn. De Green Goddess is mijn go-to, maar als je honger hebt naar meer, dan is de Fire-y Lava-soep om voor te sterven. Zorg ervoor dat je tijd tussen woensdag en zaterdag plant om van deze plek te genieten, want ze zijn gesloten van zondag tot dinsdag.